Trek/ Dagtocht te paard in Ibiza?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Trek/ Dagtocht te paard in Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 20:23

Ik ben zelf geboren in Ibiza, maar verhuisd naar Nederland. Mijn vader en paarden zijn daar nogsteeds en ik ben er iedere vakantie. In mijn profiel staat dat alles er een beetje meer uitgelegd.
Nu is het eigenlijk de bedoeling dat ik het eiland een beetje ken, maar raar genoeg is dat niet het geval. Ik kom nooit veel verder dan ons huis en de paardrijwegen eromheen.
Nu zoek ik iemand die ervaring heeft met lange tochten te paard in Ibiza. Of iemand die gewoon heel goed is in routes uitstippelen. Ik wil graag een dagje, misschien 2 of zelfs 3 onderweg zijn met de paarden.
Een dagtocht rijd ik graag met Kaily ( Red_Savage ) die een dikke week meegaat. Maar door het gebrek aan tijd wil ik niet teveel tijd in lange tochten steken waarvan ik niet eens zeker weet of het wel heel leuk is. Vandaar zou het dus ook nog mogelijk zijn om een bokker die daar wel zin in heeft mee te nemen. Er zijn 2 paarden dus dat is goed mogelijk. Als de tocht meerdere dagen zou duren is het niet de bedoeling om héél lang achter elkaar te rijden omdat de paarden wel een goede conditie hebben, maar zoiets niet gewend zijn.

Het is allemaal nog niet zeker of ik überhaupt zoiets ga doen, maar graag willen zou ik het wel.

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Re: Trek/ Dagtocht te paard in Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 21:14

Helemaal niemand? Lachen