kuiken beest haha

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rakkertjuuhh

Berichten: 1334
Geregistreerd: 03-08-05

kuiken beest haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 12:08

nou ik heb dan mijn kuiken 4oktober kreeg ik hem jaja op dierendag hij was de eerste dag echt heel bang savonds ging het al minder hij kreeg echt al praatjes de volgende dag wou die al zijn hok niet meer in piepen dat die deed haha hele dag zit die zo wat op me schouder en graag wil die onder me haar zitten zou wel lekker warm zijn ofzo ze volgt me ook overal overal waar ik loop is die zij ook moet echt uitkijken dat ik niet op der sta ofzo als ik naar de wc ga staat dat gene ding me gwoon op te wachten echt heel maf om je dood te lachen hahaha ze schareld nu iederedag achterthuis we heben een buitendeur staat altijd zo wat open dus ze kan altijd zo lang als ze wil naar buiten hele dag zit ze dan wormen te vangen en weet ik veel wat allemaal je ziet der echt op de dag groeien ze zat eerst ook al helemaal nog in de donsveren het meeste is al weer weg haar veren komen nu ook al helemaal door bijna alle dons is weg ik stuur nog wel fotos maar me digitale camara is jammer genoeg kapot greetzz

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Re: kuiken beest haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:11

jemig, leestekens en letten op je spelling zou het een stuk beter leesbaar maken..

wel lief zo'n kuiken hoort die niet andere kipjes om zich heen te hebben? ik heb er geen verstand van hoor..

rakkertjuuhh

Berichten: 1334
Geregistreerd: 03-08-05

Re: kuiken beest haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 12:33

kjoetie schreef:
jemig, leestekens en letten op je spelling zou het een stuk beter leesbaar maken..

wel lief zo'n kuiken hoort die niet andere kipjes om zich heen te hebben? ik heb er geen verstand van hoor..


haha nee hij is niet alleen mijn broertje heeft ook 1tje dus ze zijn met z'n 2en de andere kuikens zijn allmeaal dood gegegaan bij de moeder en die 2niet dus tja alleen die van mij is veel tammer datn die van me broertje als ik de mijne roep komt die er echt aan rennen zo super lief