Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:12

Is het ook een recente gebeurtenis? :) Tot nu toe zie ik continu een hoop langs komen van ruim een jaar geleden. En tsja .. mensen kunnen veranderen. Al willen de haters dat hier niet geloven.

Zoals ik mijn hamsters een jaar geleden hield (60x40) is nu ook verandert (100x58) ... om even een heel stom voorbeeld te noemen :')

Dus ik zou zeggen ... deel het met ons(of is dat je doel niet om hier nog eens te laten weten dat het allemaal negatief is?). Aangezien die pagina ook ongevraagd dingen van ons deelt. Ook wel vreemd dat een anti-pagina niet openbaar staat.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:46

Ook zo eerlijk om toe te geven dat ik ook een positieve ervaring heb gelezen. Maar dat was puur omdat dit echt aan de eigenaar lag. Deze was niet in balans en nadat leidy kwam, was dit verbeterd na lang werken erna natuurlijk.

Dat ze de mensen tips geeft, geloof ik allemaal wel. Maar ze kan beter niet zelf aan de honden zitten

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:05

Trouwens de persoon achter hondenwijzer lijkt er 3 pagina's op na te houden waarin hij dus vooral bezig is met Leidy zwart maken en misschien wel meer. Dat deze pagin's een andere beheerder hebben geloof ik gewoon niet ;)

De mensen met goede ervaringen gaan daar natuurlijk niet reageren.
De jaloezie spat van de pagina's af.

Ik krijg er jeuk van iig.

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:11

Tja de modjes willen niet dat berichten van een gesloten pagina gedeeld worden ;)
Dus ik zou dat even aanpassen.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:28

briitje schreef:
Snap ook niet dat je hierbij staat als eigenaar en het laat gebeuren



Inderdaad .........

Edit: Maar wellicht ook wel omdat ik het zwaar zwaar zwaar tegenovergestelde heb gezien.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:50

Hun doel is toch dat dit bekend word ? En uit eerdere berichten stond toch ook dat je het met bron mocht vermelden ;)
Laatst bijgewerkt door briitje op 14-07-17 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:53

xDenies schreef:
briitje schreef:
Snap ook niet dat je hierbij staat als eigenaar en het laat gebeuren



Inderdaad .........

Edit: Maar wellicht ook wel omdat ik het zwaar zwaar zwaar tegenovergestelde heb gezien.


Daarom snap ik de grote verschillen ook gewoonweg niet. Waar ligt dat dan aan ??
Gebruikt ze in moeilijkere graven wel de harde hand ????

Dit is van de bron zelf en niet vanuit het beheer. Lijkt mij een eerlijk verhaal, helaas....

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:03

De pagina ontmaskerd is niet voor niets afgeschermd. Ik ben daar bijvoorbeeld geblokkeerd.
Maar vervolgens ging hij wel berichten van mij hier knippen en plakken op de openbare pagina.
Overgens is 1 van die berichten gelinkt aan het bijtincident. Die heeft hij uiteindelijk gister maar verwijderd na heel erg aandringen. Tja..

Is het afgeschermd hou het afgeschermd.

En het bijtincident komt van onbekende hand, die buurtbewoners kunnen erbij verzonnen zijn, foto,s van bijtwonden kun je knippen en plakken van het net. Daar zijn ze niet vies van ;)

Als er een bijtincident dat gebeurd zou moeten zijn op de zaterdag na mij aanvaring had plaats gevonden dan had dat al lang en breed diverse media bereikt, en had je dat op de politie sites terug moeten kunnen vinden, maar in de woonplaats is op de betreffende zaterdag geen bijtincident gemeld ;) er is ook verder niemand die zo gek is om dat ergens te verkondigen enkel die pagina's ;) Ik zet er dus ook vraagtekens bij, maar gok er zelf maar op dat het incident niet heeft plaats gevonden. Ik heb overgens een verhaal gelezen van een stel dat praat over een incident, maar niet over een bijtincident ;) maargoed dat kan dan van alles zijn. Zo lang de personen achter deze pagina van alles bij elkaar knipt en plakt en alles uit derde vierde, vijfde of zesde hand plaatst. Wat echt maar dan ook echt niet ok is, ook berichten die wij hier delen hoeven niet door derden op hun site gebruikt te worden ook al staan ze openbaar waar iedereen het kan lezen. De rechten liggen bij het forum ;) en ik ga er van uit dat ze het niet netjes gevraagd hebben. En aangezien mijn bericht daarmee in verband gebracht werd door een leuke reactie die er onder plaatste dan ontstaat er een idee en wordt zo,n bericht uit het verband gerukt.

Ik zeg dus niet dat het bijtincident niet waar is. Maar zo lang dat officieel bekend wordt gemaakt geloof ik er iig niks van.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:16

Jij hebt het inmiddels nog steeds daar over, ja kunnen we lang of kort over discussiëren. Ieder het zijne.

De ervaring die ik net deel, is lijkt me toch echt een eerste hand ervaring, welke er niet om liegt

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:22

maar dat is van het afgeschermde pagina en je weet niet of ze het hier wel gedeeld wil hebben. Niet zo netjes dus, ze heeft het gedeeld met de afgeschermde pagina? En het is eerste hand. Maar jeminee die hond is nock out geweest en ze lieten Leidy zo begaan? Is de hond niet gewoon heel moe geweest van alle invloeden en benoemen ze het als knock out? Is er een dierenarts aan te pas gekomen aangezien er schuim uit zijn bek kwam? Dan zou ik denken aan epilepsie?? Dus ja ook aan dat soort ervaringen hecht ik niet veel waarde ;)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:30

Als er zo iets gebeurd ga je met de hond langs een dierenarts met enige spoed .. ga je niet '' vrolijk '' verder met een consult.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:02

Jan en alleman kan lid worden. Dus tsja wat is afgeschermd. Daarnaast kan ik het niet meer verwijderen ook. Tuurlijk zal die hond moe zijn geweest als jij constant met een prikkel word geconfronteerd wat hartstikke stress vol is. Wellicht een teken dat dit veelste zwaar voor de hond is. Epilepsie of niet. Gelukkig hecht jij aan geen 1 ervaring, eerste hand of niet, weinig waarde ;).

Wellicht kan je de teen flooding eens opzoeken. Het geen wat leidy veelal in haar sessies doet.

Als deskundige had leidy toch gelijk medische hulp kunnen inschakelen ?
Snap überhaupt van beide partijen niet dat je dan nog doorgaat.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:34

Ach, we waren er niet bij dus oordelen kunnen we (gelukkig) toch niet.

En afgeschermd .. deels. Je moet wel geaccepteerd worden door de beheerder ;)

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:12

En je kan het nu idd niet meer verwijderen, toen ik je wees op dat het een afgeschermde pagina was kon je dat wel. Dat jan en alleman lid kan worden dat is niet waar want ik ben geblokt en waarschijnlijk meer mensen. Het lijkt mij dat ze het niet met mij willen delen. De modjes hebben de vorrige keer ook al laten weten dat het delen van berichten van een afgeschermde oftewel privė pagina niet gewaardeerd wordt.
Net als het bewust zwart maken, ze hebben al menig bericht verwijderd om die reden.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:54

Ik zou zeggen, doe je missie :)

Je word niet geblokt, voordat je lid bent geweest, lijkt me. Dus je kan vrijblijvend lid worden. Je word niet op voorhand geblokt

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 07:23

Nee ik werd geblokt omdat ik vroeg naar de intenties ;) maar iedereen die ook gewoon geen lid is kan dat normaal niet lezen, het is en blijft een afgeschermd bericht.

Van iemand die het mogelijk bewust op de afgeschermde en niet openbare pagina heeft gedeeld.

Het bericht bevat ook de naam hė van die persoon dat besef je wel?

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 08:36

Als jij er zo een probleem van heb, dan tem je toch mooi. Al gezegd doe je missie.

Als de gene niet wou dat dit bekend word, deel je dit niet op Facebook waar 100e vreemde mensen zitten. Ja tuurlijk zet ik de naam erbij, anders heb jij weer wat te zeuren, dat er geen bron bekend is, het is namelijk elke keer wel wat. Overigens ben ik ook wel klaar met op jou reageren.

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 09:04

Het is gewoon nie okee om een bericht van een gesloten pagina te delen. Nogmaals als iemand het op een gesloten pagina deelt, wil niet zeggen dat iemand dat ook op een openbaar forum wil hebben.
Welk onderdeel snap je nou toch niet? Je hebt daar gewoon respect voor te hebben.

Het net is niet bedoeld als een grote grabbelton en verspreid alle narigheid over mensen.
Enig fatsoen zou je sieren.

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:13

waxmeltsenzo schreef:
Het is gewoon nie okee om een bericht van een gesloten pagina te delen. Nogmaals als iemand het op een gesloten pagina deelt, wil niet zeggen dat iemand dat ook op een openbaar forum wil hebben.
Welk onderdeel snap je nou toch niet? Je hebt daar gewoon respect voor te hebben.

Het net is niet bedoeld als een grote grabbelton en verspreid alle narigheid over mensen.
Enig fatsoen zou je sieren.




Welkom bij het internet...

BeFunny

Berichten: 10518
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 11:01

Tja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:15

Ik heb mijzelf ook aangemeld op de besloten facebookgroep Lifecoach Leidy ontmaskerd maar zie tot nu toe geen enkele video waarin Leidy een hond daadwerkelijk mishandeld. De beelden die er zijn waarin ze een hond traint is niet erg vriendelijk maar dat ze echt honden mishandeld zie ik niet.
Ik vraag mij eerlijk gezegt ook af wat de beweegredenen van de facebookbeheerder zijn om haar zo te kakken te zetten. Het lijkt wel een persoonlijke vete.
Ik zou zelf nooit mijn honden door Leidy laten trainen maar begrijp wel dat mensen in haar mooie snoetje en verhalen trappen. Maar ze zijn er zelf toch ook bij als ze hun hond laten trainen. Ik vind dat de eigenaar ook altijd nog zelf verantwoordelijkheid naar de hond heeft.
Maar het zullen wel eigenaren zijn die zelf ten einde raad zijn. Dat moet haast wel want wie gaat er nou toch zoveel geld van anderhalf uur training betalen.
Ik niet in ieder geval.

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:52

Na overleg hebben we besloten dit topic te sluiten. Het topic gaat inmiddels niet meer over het uitwisselen van ervaringen van Bokkers maar bestaat vooral uit het bespreken van ervaringen van derden.

Het niet de bedoeling om dit topic als verlengstuk te laten functioneren van (besloten) Facebookpagina's met duidelijk andere regels en het delen van informatie uit besloten groepen of privé is ook niet toegestaan. Deze berichten worden daarom ook verwijderd.
Mede daarom is het ook niet toegestaan een nieuw topic te openen.