Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Allegra

Berichten: 2451
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Biesbosch

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 11:56

Nou ja, het scheelt dat we er maar één hebben dan Ik heb het toch op verschillende websites gelezen... Ach, zal ook wel per hond verschillen

Mooie hondjes trouwens hoor!

Mystic heeft nog niks gesloopt tot nu toe Ze probeert soms wel een beetje op de deken te kauwen, maar dat is meer een beetje plukken aan een uitstekend puntje. We hebben ook weleens de schoenen van mijn vriend in der mand gevonden maar die waren ook nog heel . Der eigen speeltjes is ze wel druk mee. De draadjes van zo'n flos kun je natuurlijk mooi uit elkaar trekken, en een rubber balletje is erg lekker op te kauwen, lekkerder dan een botje Ze kauwt hem niet kapot trouwens, hij is hol van binnen dus buigt lekker mee En de kat is ook erg leuk om op te naaien Dan ligt de kat onder bank, en rent mystic heel hard om de bank heen. Af en toe vliegt de kat even boos onder de bank vandaan en dat is natuurlijk helemaal prachtig! En als de kat het zat is blaast ie een keer en loopt gewoon op Mystic af, dan gaat ze terug voor hem en is het over Ze houden mekaar een beetje bezig zo

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 12:45

Allegra schreef:
Nou ja, het scheelt dat we er maar één hebben dan Ik heb het toch op verschillende websites gelezen... Ach, zal ook wel per hond verschillen

Mooie hondjes trouwens hoor!

Mystic heeft nog niks gesloopt tot nu toe Ze probeert soms wel een beetje op de deken te kauwen, maar dat is meer een beetje plukken aan een uitstekend puntje. We hebben ook weleens de schoenen van mijn vriend in der mand gevonden maar die waren ook nog heel . Der eigen speeltjes is ze wel druk mee. De draadjes van zo'n flos kun je natuurlijk mooi uit elkaar trekken, en een rubber balletje is erg lekker op te kauwen, lekkerder dan een botje Ze kauwt hem niet kapot trouwens, hij is hol van binnen dus buigt lekker mee En de kat is ook erg leuk om op te naaien Dan ligt de kat onder bank, en rent mystic heel hard om de bank heen. Af en toe vliegt de kat even boos onder de bank vandaan en dat is natuurlijk helemaal prachtig! En als de kat het zat is blaast ie een keer en loopt gewoon op Mystic af, dan gaat ze terug voor hem en is het over Ze houden mekaar een beetje bezig zo



Hoe oud is ze nu?
Want bij chels begon het echte slopen toen ze een maand of 5 was

Als ze echt nog van die ukken zijn dan hebben ze het nog niet zo door,chels is nu anderhalf,en dat ging een tijdje goed todat ik thuis kwam en weer een boek in 1000 stukken vond haha!
Nu mogen ze dus fijn in de gangen als we weg zijn!

Allegra

Berichten: 2451
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Biesbosch

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:25

Ze is bijna 8 maanden (geboren op valentijnsdag ), dus hopelijk is het gewoon niet zo'n sloperd dan En anders mag ze idd op de gang als we weg gaan
Of ze moet het slopen nog ontdekken

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:42

Allegra schreef:
Ze is bijna 8 maanden (geboren op valentijnsdag ), dus hopelijk is het gewoon niet zo'n sloperd dan En anders mag ze idd op de gang als we weg gaan
Of ze moet het slopen nog ontdekken


Kan nog komen hihi
Hoop het niet voor je,maar staffies staan er bekend om

Allegra

Berichten: 2451
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Biesbosch

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 11:30

Hihi, ach ja, tis maar even afwachten... Misschien als ze genoeg kan slopen aan der eigen speeltjes? Dat ze dan de rest met rust laat... (riep ik hoopvol )

orion1996

Berichten: 543
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 11:55

Ik heb een engelse bullterrier (worden ook altijd met pitbulls door de war gehaald terwijl ze er geeneens op lijken).
Die zouden ook slopen, maar eigenlijk weinig last van gehad bij de mijne (1x een kussen flink door de war geschut totdat de vulling door de kamer heen sneeuwde). Het grote probleem blijft wel dat alles wat ze vastpakken om te spelen ook vaak stuk gaat omdat ze zo sterk zijn, dus zijn speelgoed blijft ook niet lang heel.
Heb sinds hij klein was een "Kong" voor hem, die is nogsteeds heel en hij speelt er toch echt elke dag mee.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 12:10

Ik kom dus net thuis en ligt mijn zeil in de gan weer in snipperd
Er ligt hier echt genoeg speelgoed en botjes maar mijn spullen kapot maken vinden ze echt leuker!

Even over de kong dat is inderdaad een super speelgoed voor deze dieren!niet kapot te krijgen!

Kelpla
Berichten: 887
Geregistreerd: 06-01-05

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 14:44

Ik heb ook een staffie van 3jaar, en die heeft echt nog nooit wat gesloopt in huis (gelukkig). Wel zn eigen speeltjes, maar heb nu ook een kong helemaal geweldig! Ik vind ze echt hele lieve honden en zeker ook met kinderen!

Allegra

Berichten: 2451
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Biesbosch

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:33

Ik zot er ook over te denken zo'n kong te kopen, hoor er goede dingen over Iemand enig idee waar je ze kan krijgen? Ik heb ze hier bij de dierenwinkel niet gezien...

Kelpla
Berichten: 887
Geregistreerd: 06-01-05

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:56

Ik heb de mijne gewoon op de markt gekocht. en de grotere versie bij een dierenwinkel.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:43

Goh ik zeg het niet vaak maar, wat ben ik blij een Belg te zijn en in Belgie woon.
Ik erger me echt al aan die wet in Nederland sinds die uitkwam. Het kan toch gewoon niet! Zo onrechtvaardig, zo stom en om van te
Gelukkig hebben ze hier die wet niet kunnen doordrammen in onze strotten.

orion1996

Berichten: 543
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Pitbull gevonden omgeving Middelburg (walcheren)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:31

Allegra schreef:
Ik zot er ook over te denken zo'n kong te kopen, hoor er goede dingen over Iemand enig idee waar je ze kan krijgen? Ik heb ze hier bij de dierenwinkel niet gezien...


www.witjesverzendhuis.nl

www.halsbanden.nl

http://www.fretten.nl/webwinkel.html (dat is echt een hele betrouwbare zaak)


Neem voor een stafford of een bull altijd een King Kong of een Giant Kong (de zwarte versie dus). Die zijn groot en sterker dan de rode en vrijwel niet te slopen.

Gaat dus om dit ding :

http://www.fretten.nl/kongzwart.jpg