Nog meer Heartland fans?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 07:41

Miesjex schreef:
Dat maakt me niks uit en fijn dat je zo goed engels kan maar ik vraag hier niet om!!!
En er zijn zeker wel meerdere seizoenen in het nederlands want heb hier seizoen 1,2 en zelfs ook seizoen 3 helemaal in het nederlands ondertiteld!!!!!

Rustig .. Als ze zeggen dat zij hem alleen in het engels konden kijken, hebben ze hem dus niet in het nederlands gezien. is dus wel antwoord op je vraag.

Daarnaast als je de dvd koopt kan hij geloof ik wel met ondertiteling, op internet niet.

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 08:55

amado7 schreef:
Miesjex schreef:
Dat maakt me niks uit en fijn dat je zo goed engels kan maar ik vraag hier niet om!!!
En er zijn zeker wel meerdere seizoenen in het nederlands want heb hier seizoen 1,2 en zelfs ook seizoen 3 helemaal in het nederlands ondertiteld!!!!!

Rustig .. Als ze zeggen dat zij hem alleen in het engels konden kijken, hebben ze hem dus niet in het nederlands gezien. is dus wel antwoord op je vraag.

Daarnaast als je de dvd koopt kan hij geloof ik wel met ondertiteling, op internet niet.

Inderdaad dus als je ze met ondertiteling wil zul je ze moeten kopen. Als je ze dan toch verder wil kijken dan dat je op dvd hebt met Nederlandse ondertiteling zit er niks anders op dan ze in het engels kjiken.

drenterxx
Berichten: 1393
Geregistreerd: 20-11-13

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 08:56

Ik meld me! Vind ze fantastisch.. :)
Ja en van de films, dat vind ik ook heel jammer.. :n

r_lolita
Berichten: 355
Geregistreerd: 19-08-12
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:45

Ik heb ze ook allemaal op dvd (nederlands ondertiteld) tot deel 12

suuske

Berichten: 793
Geregistreerd: 26-08-03

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:25

Ik heb seizoen 1, 2 en 3

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:03

amado7 schreef:
Miesjex schreef:
Dat maakt me niks uit en fijn dat je zo goed engels kan maar ik vraag hier niet om!!!
En er zijn zeker wel meerdere seizoenen in het nederlands want heb hier seizoen 1,2 en zelfs ook seizoen 3 helemaal in het nederlands ondertiteld!!!!!

Rustig .. Als ze zeggen dat zij hem alleen in het engels konden kijken, hebben ze hem dus niet in het nederlands gezien. is dus wel antwoord op je vraag.

Daarnaast als je de dvd koopt kan hij geloof ik wel met ondertiteling, op internet niet.

Inderdaad dus als je ze met ondertiteling wil zul je ze moeten kopen. Als je ze dan toch verder wil kijken dan dat je op dvd hebt met Nederlandse ondertiteling zit er niks anders op dan ze in het engels kjiken.[/quote]

Ik heb ze ook gekocht hoor, seizoen 1,2 en 3 maar 4 5 6 is alleen in het Engels te koop, helemaal niet mer ondertiteling dus helaas. vandaar dat ik hier erna vroeg!

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 22:08

@Miesjex Oh oke, nee ik heb ze niet in de winkel zien liggen helaas.
Bol.com?

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:17

Nee bol.com ook niet geen een winkel heeft ze heb zelfs het hoofdkantoor van dvd winkels gesproken, deze seizoenen zijn nooit vertaald helaas..... te weinig vraag na in Nederland

Science90
Berichten: 2861
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:19

Stiekem... :+
Ben bijna 19... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:19

Hebben jullie een lijst met alle boeken en dvd's/films van heartland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:23

Ik heb het nog nooit gezien, maar ben al wel meerdere keren op film locaties geweest en mensen van de film crew ontmoet. :=

Is het te zien op netflix?

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 01:51

Jaaa ik ben ook helemaal verslaafd! Vind het een geweldige serie, het eerste wat ik op maandag doe is Heartland kijken! Ik vond het zo spannend toen Amy haar ongeluk had gehad en het een paar weken duurde voordat er een nieuwe aflevering kwam. En na het zien van de laatste aflevering denk ik wel dat Amy en Ty dit seizoen eindelijk gaan trouwen :-)

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 08:28

BlondCowgirl schreef:
Jaaa ik ben ook helemaal verslaafd! Vind het een geweldige serie, het eerste wat ik op maandag doe is Heartland kijken! Ik vond het zo spannend toen Amy haar ongeluk had gehad en het een paar weken duurde voordat er een nieuwe aflevering kwam. En na het zien van de laatste aflevering denk ik wel dat Amy en Ty dit seizoen eindelijk gaan trouwen :-)

Ja, ik vond het ook reuze spannend! Ik hoop ook dat ze gaan trouwen! Misschien in de season finale.

kionasuppie

Berichten: 1748
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:44

ik ben ook fan! op yt word wekelijks een aflevering geupload zodat ik in een lijn terecht kom

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:32

FlameHorse schreef:
BlondCowgirl schreef:
Jaaa ik ben ook helemaal verslaafd! Vind het een geweldige serie, het eerste wat ik op maandag doe is Heartland kijken! Ik vond het zo spannend toen Amy haar ongeluk had gehad en het een paar weken duurde voordat er een nieuwe aflevering kwam. En na het zien van de laatste aflevering denk ik wel dat Amy en Ty dit seizoen eindelijk gaan trouwen :-)

Ja, ik vond het ook reuze spannend! Ik hoop ook dat ze gaan trouwen! Misschien in de season finale.


Ja, of ze bereiden het in de season finale voor en dan moeten we weer heeeelemaal tot volgend seizoen wachten haha.

moonday

Berichten: 273
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: noord-holland

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:38

Jahoor stiekem ben ik erg verslaafd aan Heartland! De boeken vond ik echt 100x niks, maar de serie is geweldig! leuke verhaallijn en de omgeving en de acteurs zijn helemaal leuk!
Ik hoop altijd nog dat seizoen 4 uitkomt in Nederland, maar ben bang dat dat niet meer zal gebeuren.

DunaCO

Berichten: 92
Geregistreerd: 04-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:42

Ik ben zeker een fan!!

Thirza_99

Berichten: 1143
Geregistreerd: 29-07-13
Woonplaats: Delft

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:38

ik kan ze echt nergens vinden online.
ik wil graag beginnen bij aflevering 1 van seizoen 4 (1-3 heb ik zelf)
waar kan ik ze bekijken?

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Nog meer Heartland fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:39

Ik ben net begonnen met aflevering 1 :D

sannehelena

Berichten: 175
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:04

Nog een Heartland fan hier!
Ik heb alle boeken gelezen! Ik leende ze van de bieb en leen nu ook af en toe nog een deel, dan lees ik het boek gewoon opnieuw. :D
Ik heb 1 film thuis met de afleveringen van season 1 volgens mij, ik ga binnenkort denk ik ook eens beginnen aan de serie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:25

Sirius_ schreef:
Ik ben net begonnen met aflevering 1 :D


ik ben nu bij afl 5 van seizoen 1 :P

Zjoukje
Berichten: 53
Geregistreerd: 01-11-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:55

Vroeger de boeken gelezen, 2 jaar geleden de tv series ontdekt: geweldig!! Alle seizoenen meerdere keren gezien. :)

Brittje01
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 21:42

Haay! Hier ook grote fan van de serie!!! Heb seizoen 1 t/m 3 al gezien, weet iemand heel toevallig of ze de volgende seizoenen gaan vetalen en wanneer deze verkrijgbaar zijn? Kan niet wachten om verder te kijken!!

LinekeP

Berichten: 342
Geregistreerd: 03-06-14
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 21:44

Ik kom me ook melden, al veel boeken gelezen

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:49

Even het topic weer omhoog halen hoor. Ik heb van seizoen 8 nu 8 afleveringen gezien. Wie weet wanneer de rest uitkomt?