Barcelona!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sillo

Berichten: 549
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 12:57

Jaa Jaa in mei is het dan eindelijk zover!!! Dan ga ik weekje met school naar Barcelona! Heb er echt super zin in Haha!
Lekker uit enzo! Vork Alleen we lange busreis Clown
Zijn er welleens mensen in barca geweest hier? Hoe vonden jullie het?

Peetjuh

Berichten: 3356
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Maassluis

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:00

Ik ben ook benieuwd wat de andere er van vonden want ik ga er in de zomervakantie een midweek heen!

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:27

Ik vond het top.
Ben er met een uitwisseling geweest en ik vond het er echt heerlijk.

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:29

Ik ga er ook in de meivakantie heen Lachen
Ben ook wel benieuwd. Heb wel goede verhalen erover gehoord.

Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:32

Toevallig! Bij ons op school hebben we in mei ook buitenlandse reizen naar Barcelona, Rome en Tsjechië!
Alleen ik ga in mei naar Tsjechië. Lachen
Ik heb zoiezo gehoord van de mensen vorig jaar waren geweest, dat het er erg leuk, maar wel heel duur was..
4 euro voor een mixdrankje en dan had je het nog niet eens over de entreeprijzen van 10 euro, veel geld meenemen dus!
Het was er heerlijk weer en een relaxte sfeer!

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 19:03

Ik ben er ook al een paar keer geweest.
Erg leuk, maar ook erg druk daar.

Het leuke aan Barcelona is, dat je daar zo'n hele lange straat hebt, met allemaal verklede mensen.
Heel leuk om naar te kijken.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:05

Ik ben er geweest!
Is super leuk daar. Lachen

kwadraatje schreef:
Het leuke aan Barcelona is, dat je daar zo'n hele lange straat hebt, met allemaal verklede mensen.
Heel leuk om naar te kijken.


Ja! Dat is echt heel tof. Ja

Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:07

Die straat is idd geweldig (hoe heette dat ookalweer, rambla tog?)!
Ben er vorige zomer ook een dagje heen gweest. Hoe lang duurt jullie busreis? Deze week ga ik met schoolexcursie naar Rome, 22 uur heen en 22 uur terug. Barca lijkt me dus een meevaller Tong uitsteken

o0onadiao0o

Berichten: 697
Geregistreerd: 09-08-06
Woonplaats: winterswijk

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:11

pff die busreis.. in begin van schooljaar ook een weekje daar geweest met school Lachen Haha! Haha! echt super leuk! maar die busreis! zo lang! haha rambla is echt mooi! alleen moet je heel erg oppassen met zakkenrollers.. we hebben verschillende mensen zien rennen en tasjes pakken enzo! dus pas goed op je spullen!

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:41

Ik kom er elk jaar in de meivakantie, Las ramblas vind ik nog niet eens heel bijzonder, daarnaast zit een winkelstraat die véle malen interessanter is Clown.

Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:42

O ja? die ken ik helemaal niet ?

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:44

Nee de meeste mensen komen ook niet verder dan de ramblas, maar de gothische wijk er naast zitten echt leuke winkels, op de ramblas alleen maar hindoestanen met barcelona tassen Vork

Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:50

Op de Ramblas vind ik juist al die standbeelden zo leuk Lachen
Tip: Maak neit zomaar foto's van ze, vinden ze niet leuk Tong uitsteken

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:53

Oeee ik hou echt van Barcelona! Geweldige stad! Ik ben er nu 5 keer geweest en vond het elke keer weer super!

Veel plezier alvast Knipoog!!

karijn

Berichten: 5409
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 10:27

Ik ben er in 2000 geweest, hartje zomer. Dat is zeker geen goede periode, het was toen echt bloedjeheet. Aan het strand is het nog wel uit te houden maar downtown niet.
Anyways: Leuke stad. De Ramblas: daar moet je wel overheen gelopen zijn, puur alleen al om de mensen te bekijken. Laat je alleen niet verleiden om een hondje of ander leuk beestje te kopen.
Park Guell, La Sagrada Familia, het Olympisch Stadion, zeker zien!
Bij het parlement is er op een avond in de week, ik weet niet meer welke avond het was, een show met de fonteinen. Leuk om te zien.
Verder heb je genoeg restaurantjes om overheerlijke tapas te eten.
Als je je nog wilt vergapen aan goedgebouwde "mannen", dan moet je eens naar het strand van Sitges (zo goed geschreven?) gaan.
Dan voor het uitgaansleven moet je naar de nieuwe haven gaan, heel veel leuke tentjes met terrasjes.
Veel plezier!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 00:24

Ik ben met school ook een weekje naar Barcalona geweest, ik vond het geweldig!

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 14:09

Ik ben er ook met school geweest. Een leuke stad, kun je leuke foto's maken. Alleen vond ik het er wel stinken Clown

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 23:58

Afgelopen zomer ben ik er ook geweest, het is magisch! Ik vond het zo ontzettend mooi daar, misschien ook omdat ik voor de eerste keer met een lover ging, maar echt je hebt zoveel mooie dingen die je daar kunt gaan bekijken. Met tourbussen door de stad, overal Gaudi Gaudi Gaudi! Sagrada Familia is echt een aanrader. We hebben ruim 2 uur moeten wachten, maar het was het wachten waard, wat een uitzicht! En die steigers! Ze hebben nu nog 24 jaar nodig om het af te bouwen, kan je nagaan!

Het is er super, 1 tip Ramblas wordt veel gejat dus let op je spullen, ga niet bij mensen staan kijken die allerlei prut verkopen want dan ben je erg makkelijk te rollen. Eten op de ramblas is ook erg lekker, maar ontzettend duur. Voor 2 personen zowat 80 euro! Bloos

Verder geweldige winkels en vergeet vooral Zara niet, de sjiekere H&M Lachen

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 13:48

Ik vond die sagrada familia juist tegen vallen. Maar opzich wel iets waar je even langs moet als je er toch ind e buurt bent

reentje91

Berichten: 520
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:17

Ik ga ook met school in Mei naar Spanje. Maar dan ga ik naar Salamanca! Heb er echt super zin in. Lekker stappen en shoppen enz!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:35

Ik ben er twee keer geweest en vind het echt een geweldige stad. Toppers: Parc Guell (met stip op 1), tapas eten in een echte tapasbar (dus niet de Mac of zo'n verschrikkelijke toeristenhut aan de Ramblas bezoeken), uit in de nieuwe haven, en als je een sterke maag hebt moet je eens een overdekte markt gaan bekijken (er zit er eentje vlak bij de Ramblas).

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:46

Ik ga deze zomer 3 weken naar Spanje, en ik zit ook vlakbij Barcelona. Heb er zin in!

Soda

Berichten: 921
Geregistreerd: 21-08-04

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:36

mareen schreef:
Ik ga ook met school in Mei naar Spanje. Maar dan ga ik naar Salamanca! Heb er echt super zin in. Lekker stappen en shoppen enz!

Mazzelaar! Salamanca is misschien nog wel leuker dan Barcelona!

MariskaFally

Berichten: 899
Geregistreerd: 24-12-04

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:45

wij zijn ook met school naar barcelona geweest maar dit viel vies tegen. eerst een lange busreis van een dag en dan nog een heel druk schema het hotel was echt slecht (niet eens een gordijn in de douche enz dus iedereen kon je zien) en ook het eten waar wij mochten eten was heel slecht (3 zieken na de eerste dag) verder was het gezelschap wel leuk maar ik vond de stad dan ook niet zo heel erg bijzonder (komt misschien omdat wij wel 5 dingen op 1 dag bezochten, we waren dus ook van 9 uur sochtens tot 11 uur savonds op pad)

Kiim__x

Berichten: 465
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Op het paard op de Veluwe

Re: Barcelona!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:48

Ik ga ook met school een hele week, 5 mei vertrekken we..
Ik zit nu met een gebroken scheenbeen in het gips en het gaat er 1 mei af, dan hoor ik ook pas ook of mee kan. Dus het gaat er om hangen.. Spannend Pling