Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BeFunny

Berichten: 10624
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:31

Ik heb moeten registreren, maar vind de pagina ronduit slecht.

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:04

BlueMilk schreef:
Hoi,

Zijn er hier mensen bekend met de manier van werken van Life coach Leidy ? Als je de filmpjes bekijkt op haar Facebook pagina lijkt het te mooi om waar te zijn.


Kennis van mij met twee beresterke ridgebacks heeft een half jaar terug hulp gehad van leidy. Met snel en blijvend resultaat. Waar ze voorheen niet eens met 1 hond over straat kon loopt ze nu met beide honden aan een pink bij wijze van spreken, trekken niet meer en kijken niet eens maar naar andere honden.

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 07:34

Ok, er is nu een faceboook-groep opgericht "Life coach Leidy ontmaskerd". Ik vind dit echt veel te ver gaan. Hierin wordt ook een bericht uit dit topic gequote om aan te geven hoe slecht Leidy is.

Kan me niet voorstellen dat als je hier iets post je daar op zit te wachten?

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 07:44

Wat een kansloze figuren.

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:09

Wat mij op valt in de filmpjes dat de honden die uiteindelijk braaf zijn gewoon heel moe zijn. Tong uit hun bek matte blik in hun ogen.
Uiteindelijk komt het allemaal op het zelfde neer. Eigenaar moet veranderen. Aan de riem leren lopen zonder trekken is zo simpel als je consequent bent daar in.

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:22

Simbaa schreef:
Ok, er is nu een faceboook-groep opgericht "Life coach Leidy ontmaskerd". Ik vind dit echt veel te ver gaan. Hierin wordt ook een bericht uit dit topic gequote om aan te geven hoe slecht Leidy is.

Kan me niet voorstellen dat als je hier iets post je daar op zit te wachten?


'Jammer' dat deze pagina afgesloten is. Zo kan niemand kijken hoe en wat. Vraag me af of er ook positieve ervaringen gedeeld worden want schijnbaar is men daar nogal blind voor?


mamamier schreef:
Kennis van mij met twee beresterke ridgebacks heeft een half jaar terug hulp gehad van leidy. Met snel en blijvend resultaat. Waar ze voorheen niet eens met 1 hond over straat kon loopt ze nu met beide honden aan een pink bij wijze van spreken, trekken niet meer en kijken niet eens maar naar andere honden.


Wat ontzettend fijn!

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:35

Wat voor positiefs moet er gedeeld worden dan? Je kan vrijblijvend lid worden. Zie je zelf dat wat ze op rtl zei, keiharde leugebs waren !

Tevens met filmpjes van baasjes

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:56

briitje schreef:
Wat voor positiefs moet er gedeeld worden dan? Je kan vrijblijvend lid worden. Zie je zelf dat wat ze op rtl zei, keiharde leugebs waren !

Tevens met filmpjes van baasjes


Ik heb Leidy hier thuis gehad(is ook pas de eerste keer dat ik het vermeld), dus ik heb mijn eigen opvatting van keiharde leugens :j

Blijft bijzonder hier.

Worden er zomaar filmpjes gedeeld vanuit de pagina van Leidy? Lijkt me niet dat dit mag.

BeFunny

Berichten: 10624
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:01

Nou de pagina wordt gerunt door een ex GT die zijn eigen zaakjes niet op orde had en daardoor zijn werk niet heeft kunnen voortzetten?? Ik denk eentje die toch wel uit is op wraak.
Er is ėėn iemand tot nu toe die echt negatieve ervaring heeft met L maar dat is ook alleen maar dat perspectief. Verder mogen er zogenaamd alleen maar reacties komen die aansluiten bij het doel van de groep. Het doel is zoeken naar negatieve ervaringen, lady notabene Zeilstra ontmaskeren. Maar de meeste reaggeerders hebben van horen zeggen of haar gezien op tv. Veel reacties worden ook verwijderd op de groep. Want ja aangeven dat dit ook niet de manier is kan natuurlijk niet. Nou laat maar zitten.
Het is echt bijzonder slecht als je je collega op zo,n manier aan de schandpaal nagelt. Dit is echt te zot voor woorden. Ook al ben ik geen fan van L gaat dit mij veeeel te ver.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:04

Sowieso zijn mensen die zulke pagina's maken kansloze zielige figuren. Ongeacht wie ze willen ontmaskeren of bashen op zo'n pagina. Dan heb je dus blijkbaar geen eigenwaarde of een nuttig levensdoel als je je dag gaat vullen met het zwartmaken van een ander.

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:06

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt dat ik lid ben. Ik ben wel benieuwd welke filmpjes er gedeeld worden.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:13

Waxmelts of je het nou wel of niet net het doel van de groep eens bent, maakt vrij weinig uit. De filmpjes van eigenaren liegen er gewoonweg niet om.

Hoe valt dit goed te praten dan ? Zeggen op rtl dat he aversie tegen hands hand heb, maar vervolgens gebruik je deze zelf wel...

Nogmaals dit staat in mijn opzicht los van het doel van de groep

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:14

xDenies schreef:
briitje schreef:
Wat voor positiefs moet er gedeeld worden dan? Je kan vrijblijvend lid worden. Zie je zelf dat wat ze op rtl zei, keiharde leugebs waren !

Tevens met filmpjes van baasjes


Ik heb Leidy hier thuis gehad(is ook pas de eerste keer dat ik het vermeld), dus ik heb mijn eigen opvatting van keiharde leugens :j

Blijft bijzonder hier.

Worden er zomaar filmpjes gedeeld vanuit de pagina van Leidy? Lijkt me niet dat dit mag.


Worden gedeeld door mensen die 'les'. Van haar hebben gehad

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:17

Ohja ik zag jouw reactie ook onder de bokt foto! :)
Wat is jouw persoonlijke ervaring met Leidy?

BeFunny

Berichten: 10624
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:20

briitje schreef:
Waxmelts of je het nou wel of niet net het doel van de groep eens bent, maakt vrij weinig uit. De filmpjes van eigenaren liegen er gewoonweg niet om.

Hoe valt dit goed te praten dan ? Zeggen op rtl dat he aversie tegen hands hand heb, maar vervolgens gebruik je deze zelf wel...

Nogmaals dit staat in mijn opzicht los van het doel van de groep



Er zijn tot nu toe filmpjes gedeeld van ėėn eigenaar ;)
En het doel is om haar kapot te maken.

Ik vind ook dat ze zichzelf nogal tegen spreekt.
Maar de Facebookpagina en vooral omdat het door iemand wordt gerunt die zeg maar falliet is omdat anderen meer succes hebben zoals Leidy. Want dat moet je haar wel mee geven haar concept leverd haar klanten op. En ik gun dat gewoon iedereen.

Ik heb niks tegen een pagina waar negatieve resenties gedeeld kunnen worden.
Maar dit is vooral zwartmakerij en dat zegt meer over de roddelpers daar dan over Leidy haar werkwijze ;)

Trouwens snap ik ook niet als je moeite hebt met het feit dat L berichten verwijderd, je vervolgens wel in een groep waar ook berichten worden verwijderd gewoon gezellig gaat zitten zeuren erover. Het komt daar namelijk op het zelfde neer. Heb je vragen die niet aansluiten bij de gedachtegang van de beheerder dan worden de berichten verwijderd. Tja...
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 03-07-17 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:22

xDenies schreef:
Ohja ik zag jouw reactie ook onder de bokt foto! :)
Wat is jouw persoonlijke ervaring met Leidy?


Godzijdank niks. Simpelweg omdat haar manier van trainen me niet aanstaat.
En ze niet tegen kritiek kan. En nu ook blijkt dat ze liegt over haar handelen.

Ben erg benieuwd wat jouw ervaring is. En ja ookal is deze positief. Ik ben ook benieuwd of je de dingen uit het filmpje herkent (als je lid bent)

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:24

waxmeltsenzo schreef:
briitje schreef:
Waxmelts of je het nou wel of niet net het doel van de groep eens bent, maakt vrij weinig uit. De filmpjes van eigenaren liegen er gewoonweg niet om.

Hoe valt dit goed te praten dan ? Zeggen op rtl dat he aversie tegen hands hand heb, maar vervolgens gebruik je deze zelf wel...

Nogmaals dit staat in mijn opzicht los van het doel van de groep



Er zijn tot nu toe filmpjes gedeeld van ėėn eigenaar ;)
En het doel is om haar kapot te maken.

Ik vind ook dat ze zichzelf nogal tegen spreekt.
Maar de Facebookpagina en vooral omdat het door iemand wordt gerunt die zeg maar falliet is omdat anderen meer succes hebben zoals Leidy. Want dat moet je haar wel mee geven haar concept leverd haar klanten op. En ik gun dat gewoon iedereen.

Ik heb niks tegen een pagina waar negatieve resenties gedeeld kunnen worden.
Maar dit is vooral zwartmakerij en dat zegt meer over de roddelpers daar dan over Leidy haar werkwijze ;)



Daar heb je ook een punt. Maar dat is voor mij niet de rede om de groep te volgen.

Ik vind het meer dan schandalig dat zij liegt over haar handelswijze. En dat mag van mij part, zeker aan het licht komen.

Inderdaad 1 filmpje. Helaas al veel negatieve ervareningen gelezen. Niet alleen daar hoor.

BeFunny

Berichten: 10624
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:27

Dat komt ook aan het licht.
Maar hier verwijd de pot de ketel.
Dit is puur uit afgunst gestart en daar hou ik niet van.
Dit is puur om haar kapot te maken omdat hij het zelf niet heeft kunnen maken.
De jaloezie spat ervan af ;)

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:29

briitje schreef:
Godzijdank niks. Simpelweg omdat haar manier van trainen me niet aanstaat.
En ze niet tegen kritiek kan. En nu ook blijkt dat ze liegt over haar handelen.

Ben erg benieuwd wat jouw ervaring is. En ja ookal is deze positief. Ik ben ook benieuwd of je de dingen uit het filmpje herkent (als je lid bent)


Van het filmpje met de zwarte hond uit 2016? Nee totaal niet. Dit is niet Leidy zoals ik haar hier heb gehad.
Van de Australian Shepherd waar alleen het gedeelte van het begin VOOR het consult wordt getoond? Ja zo liep ik ook met twee honden. Maar het hele filmpje wordt niet getoond waarin te zien is dat dit trekken weg is. Vind het een vreemd filmpje.

Ik twijfel een beetje om mijn positieve ervaring neer te zetten omdat ik geen behoefte heb dat het op zo'n pagina verschijnt of zwart gemaakt wordt. :)
Er is overigens niets geks gebeurd hoor, maar er wordt een hoop verdraaid merk ik alweer.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:30

waxmeltsenzo schreef:
Dat komt ook aan het licht.
Maar hier verwijd de pot de ketel.
Dit is puur uit afgunst gestart en daar hou ik niet van.
Dit is puur om haar kapot te maken omdat hij het zelf niet heeft kunnen maken.
De jaloezie spat ervan af ;)


Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel de man niet ken. Ooit eens gelezen dat er wat hectiek was met/over hem. Maar vraag me er het fijne niet van.

Maar nogmaals dat is niet waarom ik het volg. Als hij aan het licht brengt, wat haar daadwerkelijke werkwijze is, vind ik dat prima. Zijn beweegredenen zijn inderdaad niet netjes.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:32

xDenies schreef:
briitje schreef:
Godzijdank niks. Simpelweg omdat haar manier van trainen me niet aanstaat.
En ze niet tegen kritiek kan. En nu ook blijkt dat ze liegt over haar handelen.

Ben erg benieuwd wat jouw ervaring is. En ja ookal is deze positief. Ik ben ook benieuwd of je de dingen uit het filmpje herkent (als je lid bent)


Van het filmpje met de zwarte hond uit 2016? Nee totaal niet. Dit is niet Leidy zoals ik haar hier heb gehad.
Van de Australian Shepherd waar alleen het gedeelte van het begin VOOR het consult wordt getoond? Ja zo liep ik ook met twee honden. Maar het hele filmpje wordt niet getoond waarin te zien is dat dit trekken weg is. Vind het een vreemd filmpje.

Ik twijfel een beetje om mijn positieve ervaring neer te zetten omdat ik geen behoefte heb dat het op zo'n pagina verschijnt of zwart gemaakt wordt. :)
Er is overigens niets geks gebeurd hoor, maar er wordt een hoop verdraaid merk ik alweer.


Blij toe dat jij dat niet herkent. Waar is niks geks gebeurd? Je bedoeld bij jou of in dat filmpje? Want in dat filmpje, zie ik dingen waar me nekharen van overeind staan.

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:34

Hier bij mijn eigen honden.

Het filmpje met de Australian Shepperd is niet volledig. Leidy filmt eerst hoe het er aan toe gaat als zij komt. Daarna filmt ze hoe en wat als het dus beter gaat. Haar volledige filmpje staat ergens in de tekst gedeeld door de eigenaresse.

Ik laat een ander toch zeker niet mijn honden pijn doen? Als dat het geval was geweest had ze heel hard terug kunnen rijden. Maar dat is niet gebeurd .. ze was ontzettend lief voor mijn honden en heel vriendelijk tegenover mij om m'n onzekerheid onder controle te krijgen.

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:38

Ik ben echt heel erg voor het delen van kritische geluiden, maar die fb was zo walgelijk dat ik uit de groep ben gestapt.
Positieve verhalen zal je daar niet horen, omdat de beheerder eerst geplaatste berichten goed moet keuren en het duidelijk is wat zijn doel is.

Verder worden er halve verhalen verteld en kleine stukjes uit filmpjes getoond die totaal uit zijn verband kunnen zijn gerukt. Op die manier kan ik iedereen in een kwaad daglicht zetten.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:40

xDenies schreef:
Hier bij mijn eigen honden.

Het filmpje met de Australian Shepperd is niet volledig. Leidy filmt eerst hoe het er aan toe gaat als zij komt. Daarna filmt ze hoe en wat als het dus beter gaat. Haar volledige filmpje staat ergens in de tekst gedeeld door de eigenaresse.

Ik laat een ander toch zeker niet mijn honden pijn doen? Als dat het geval was geweest had ze heel hard terug kunnen rijden. Maar dat is niet gebeurd .. ze was ontzettend lief voor mijn honden en heel vriendelijk tegenover mij om m'n onzekerheid onder controle te krijgen.


Ben oprecht blij dat dat bij jou niet aan de orde was.
Ik snap ook echt niet waarom ze de honden zo behandeld. Vind het echt verdrietig en snap ook niet dat je dat als eigenaar pikt. Waarschijnlijk waren deze op dat moment lam geslagen en wat de eigenaar zei (kan jij ook kezen nu ) is dat hun niet in balans waren.

Waar komt dat grote verschil bij jou en dat filmpje toch vandaan???

Maar nu je dit filmpje ziet, snap je wellicht ook se commotie

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:53

Ik zie trouwens dat filmpje van die Aussie nu pas :+

Ik zie toch nette stukjes dat de hond mee loopt. Zou deze dus ook aangrijpen om te belonen ipv alleen maar corrigeren