Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Think Like A Horse

 
Profiel   

Hoi hoi! Ik zou graag jullie mening willen hebben over het kanaal 'Think Like A Horse'
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 14:47 



 
Profiel   

Is dat die man op yt die allemaal filmpjes van anderen bekritiseert?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 14:51 



 
Profiel   

Dit is niet echt een Rijtechnische Vraag. Op links hoort het ook niet, want er staat geen link in. Ik verplaats je topic naar YRT :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 14:54 



 
Profiel   

Hij heeft goede punten, maar is zoals iedere horsemanship persoon enigszins hypocriet en ook in zijn eigen manieren doorgeslagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 14:57 



 
Profiel   

Als het die persoon van YouTube is; Hij heeft grotendeels gelijk maar kan ook lichtelijk overdrijven en verteld jammer genoeg zijn verhaal heel irritant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 14:57 



 
Profiel   

Leuk kanaal, hier en daar wat stevig qua meningen. Maar voor een groot deel heeft hij gelijk, met name over de barn witches :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 15:02 



 

Ik ben het wel vaak met hem eens en ik vind hem ook wel grappig, maar hij slaat soms wel een beetje door. Hij heeft volgens mij ook een aardig kort lontje. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 15:07 



 
Profiel   

Ik vind het een geweldige man :D

Ben het meestal met hem eens en hij zet me altijd flink aan het denken. Geeft me ook meer inzichten over hoe ik met mijn eigen paarden omga. Hij heeft ook veel handige en duidelijke uitlegfilmpjes. De filmpjes over paarden taal zijn ook altijd heel goed, hij let op ieder detail.

Hier heeft zelf een docent van mij eens een filmpje van hem afgespeeld in de klas, ze zei nog op voorhand dat ze het een irritante man vond met zijn stemmetjes en lach. Ik wist nog voor ze het filmpje opzette precies over wie het ging :') Maar dat vind ik er ook zo entertainend aan. Ik hoor al het gezeik over vrouwen en barn witches niet eens meer. En zelfs ik als vrouw ben alles behalve offended, hij heeft gelijk dat die femi-nazi's nogal irritant kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 15:21 



 
Profiel   

Soms vind ik hem vreselijk irritant, maar hij leert mensen wel veel over hoe het nĂ­et moet, en ook hoe het wel kan (niet moet, want zijn manier is niet heilig)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 15:23 



 
Profiel   

Verschrikkelijke vent. Voelt zich bij elke reactie aangevallen en ligt alleen maar mensen af te zeiken.

Genoeg punten waar ik het met hem eens ben hoor, maar wat kan hij miepen :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 15:27 



 
Profiel   

Ik ben een fan :+

Ik ben het meestal met hem eens in zijn video's, maar hij houdt inderdaad erg vast aan zijn eigen mening. Je moet ook wel "filteren" wat hij zegt om erachter te komen wat hij precies bedoelt, maar dat neemt niet weg dat zijn manier van uitleggen erg entertainend kan zijn :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 16:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen