Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[vermist] 4 pensionkatten in provincie Utrecht

 
Profiel   

Toestemming om dit bericht te plaatsen heb ik van de eigenaren van het pension: Dierenpension Renswoude
Een van mijn achterburen hebben eveneens een dierenpension, maar in de nacht van 1 op 2 Augustus zijn is er in het kattenverblijf ingebroken en zijn er 8 pensionkatten uit gejaagd of gehaald. Inmiddels zijn er al wel weer 4 pensionkatten gevonden, maar er zijn er dus nog steeds 4 vermist! Het gaat om de volgende katten:
Boot(je)
[ img ]
Daisy
[ img ]
Ginger
[ img ]
Misty
[ img ]

Blijf allemaal alsjeblieft opletten! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 12:36 



 
Profiel   

Wat triest voor alle partijen.

Hoop dat ze snel gevonden worden.

Misschien op de fb groepen verkoop en dieren in renswoude dit ook plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 12:41 



 
Profiel   

Aangezien opsporing verzocht voor paarden is verplaats ik dit topic naar beestenboel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 12:42 



 
Profiel   

oh wat erg ;( als het mijn kat zou overkomen zou ik doodongerust zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 12:42 



 
Profiel   

Linnie: hun hebben op hun Facebook pagina ook al berichten geplaatst, maar dat is idd ook een idee! Bedankt!
C_arola: Bedankt voor het verplaatsen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 12:45 



 
Profiel   

Jeetje wat erg voor de katten en eigenaren. Ook voor de pensionhouders die hier niks aan kunnen doen, maar zich vast verantwoordelijk voelen. :(:) Hopelijk worden alle katten gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 12:46 



 
Profiel   

Ja, het zijn niet je eigen katten, dus dat is vreselijk als dat gebeurt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 12:52 



 
Profiel   

Dat is .... Ze komen ook niet even terug na pension. Stomme inbrekers je kan ze toch gewoon laten lopen in verblijven als je geld zoekt.

Hopelijk vinden ze alle katten gezond terug.

Edit ze hebben elke nacht al een keer wat terug gevonden hopelijk straks alle katten.

Belachelijke actie de deur openen katten eruit en de buitendeur dicht doen. Toen de dader(s)weg gingen. zodat de katten ook niet zelf terug kunnen.


Laatst bijgewerkt door Christiene op 05-08-17 13:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 13:08 



 
Profiel   

Afschuwelijk ;(
Ik heb het al een paar keer langs zien komen op Facebook, hoe haal je het in je hoofd.. Hopelijk vinden ze deze 4 ook terug, arme mensen. Je zult dit nieuws op vakantie krijgen :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 13:21 



 
Profiel   

Even een update, nog steeds zijn er 4 katten al een week vermist, dit is een bericht wat het dierenpension gisteren op hun FB-pagina zette:

* € 50,00 voor de gouden tip!
Vermist sinds woensdag 2 augustus vanuit Renswoude.
In de nacht van 1 op 2 augustus zijn 8 katten uit ons kattenhuis gejaagd. Wie dit heeft gedaan en waarom is ons een raadsel. Inmiddels hebben we 4 katten teruggevonden. Nog 4 te gaan.
Wij en hun baasjes willen ze dolgraag terug. Wilt u opletten? Ziet u 1 van deze katten lopen, maak dan a.u.b. een foto en bel ons direct! Dan kunnen we overleggen wat te doen.
Ze zijn nu 1 week vermist. De kans dat ze richting huis lopen is steeds groter. Bootje uit Doorn, Keesie uit Leusden, Ginger uit Veenendaal en de laatste is Misty uit Veenendaal.
Het kan goed zijn dat ze de weg kwijt zijn en in een schuurtje wegkruipen. Wilt u even goed kijken of 1 van hen zich soms op uw erf/ in uw tuin heeft verstopt?
Voor de actuele stand van zaken volgt u onze facebookpagina.
Leonard en Bertine Zandvliet
Dierenpension Renswoude
*Voor de tip die leidt tot de hereniging van 1 van deze katten met hun baasje

(het tel. nummer heb ik achterwege gelaten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 10:34 



 
Profiel   

Wat triest zeg!

Hopelijk worden ze terug gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 19:03 



 
Profiel   

Bootje op foto nummer 1 is gelukkig gevonden!

Dit bericht plaatste het dierenpension:

Het is een paar dagen rustig geweest, maar gelukkig vandaag weer goed nieuws. Vanmorgen zat Bootje (Boetje) bij ons onder het afdak op het hout. We hebben snel haar baasje gebeld. Deze is gekomen en gelukkig reageerde ze op hun stem. En kwam ze naar hun toe. We zijn zo blij. Bootje is weer terecht!! Dat geeft ook weer moed om de overige 3 terug te vinden. We zijn nog steeds aan het zoeken en en flyeren. Ze zijn niet opgelost dus moeten ze ergens zijn. Blijven jullie mee zoeken? Ginger en Misty uit Veenendaal (de rode katten) en Keesie uit Leusden (de zwart met grijze kater) De € 50,00 tipgeld blijft natuurlijk gelden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 14:30 



 
Profiel   

Fijn dat eentje terecht is.

Pff moeilijk hoor.
Hoop dat de andere 3 ook nog gevonden worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 18:14 



 
Profiel   

Ja, je krijgt er wel gelukkig weer wat hoop door, dat ze toch misschien in de buurt lopen, je weet maar nooit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 18:27 



 
Profiel   

Hopelijk ook snel de andere drie zijn er twee bij die bij elkaar horen.

Wat moeten die baasjes bezorgt zijn.

Valt nog mee dat de poes nog in omgeving van pension was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 19:33 



 
Profiel   

2 van de katten zijn van een klant van mij, helaas zijn die nog niet gevonden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 19:51 



 
Profiel   

Dat zullen Ginger en Misty zijn, toch? Ik las op fb dat er een keer een rode kat was gespot en dat er gebeld was, helaas was het loos alarm. Dan krijg je weer ietsjes hoop en word het ook weer gelijk de grond in getrapt... :\ het pension zit dan achter ons, dus ik kijk hier altijd wat extra dan normaal, in de hoop dat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 20:10 



 
Profiel   

Christiene schreef
Hopelijk ook snel de andere drie zijn er twee bij die bij elkaar horen.

Wat moeten die baasjes bezorgt zijn.

Valt nog mee dat de poes nog in omgeving van pension was.


Tja, het kan zijn dat ze zelf een weg zoeken, maar als ze toch we, in de buurt van het pension worden gevonden (volgens mij tot nu toe allemaal) dan zoek je daar ook wel meer dan verder weg. Ik hoop dat de laatste twee baasje ook weer gelukkig worden met de katjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 20:12 



 
Profiel   

nanne02 schreef
Dat zullen Ginger en Misty zijn, toch? Ik las op fb dat er een keer een rode kat was gespot en dat er gebeld was, helaas was het loos alarm. Dan krijg je weer ietsjes hoop en word het ook weer gelijk de grond in getrapt... :\ het pension zit dan achter ons, dus ik kijk hier altijd wat extra dan normaal, in de hoop dat...



ja volgens mij wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 20:26 



 
Profiel   

Ik zie dat ik een fout heb gemaakt, of iig in een foto :o
Foto nummer 2, Daisy, is gelukkig weer gevonden. (Foto 1 ook)
Maar ik heb per ongeluk keesie uit Leusden er niet bij gezet :o |o
Dus dit zijn de katten die nog vermist zijn:

Ginger uit Veenendaal
[ img ]
Misty uit Veenendaal
[ img ]
En keesie uit Leusden:
[ img ]

Sorry voor de fout :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 20:31 



 
Profiel   

Volgens mij is er weer een terecht een van de twee die samen horen bij een baasje.

Hopelijk de laatste twee ook snel weer terug.was Bij een paar buren verderop gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-17 20:42 



 
Profiel   

Ja, klopt, Ginger is gisteren idd gevonden.
Alleen Misty en Keesie nog, hopelijk zijn die ook in de buurt en worden ze snel gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-17 09:22 



 
Profiel   

Weer goed nieuws! Keesie uit leusden is ook weer gevonden. Nu alleen Misty nog! (foto 4)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 11:21 



 
Profiel   

Wat goed!

Ongelooflijk zeg.

Misschien gaan flyeren of zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 11:38 



 
Profiel   

Ja, ze hebben in redelijk veel winkels in Scherpenzeel al folders opgehangen. Ze denken dat Misty ook gewoon in de buurt van het pension rondzwerft. Maar je krijgt toch wel weer goede hoop hiervan!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 12:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen