r.i.p zwartje mijn liefste kat

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje25
Berichten: 540
Geregistreerd: 24-09-05

r.i.p zwartje mijn liefste kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 11:57

ik was gisteren aan het zoeken naar mijn kat zwartje een heele mooie
kat.maar ik vond ze niet vandaag zocht in nog een en ik zag hem liggen
bij de haag ik dacht oef ,maar ik nam hem op en zette hem binnen neer en het bleek dat zijn 2 achterse pootjes verlamd waren
( alé dat dacht ik toch ) we zetten hem neer in een mandje maar hij sleepte zijn pootjes mee.toen belden we naar de dierenarts en ginge er naartoe ,de DA bekkeek hem en kneep op verschillende plaatsen met een pincet :conclusie : rug gebroken vlak tegen zijn nek
ze legde uit dat hij waarschijnlijk niet meer te redden was want als er nog zo een geval was was dat meestal meer vanachter die rug gebroken
ze legde uit dat hij medicatie moest nemen ,maar voor 1maan en een half .en hij mpoest blijven liggen ,en ik zou het niet aankunnen om hem zo te zien afzien,een er was tenslotte maar 1 op 100000 kans dat hij het dan noch zou halen .
dus moets ik beslissen ik dacht ik wil dat katje niet zien afzien dus met tranen in mijn ogen zij ik :laat hem dan inslapen :maar dat kon ik niet aanzien .dus ik nam afscheid en nam hem nog eens vast en verliet de kamer.men vader ging hem in de avond komen halen om hem te begraven
.

zwartje ik zal je missen !!!!

[img]
[/img]
http://www.freewebs.com/3asielketiers/e ... estjes.htm

tubby4
Berichten: 94
Geregistreerd: 12-10-05

Re: r.i.p zwartje mijn liefste kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:11

zielig maar je hebt wel een goede beslissing genomen !!! anders had tie veel pijn en kon ze of hij niet fijn leven.

paardje25
Berichten: 540
Geregistreerd: 24-09-05

Re: r.i.p zwartje mijn liefste kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 12:52

dankje tubby4 !