Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dingen van vroeger waarvan ik geleerd heb

 
Profiel   

Hoi allemaal, ik ga het hebben over wat ik vroeger fout deed of waarvan ik dacht dat ik het fout deed.

Ik zit al een hele lange tijd niet op bokt, al 5 jaar niet meer! Dus ik dacht laatst, laat ik even kijken of mijn account nog bestaat, en of ik herinneringen hierop heb. En jazeker, die heb ik!

Alleen heb ik gemerkt dat ik in de forums vaak dacht dat ik geen goede ruiter was, en ik was héél emotioneel! Ik vatte ook dingen sneller negatief op en voelde me aangesproken. (Maar ik denk wel dat ik sneller emotioneel was omdat ik vroeger gepest werd, het heeft heel veel invloed op je leven dan).

Wat ik ervan heb geleerd is dat je nooit wat anderen zeggen je moet aantrekken. En ik hoop ook dat dit jullie ook zou helpen, er zullen altijd we mensen zijn die zeggen dat je het niet goed doet, maar als dat er voor zorgt dat je je slecht voelt dan doen zij het echt 10 x minder goed! En als iemand je wil helpen, denk dan ook niet meteen dat diegene je wilt helpen omdat die denkt dat je een slechte ruiter bent.

Ik heb ook heel veel leuke herinneringen! Toen ik mijn oude foto's zag, dacht ik: Waarom dacht ik dat ik zo slecht was...

En wat hebben jullie meegemaakt vroeger, waarvan jullie dachten: Ik zat helemaal verkeerd, ik had nooit zo moeten denken en me nooit door anderen beinvloeden!

En wat was jullie leukste moment vroeger met paarden/pony's? Ben benieuwd!


Hier een paar foto's van mij vroeger, waarvan toen ik ze zag dacht: Oh, ik was veel beter dan dat ik dacht vroeger! Maar goed, toen was ik ong 11/12, en nu ben ik 16.

:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-17 22:04 



 
Profiel   

Ik had het juist anderson, vond vroeger dat ik goed reed en nu vind ik dat ik een zak aardappelen was :+

Mijn leukste moment zijn wel mijn herinneringen aan mijn eerste echte bosrit, raakte er niet meer over uitgepraat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 09:00 



 
Profiel   

Beetje off topic.. maar..
2e foto: meisje Oo shet op de achtergrond.. beetje te groot..nogal dus. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 09:49 



 
Profiel   

2shets4ever schreef
Beetje off topic.. maar..
2e foto: meisje Oo shet op de achtergrond.. beetje te groot..nogal dus. :=


Toen ik de foto eerst had geplaatst, had ik het meisje niet gemerkt. Maar ja, waarschijnlijk is ze te groot, maar hé, dit was 5 jaar eerder dus misschien weet ze zelf nu ook wel dat ze het fout deed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 12:09 



 
Profiel   

Kairos schreef
Ik had het juist anderson, vond vroeger dat ik goed reed en nu vind ik dat ik een zak aardappelen was :+

Mijn leukste moment zijn wel mijn herinneringen aan mijn eerste echte bosrit, raakte er niet meer over uitgepraat :D


Haha nee joh je bent vast wel net zo goed als vroeger, en inderdaad als je een leuke herinnering hebt raak je nóóit uitgepraat waardoor sommige mensen zich ze dan gaan irriteren, maar dit topic gaat er juist over dus ga je gang maar! Ben zelf ook benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 12:11 



 
Profiel   

AsseAndMe schreef
Kairos schreef
Ik had het juist anderson, vond vroeger dat ik goed reed en nu vind ik dat ik een zak aardappelen was :+

Mijn leukste moment zijn wel mijn herinneringen aan mijn eerste echte bosrit, raakte er niet meer over uitgepraat :D


Haha nee joh je bent vast wel net zo goed als vroeger, en inderdaad als je een leuke herinnering hebt raak je nóóit uitgepraat waardoor sommige mensen zich ze dan gaan irriteren, maar dit topic gaat er juist over dus ga je gang maar! Ben zelf ook benieuwd :)


Sorry begreep je verkeerd, je was vroeger vast wel goed hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 18:29 



 
Profiel   

Ik heb geleerd dat als je een 'reltopic' heb of meerdere berichten heb met commentaar dat er (bijna) altijd een kern van waarheid in zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 18:51 



 
Profiel   

amado7 schreef
Ik heb geleerd dat als je een 'reltopic' heb of meerdere berichten heb met commentaar dat er (bijna) altijd een kern van waarheid in zit.


Reltopic? Kan je uitleggen wat dat is? Heb er nooit over gehoord.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 20:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen