Zelf speeltjes maken!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Simoontje04
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-01-18

Zelf speeltjes maken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 13:17

Heyy Bokkers!
Ik wil dus graag speeltjes maken voor onze ponies! We hebben er 2, waarvan 1 ruin en 1 merrie. Ik ben nog op zoek naar een andere ruin, dus als er er 1 weet mag je het altijd zeggen! Het liefst een smal gebouwde pony, tussen de 4-12 jaar en superlief! Maar even over de speeltjes! Onze ruin hapt wel vaker naar onze merrie,en ze vervelen zich erg! (De ruin kan niet zonder de merrie dus ze kunnen elkaar zeker wel uitstaan!) Maar de ruin is een beetje bang voor veel dingen, dus moet het niet heel eng zijn. Een bal en wilgentakken hebben we!
Alvast bedankt!

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Re: Zelf speeltjes maken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:21

Een petfles of een voetbal met gaatjes (wel groot genoeg), en daar biksjes in doen. Die kun je bv ophangen, maar ook op de grond kunnen ze er met de neus ertegenaan.

Simoontje04
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 13:23

Carol_Beer schreef:
Een petfles of een voetbal met gaatjes (wel groot genoeg), en daar biksjes in doen. Die kun je bv ophangen, maar ook op de grond kunnen ze er met de neus ertegenaan.

Super bedankt voor de tip! Ga ik zeker gebruiken!

HappyHorse4

Berichten: 78
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: op de wereld ;)

Re: Zelf speeltjes maken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 17:37

leuk dat je er aan denkt voor je pony's! vroeger verveelde de pony waarom ik nu 2 jaar rij zich ook vaak, als afwisseling heb ik vrijheidsdressuur een keer geprobeerd, hij is er dol op! maar voor in de paddock/weide..? ehh onbeperkt hooi? :') (als ze dat nog niet hadden) en misschien een voorwerp, die je gewoon bij hun kan zetten, die ze in het begin misschien dan wel eng vinden, maar waar je ze aan kan laten wennen :j zodat je die later als een soort uit uitdaging aan ze kan geven :) (sorry voor de vage uitleg :? :') ) maar ehh, verder zal ik qua speeltjes echt niks weten :9

Simoontje04
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-01-18

Re: Zelf speeltjes maken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-18 18:39

Onbeperkt hooi gaat hem niet worden,ze worden nog al snel dik! Miss een gekke vraag, maar heeft iemand een idee waar je een nep koe kan krijgen, hoeft geen skippy te zijn, maar ik mag hem niet bestellen van mijn ouders... Ik woon in Oudewater!

HappyHorse4

Berichten: 78
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: op de wereld ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:29

Simoontje04 schreef:
Onbeperkt hooi gaat hem niet worden,ze worden nog al snel dik! Miss een gekke vraag, maar heeft iemand een idee waar je een nep koe kan krijgen, hoeft geen skippy te zijn, maar ik mag hem niet bestellen van mijn ouders... Ik woon in Oudewater!

1. ja snap ik :)
2. ehh neey geen idee :')