Bach rescue remedies gebruik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dierenfan
Berichten: 9613
Geregistreerd: 27-02-10

Bach rescue remedies gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 20:42

Wie heeft hier al eens bach rescue gebruikt wat speciaal voor een hond gemaakt is? Hoe snel zagen jullie verandering en hoe lang gebruikt?

Uiteraard deze vraag omdat ik morgen er ook mee ga starten en benieuwd ben naar ervaringen.

Zelf bij mijn vorige hond ook een periode gebruikt en was toen zeer positief en in combinatie met training is het helemaal goed gekomen toen (uitvallen naar andere honden en afreageren op (bijten naar) degene die zijn riem vast had als hij uiteraard niet bij de andere hond kon komen)

_00_0
Berichten: 3262
Geregistreerd: 01-12-07

Re: Bach rescue remedies gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:46

welke ga je gebruiken?

ik heb er al meerdere gebruikt zowel bij hond, paard en mens.
ik merkte al vrij vlot wat, zo'n 3 dagen. De gebruiksduur verschilt.

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:49

Mijn reu heeft jaren Bach gekregen en mijn teefje nu ook.
Ik heb altijd contact met iemand die met dieren kan communiceren, zij stelt dan een remedie samen speciaal voor het dier dat ik met haar bespreek. De remedies wisselen wel eens.
Ik ben er altijd erg tevreden over. Meestal week of 1-2 voordat ik het merk.

dierenfan
Berichten: 9613
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Bach rescue remedies gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 21:04

Cherry plum en scleranthus en impatiens

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Bach rescue remedies gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:57

Ben er veel mee bezig geweest en ook zelf samengesteld en ook wel wat goede ervaringen bij langdurig gebruik maar over het algemeen vind ik het toch niet echt wat en gebruik het ook niet meer.

dierenfan
Berichten: 9613
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 23:02

YazhiSien schreef:
Mijn reu heeft jaren Bach gekregen en mijn teefje nu ook.
Ik heb altijd contact met iemand die met dieren kan communiceren, zij stelt dan een remedie samen speciaal voor het dier dat ik met haar bespreek. De remedies wisselen wel eens.
Ik ben er altijd erg tevreden over. Meestal week of 1-2 voordat ik het merk.


Zij ziet het dier dus niet en gaat dan puur af op hoe de eigenaar over het dier denkt? Nu geloof ik best dat jij je honden wel kan "lezen" maar velen kunnen dat niet ;)

En heel nieuwsgierig haha waarom al jaren in gebruik en doe je bij zo lang gebruik nog steeds 4x per dag geven?

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 07:31

dierenfan schreef:
YazhiSien schreef:
Mijn reu heeft jaren Bach gekregen en mijn teefje nu ook.
Ik heb altijd contact met iemand die met dieren kan communiceren, zij stelt dan een remedie samen speciaal voor het dier dat ik met haar bespreek. De remedies wisselen wel eens.
Ik ben er altijd erg tevreden over. Meestal week of 1-2 voordat ik het merk.


Zij ziet het dier dus niet en gaat dan puur af op hoe de eigenaar over het dier denkt? Nu geloof ik best dat jij je honden wel kan "lezen" maar velen kunnen dat niet ;)

En heel nieuwsgierig haha waarom al jaren in gebruik en doe je bij zo lang gebruik nog steeds 4x per dag geven?
ze praat met ze vanaf een foto. En echt, wat de dieren haar soms vertellen, bizar gewoon. Ze komt nooit hier, ik vertel enkel het probleem en geen bijzaken zeg maar. Mijn reu was (pas overleden) een hele onzekere instabiele hond buiten op straat, onzeker bij veranderingen, soms chagerijnig en druk in zijn koppie. Door de Bach gingen daar de scherpe kantjes van af, en had hij meer rust. Bij de komst van ons teefje als pup druppels wat veranderd, voor acceptatie. Daarna weer terug op zijn standaard mixje. Ik geef het ze bij het eten. Twee keer per dag.
Mijn teefje wordt nu behandeld ivm alleen zijn, sinds onze reu er niet meer is. Ze is erg bang en onzeker, niet de blije hond meer die ze was. Sinds twee weken weer Bach en ze is weer blijer, zekerder en wil weer spelen. Ze krijgt het ook 2x per dag. En als we bv iets gaan doen dat ze nu nog spannend vindt, extra druppels in haar mond.

dierenfan
Berichten: 9613
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Bach rescue remedies gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-17 08:48

Fijn dat het zo helpt!!

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:36

dierenfan schreef:
Fijn dat het zo helpt!!

Ja erg blij mee, al jaren :)