Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 276 van de 311 [ 7761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 311  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Schleich Paarden [Deel 11]

 
Profiel   

Hier zijn dan eindelijk de foto's! *\o/*

Vooral niet letten op de rommel op de achtergrond :o .

Om te beginnen de stal, die jullie al hebben gezien, maar ik heb het nog een beetje aangepast en er ligt zaagsel in :D .
[ img ]
[ img ]



In de stal hangt een liksteen :P . Het afgedekt stukje rechts naast de liksteen, is de plek waar de hooiruif komt.
[ img ]

Deze dus.
[ img ]

Het zaagsel van de stal heb ik verpakt in deze zakken :D .
[ img ]
[ img ]

Dat moet natuurlijk ergens opgeborgen worden.
[ img ]

In het "berghok" liggen ook mini hooibaaltjes en voerzakken.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Dan hebben we natuurlijk nog de zadelkamer inclusief prikbord voor de laatste nieuwtjes :D . In de zadelkamer zijn "kapstokken" waar hoofdstellen, longeerlijnen, halsters... aangehangen kunnen worden. En dan zijn er ook nog houders om de zadels op te leggen en een grote kist waar de dekjes in komen te liggen. (Iemand nog leuke ideeën voor dekjes? :o )
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En niet te vergeten, mijn paardje met zelfgemaakt hoofdstel *\o/* . Er zijn zeker nog verbeterpunten maar voor een eerste keer vind ik het goed gelukt :o . (Ik vind het wel jammer dat het nepleer een beetje rafelt.)
[ img ]
[ img ]

Dat was het dan voor nu :) .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 15:59 



 
Profiel   

Leuk gedaan. Lekker creatief bezig zijn ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 16:02 



 
Profiel   

Bedankt! :D Nu ik toch vakantie heb kan ik er van genieten om spulletjes te maken :) . Binnenkort weer les, dan zal het wrs wel wat stilvallen :( .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 16:04 



 
Profiel   

Leuke spullen allemaal!
Ik vind dat donkere kleuren dekjes mooi staan bij de meeste schleich modellen.
Zoals donkergroen en bordeaux rood etc.

Ik heb vandaag mijne nieuwe paardjes binnen gekregen en ik heb ze gelijk buiten op de foto gezet.
Vind het toch wat mooier uitkomen met natuurlijk licht. Alleen is fotograferen nou niet bepaald één van mijn talenten haha. Van de bijna 100 fotos die ik heb genomen zijn dit de mooiste.

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.

[ img ]
Deze laatste is echt mijn favoriete foto! Het licht valt hier heel mooi.

Dit is de eerste keer in enkele jaren dat ik nieuwe paardjes heb gekocht en het lijkt bijna alsof ze nu minder zorgvuldig worden beschilderd dan voorheen (of ik heb gewoon toevallig niet zo'n mooie gekregen). Kijk bijvoorbeeld naar de manen van de pinto merrie, het lichtgele kleurtje zit overal waar geen manen zitten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 16:20 



 
Profiel   

Bedankt! :) Ik zal eens kijken of ik die kleuren kan vinden.

Leuke paarden! :D Ja, dat viel me ook op. Ik was laatst ergens waar ze enkele modellen verkochten en ze leken zo rommelig geschilderd :( .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 16:43 



 
Profiel   

het liefste koop is schleich ook in de winkel, omdat je dan de modellen echt goed kan vergelijken en zelf de mooiste uit kan kiezen want sommige... nouja die zien er gewoon echt wat minder goed uit.

Ik heb de tinker merrie 2x besteld omdat ik graag Epona van de the legend of zelda (mijn andere verslaving naast paarden) series na wil maken en dat model leek me daar het beste voor. Het vlekkenpatroon van de twee modellen lijken echt totaal niet op elkaar, die hierboven op de foto staat was de beste van de twee. De andere zag er inderdaad erg rommelig en slecht afgewerkt uit, inclusief afwijkend patroon. >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 18:26 



 
Profiel   

Ik heb bij Ali leuke dingen besteld :D staat ook al op de vorige pagina :')
Voor mijn nieuwste projecten :D

Leuke foto's en creaties. Ik koop ze liever online en bekijk ze in de winkel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 18:36 



 
Profiel   

fyjuul schreef
Heb besloten dat ik al mijn oude repaintjes een nieuwe vacht ga geven.
Dus nu heb ik ongeveer (precies) 20 modellen liggen :(:)

Iemand nog een interessant idee voor een vachtje? Ben namelijk een beetje inspiratieloos :')

Valk, cremmelo, palomino, roodschimmel, bruinschimmel, wildkleur. rood en zwartbont in één (driekleur)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 16:13 



 
Profiel   

Het is mij idd opgevallen dat ze een stuk minder netjes beschilderd worden dan vroeger, hoewel dat nu weer iets beter lijkt te worden...
Leuk tuig iedereen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 21:39 



 
Profiel   

Eerste ali ding is binnen :D
Heb al hele tijd zin om te repainten heb een appaloosa hengst en tinkerhengst klaar om te repainten alleen geen leuke kleur, wat ik erbij vind passen.

Net ook bruintinten besteld voor pastel :D

En twijfel om deze over te repainten
Vind deze te geel
[ img ]

Deze is 1 van mijn eerste, maar zo simpel en beschadigd
[ img ]

Deze is ook 1 van mijn eerste van een real paard, maar die heb ik ook al laten repainten door een prof zeg maar!
[ img ]

Deze twijfel ik ook over is wel van de repaint challenge van vorig jaar dus aan de ene kant zonde, maar vind ze niet zo mooi :o
[ img ]
[ img ]

Deze gaat sws vind ik te oranje en bruin erover is mislukt
[ img ]
Deze wil ik dan niet over doen maar ia die beetje moederloos :')
[ img ]

Sorry voor dit lange bericht haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 09:01 



 
Profiel   

Ik vind ze allemaal een beetje glimmend en te fel van kleur

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 17:30 



 
Profiel   

Glimmend komt door de flits even als de kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 17:43 



 
Profiel   

fyjuul schreef
Ik heb vandaag 6 nieuwe paardjes besteld en voor bijna 60 euro aan stof, lint etc.
Heb het schleich virus weer goed te pakken! :j :P

Heb besloten dat ik al mijn oude repaintjes een nieuwe vacht ga geven.
Dus nu heb ik ongeveer (precies) 20 modellen liggen :(:)

Iemand nog een interessant idee voor een vachtje? Ben namelijk een beetje inspiratieloos :')


Valk? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 19:52 



 
Profiel   

JoycexEnya schreef
Eerste ali ding is binnen :D
Heb al hele tijd zin om te repainten heb een appaloosa hengst en tinkerhengst klaar om te repainten alleen geen leuke kleur, wat ik erbij vind passen.


Ik ben zelf ook de tinkerhengst aan het repainten, de mijne wordt bruin met verdunning (dus wildkleur) maar zit nog te twijfelen of ik hem dan ook nog sabino zal maken. Foto's volgen nog!!! /3

Mijn pakketje 'knutselspullen' is ook binnen gekomen eindelijk! Lint voor halsters en verschillende soorten stof voor sjabrakjes en dekens. Nu kan ik weer aan de slag... Jammer dat school weer op het punt staat om te beginnen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 22:07 



 
Profiel   

Hallo,

Ik heb een apart probleem: op een wit paard zit een streepje balpen. Iemand enig idee hoe we dat er af kunnen krijgen?
Alcohol, nagellak-remover, tandpasta en make-upremover hebben niks gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 11:04 



 
Profiel   

shetjeIris schreef
Hallo,

Ik heb een apart probleem: op een wit paard zit een streepje balpen. Iemand enig idee hoe we dat er af kunnen krijgen?
Alcohol, nagellak-remover, tandpasta en make-upremover hebben niks gedaan.



Wasbenzine zou je kunnen proberen. Even aan je ouders vragen of ze het hebben staan.
En anders is er een speciaal gummetje te koop juist voor balpen strepen op kunsstof

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:34 



 
Profiel   

hallo ik heb een vraag over het repainten van schleich als je schleich reprint met acrylcc van bleiswijck kunnen ze dan nog tegen water of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 17:06 



 
Profiel   

mina_dero schreef
hallo ik heb een vraag over het repainten van schleich als je schleich reprint met acrylcc van bleiswijck kunnen ze dan nog tegen water of niet?


Als je ze daarna inspuit met fixeerspray kunnen ze tegen water.
Sommigen hier gebruiken daar ook haarlak voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 10:06 



 
Profiel   

dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 14:56 



 
Profiel   

Hallo allemaal, ik kom dit topic even omhoog schoppen!

Ik ga binnenkort verhuizen naar het buitenland, en nu kerst/sinterklaas eraan komen, gaat al mijn kinderspeelgoed de deur uit en op marktplaats! Het zijn vnl paardendingetjes zoals playmobil, scala en natuurlijk ook wat Schleich paardjes. Ik wou ze eigenlijk voor een klein prijsje wegdoen, maar ik zag op een website dat het merendeel uit de collectie en daar een waarde van 7-8 euro per paardje bij stond!

Ik dacht om eerst hier eens te vragen of dat wel klopt, en of er wellicht hier geintresseerden tussen zitten, voordat ik alles op marktplaats zet.

Mijn paardjes van oud naar nieuw qua datum op de buik:
Lippizaner merrie - 2001
Hannoveraan veulen - 2003
Fallabella - 2003
Haflinger ruin - 2003
Haflinger veulen - 2004
Lippizaner hengst - 2004
Lippizaner veulen - 2004
Haflinger merrie - 2005
Andalusier hengst - 2005
Fries veulen - 2005
Fries merrie - 2005
Arabier hengst - 2007
Hannoveraan hengst - 2008
Quarter Horse hengst - 2008
Dartmoor hengst - 2008

Groetjes :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:20 



 
Profiel   

de schleich paarden zijn nieuw 7-8 euro maar omdat die van jou tweedehands en oud zijn zijn ze denk ik minder waard maar ik denk dat er andere bakkers zijn die hier meer ervaring meehebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:28 



 
Profiel   

Ah dat verklaart een hoop, in m'n idee waren ze meestal maar 3-4 euro :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:31 



 
Profiel   

ik vindt persoonlijk 3-4 voor als nieuw wel erg weinig

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:45 



 
Profiel   

Daarom zeg ik ook: 'in mijn idee waren ze'. De paardjes zijn meer dan tien jaar oud, en ik was dus rond de 8-9 jaar oud dat ik het merendeel van de paardjes kocht ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:47 



 
Profiel   

aha dat verklaart het
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 276 van de 311 [ 7761 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 311  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen