Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 00:14

Charaz schreef:
Toen ik hoorde wat ze voor een sessie vroeg had ik geen interesse meer...

Vertel eens, wat kost dat, je weer in balans te laten helpen?

Nynke1
Berichten: 4320
Geregistreerd: 27-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 00:21

Kuggur schreef:
Charaz schreef:
Toen ik hoorde wat ze voor een sessie vroeg had ik geen interesse meer...

Vertel eens, wat kost dat, je weer in balans te laten helpen?


250 excl btw en excl reiskosten :D

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 00:31

Wow, dat schuift lekker zeg. Misschien toch maar een carriere move overwegen :D
(Vergeet het maar, voor dat geld en zo'n"dienst" vind je hier geen enkele klant).

BlueMilk

Berichten: 1933
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Brugge, België

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 07:37

Ik vraag mij ook af, wanneer haar methode op mijn hond niet zou werken, als je dan je geld zou terugkrijgen ?

Eoweyn_x

Berichten: 3629
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Daar.

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:48

Wordt op Facebook in veel hondengroepen afgeraden...

Anoniem

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:01

Ik kan prima achter t feit staan dat veel honden een duidelijke leider nodig hebben. De onze bevoordeeld vindt daar echt rust in, als hij zelf moet gaan " regelen" kan hij in paniek raken.
Maar hoe gaat zij dan exact te werk en waarom die vreselijke geheimzinnigheid.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:21

Eoweyn_x schreef:
Wordt op Facebook in veel hondengroepen afgeraden...


En waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:23

Dat is toch niet zo heel gek dat ze niet alles stap voor stap uitlegd op internet: ze verdiend hier haar brood mee. En daarnaast heb je altijd tjappies die het na proberen te doen en het verkeerd nadoen. En naar wie wordt er dan gewezen? Naar de methode van...

Overigens vraagt TS om ervaringen ermee, niet om afkrakende adviezen van mensen die er géén ervaring mee hebben.

Ik heb het dus gezien bij een vriendin dat het daadwerkelijk nut heeft. Ze heet ook geen 'hondentrainster' maar 'lifecoach' en dat doet ze dmv honden.

En het zal ook per situatie verschillen of ze resultaat kan boeken. Als het een heel gecompliceerd verhaal is moet je misschien niet kijken naar een lifecoach maar naar een psycholoog als je zo in de knoop zit met jezelf of je eigen houding. Maar ze claimt nergens dat ze wonderen verricht geloof ik hoor. Dat maakt de rest ervan.

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:11

Anoniem schreef:
Ze heet ook geen 'hondentrainster' maar 'lifecoach' en dat doet ze dmv honden.


De filmpjes die ik op internet voorbij zie komen gaan toch vooral over probleemgedrag bij honden (waarbij je uiteraard de eigenaren traint), en niet zozeer coaching dmv honden.

Anoniem

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:14

Afbeelding

Hierop baseer ik overigens dat ze niet zozeer honden traint, eerder eigenaren. En dat is dus ook wat ik bij die vriendin heb gemerkt. Dat niet zozeer dr hond is getrained, maar zijzelf bewust is gemaakt van d'r houding en handelen.

Eoweyn_x

Berichten: 3629
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Daar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:20

Amandavd schreef:
Eoweyn_x schreef:
Wordt op Facebook in veel hondengroepen afgeraden...


En waarom?


Omdat het haar alleen om haarzelf gaat en ze geen idee heeft waar ze over praat. Dat was laatst op tv ook. Ikke ikke ikke. Heeft geloof ik ook psychische problemen waar dat vandaan komt.

Wij waren op zoek naar passende hulp met/voor onze hond maar zij komt niet over alsof ze weet wat ze doet, en dan zeker niet met powerbreeds.

Anoniem

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:26

Jammer dat je hier dus geen kritiek mag geven op haar.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:15

Anoniem schreef:
Jammer dat je hier dus geen kritiek mag geven op haar.

Het is nooit fijn te horen dat mensen van mening zijn dat je voor een (in hun ogen) waardeloze sessie zo'n bedrag hebt opgehoest.Ik vermoed dat daar die felle verdediging van deze dame vandaan komt.

Anoniem

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:23

Dat zal idd wel...
Ieder z'n ding natuurlijk.
Wij hebben ook eens een hondenkenner laten komen en zij heeft ons absoluut bruikbare tips gegeven.
Dus ik snap best dat je die hulp inschakelt.
Maar bij deze dame proef ik vooral een grote commerciële insteek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:28

Kuggur schreef:
Anoniem schreef:
Jammer dat je hier dus geen kritiek mag geven op haar.

Het is nooit fijn te horen dat mensen van mening zijn dat je voor een (in hun ogen) waardeloze sessie zo'n bedrag hebt opgehoest.Ik vermoed dat daar die felle verdediging van deze dame vandaan komt.


Als dat op mij gericht is: ik heb zelf geen sessie bij Leidy gehad en ook geen hond trouwens :+
Alleen TS vraagt om ervaringen met Leidy, niet om de persoonlijke mening van mensen die dit niet hebben gezien of ervaren, dus lijkt het me niet echt relevant wat een ander er van vindt gebaseerd op wat iemand op internet kan vinden.

Maar ik heb geen sessie met lifecoach leidy gehad hoor, dat even voorop gesteld. :+

En heel eerlijk, als een ander het er wel voor wil betalen én het werkt ook nog eens, prima toch?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:35

Dat laatste wordt ter discussie gesteld. Waarom heb je daar een probleem mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:39

Heb ik geen probleem mee, maar waarom is dat relevant als TS om ervaringen met leidy vraagt?

Als het voor anderen werkt, dan werkt het voor bepaalde personen en dus misschien TS blijkbaar wel.

Dan is de persoonlijke mening of iemand psychische problemen heeft gehad en van daaruit coacht niet bepaald relevant, is het wel?

In een topic waar iemand vraagt om ervaringen met paracetamol ga je toch ook niet drammen over homeopatische middelen als je geen paracetamol gebruikt? :+

Krijg eerder het idee dat bepaalde forumgebruikers een verkeerd verwachtingspatroon hadden opgebouwd van Leidy en nu hun ongenoegen daarover willen spuien.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:42

De (in)competentie van deze dure coach lijkt mij best relevant.

Anoniem

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:43

En die incompetentie is gebaseerd op... geen ervaring met de dame hebben. Klinkt mij meer als een persoonlijke vete dan daadwerkelijke ervaring hebben met de dame.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:47

Wel, dan ga je vrolijk voorbij aan alle steekhoudende argumenten die voorbij zijn gekomen.
Klinkt als persoonlijk belang, familie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:50

Behoorlijk laag om dan gelijk te denken dat er persoonlijke belangen zijn.

Even voor de duidelijkheid; geen klant, geen aandeelhouder, geen inkomsten en zeker geen familie. Wil je m'n persoonsgegevens opvragen om 't te checken? :+ ik like dr faceboonpagina geeneens :+

Blijkbaar heb je er gelijk persoonlijk gewin bij als je niet direct negatief over iemand praat.
Ben jij familie van darkchrystal dat je het zo met d'r eens bent, of wellicht concurrentie?
Als we toch persoonlijk worden :+

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:52

Ik heb zelf geen ervaring met Life Coach Leidy, maar wel met een eenmalig (duur) consult.

Ik ben bij Anniek Winters geweest. Nou moet ik wel zeggen dat ik vind dat Anniek al veel meer informatie en tips geeft via haar Facebook/nieuwsbrief/website en veel opener is over 'haar' methode. Maar voor mij persoonlijk heeft het consult niet veel gedaan. En voor een deel ligt dat aan mijzelf. Ik ben erg onzeker geworden doordat mensen vaak bang zijn voor mijn (uit de kluiten gewassen) enthousiaste hond. Door mijn onzekerheid buitenshuis heeft mijn hond daar de leiding overgenomen. En dat is (in mijn geval) niet opgelost met een consult van 1,5 uur. Ja haar methode werkte perfect en mijn hond heeft nog nooit zo goed geluisterd als na 10 minuten daar, maar voor mijn onzekerheid was 1 positieve ervaring niet de oplossing. En daarna moet je toch thuis weer alleen aan de gang.

Ik ben blij dat er bevestigt is dat mijn hond een sociale vriendelijk hond is. Iets wat ik wel wist maar waar ik door de tijd heen aan was gaan twijfelen. Maar als ik kijk naar wat ik daarvoor heb betaald is dat het echt niet waard geweest. En ik kan me voorstellen dat andere problemen ook niet in 1 consult zijn opgelost.
Laatst bijgewerkt door koenlover op 19-06-17 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:53

@ Rachelle
_O- jij begint te mekkeren over een persoonlijke vete, en bent dan verbaasd dat de bal wordt terugetikt?

Anoniem

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:04

Moderatoropmerking:
Hierbij een kort verzoek om het netjes, fatsoenlijk en respectvol te houden naar elkaar. Ook het verzoek om alleen ervaringen uit eerste hand te plaatsen. Ik ga even gauw in overleg wat wij met de overige reacties gaan doen.

Alvast bedankt!

Eoweyn_x

Berichten: 3629
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Daar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:03

Anoniem schreef:
Heb ik geen probleem mee, maar waarom is dat relevant als TS om ervaringen met leidy vraagt?

Als het voor anderen werkt, dan werkt het voor bepaalde personen en dus misschien TS blijkbaar wel.

Dan is de persoonlijke mening of iemand psychische problemen heeft gehad en van daaruit coacht niet bepaald relevant, is het wel?

In een topic waar iemand vraagt om ervaringen met paracetamol ga je toch ook niet drammen over homeopatische middelen als je geen paracetamol gebruikt? :+

Krijg eerder het idee dat bepaalde forumgebruikers een verkeerd verwachtingspatroon hadden opgebouwd van Leidy en nu hun ongenoegen daarover willen spuien.


Er werd toch gevraagd wat er gezegd werd op Facebook, is het niet?
Dat is bovendien geen persoonlijke mening maar is benoemd door een bekende van haar. Maar toch bedankt voor je eigen invulling hoor!