Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pony/Trainingskamp

 
Profiel   

Hoi Bokkers,

Allereerst kan het zijn dat dit topic verkeerd staat, sorry alvast.

Ik ben voor de zomer van 2018 op zoek naar een pony/trainingskamp.
Beetje vroeg natuurlijk aangezien alle kampen net zijn afgelopen en school net weer is begonnen, maar wil er vroeg bij zijn. Ik ben namelijk niet zo goed in kiezen.


Dit zijn mijn eisen:

- Ik ben dan 16 jaar, dus iets in die leeftijdscategorie is wel fijn...
- Zoals al vermeld heb ik geen eigenpaard, dus ergens waar ik geen eigen paard voor nodig heb is wel handig
- Ik wil graag meer de cross/eventing op, dus een kamp met sowieso springen zou wel top zijn (het liefst natuurlijk cross)
- Graag niet al te grote groepen
- Niet al te duur (dit spreekt voor zich :j )

Het zou van zijn als jullie willen mee denken!
Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 15:00 



 
Profiel   

Misschien de Paard en Ruiter instructie weken in De Bult (vlak bij Steenwijk). Voor informatie en ervaringen kan je op de website kijken of hier op bokt. Via de zoekfunctie kan je een topic over de Paard en Ruiter instructie weken vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 15:26 



 
Profiel   

CathyTBP schreef
Misschien de Paard en Ruiter instructie weken in De Bult (vlak bij Steenwijk). Voor informatie en ervaringen kan je op de website kijken of hier op bokt. Via de zoekfunctie kan je een topic over de Paard en Ruiter instructie weken vinden.


Bedankt voor je reactie!
Ik heb even gekeken en dat lijkt inderdaad wel een optie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:12 



 
Profiel   

www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 00:52 



 
Profiel   

Het reelaer in Raalte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 05:33 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
Het reelaer in Raalte?


Ik ben al een keer op he Reelaer geweest. Het sprak mij daar niet zo aan. Maar toch bedankt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 13:57 



 
Profiel   

Misschien Les Chevaux?
Daar hebben ze 16+ weken en een cross terrein. (Dat stelt niet heel veel voor, maar het is wel geinig.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 15:35 



 
Profiel   

De Treekhoeve? is een eventing kamp! erg leuk :) Ben er 2 x heen geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 15:48 



 
Profiel   

Manege laarbrug! Ben vorig jaar met mijn eigen pony naar het extreme kamp geweest. Veel gesprongen en ook gecrosst op hun eigen terreinen. Ik betaal mijn kampen zelf en vind het wel goed te doen. Als je meer info wil stuur je maar een pb'tje hoor! :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 16:04 



 
Profiel   

Fluttershy schreef
Manege laarbrug! Ben vorig jaar met mijn eigen pony naar het extreme kamp geweest. Veel gesprongen en ook gecrosst op hun eigen terreinen. Ik betaal mijn kampen zelf en vind het wel goed te doen. Als je meer info wil stuur je maar een pb'tje hoor! :D :D


vanaf welke leeftijd is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 16:17 



 
Profiel   

sterreke98 schreef
De Treekhoeve? is een eventing kamp! erg leuk :) Ben er 2 x heen geweest.


Vanaf welke leeftijd is dit? en hoe groot zijn de groepen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 18:17 



 
Profiel   

IPs schreef
Fluttershy schreef
Manege laarbrug! Ben vorig jaar met mijn eigen pony naar het extreme kamp geweest. Veel gesprongen en ook gecrosst op hun eigen terreinen. Ik betaal mijn kampen zelf en vind het wel goed te doen. Als je meer info wil stuur je maar een pb'tje hoor! :D :D


vanaf welke leeftijd is dit?


En hoe groot zijn hier de groepen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 18:17 



 
Profiel   

Pfoe, durf ik niet te zeggen. Wel veel meiden van jouw leeftijd hoor! De rijgroepen vallen ook wel mee vond ik zelf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 18:19 



 
Profiel   

groep word van ongeveer 25 personen, maar die word in drieën gesplitst bij rijden. Extreme kamp is vanaf 12 jaar dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 05:17 



 
Profiel   

Wat ik eigenlijk aan mijn eisen wil toevoegen, is dat de groep niet te groot moet zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 17:26 



 
Profiel   

Bedoel je dan de gehele groep of de rijles-groep? Ik vind het persoonlijk leuker om met een grote groep te zijn omdat je dan meer spelletjes etc kan doen, maar das mijn mening :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 06:50 



 
Profiel   

Liever de gehele groep, dat je zeg maar niet met 30 bent maar gewoon met 15 ofz :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 07:19 



 
Profiel   

Ik kijk ook even mee ben ook opzoek naar een trainingskamp in 2018. Maar dan met eigen paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 08:40 



 
Profiel   

raikoo schreef
Ik kijk ook even mee ben ook opzoek naar een trainingskamp in 2018. Maar dan met eigen paard.


Wat wil je dan in jouw kamp? Ook eventing

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 16:41 



 
Profiel   

Anders is misschien de knhs instructiekamp of de Boerhaarshoeve of zoiets wel leuk voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 16:42 



 
Profiel   

IPs schreef
raikoo schreef
Ik kijk ook even mee ben ook opzoek naar een trainingskamp in 2018. Maar dan met eigen paard.


Wat wil je dan in jouw kamp? Ook eventing


Het is een tinker dus ze kan niet zo goed springen, dus het liefst dressuur en buitenrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 16:22 



 
Profiel   

Het is een tinker dus ze kan niet zo goed springen, dus het liefst dressuur en buitenrijden.[/quote]

Misschien vind je dan de Boschhoeve leuk. Er zijn daar ongeveer groepen van 20-25 man. En je hebt daar ook een kam p van 15-18. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ze hebben anders ook een ponykamp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 09:53 



 
Profiel   

IPs schreef
Het is een tinker dus ze kan niet zo goed springen, dus het liefst dressuur en buitenrijden.


Misschien vind je dan de Boschhoeve leuk. Er zijn daar ongeveer groepen van 20-25 man. En je hebt daar ook een kam p van 15-18. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ze hebben anders ook een ponykamp.[/quote]

Ja bosschoeve is leuk ben ik 4 jaar geleden geweest. Ik ben 21 dus dat word het niet. Ik had wel gezien dat ze volwassen kamp hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 15:30 



 
Profiel   

raikoo schreef
Ik kijk ook even mee ben ook opzoek naar een trainingskamp in 2018. Maar dan met eigen paard.

Fjordhest Gard! Super mooi aan het bos en de heide, ik was er dit jaar en ik vond het heel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 20:10 



 
Profiel   

_Robin schreef
raikoo schreef
Ik kijk ook even mee ben ook opzoek naar een trainingskamp in 2018. Maar dan met eigen paard.

Fjordhest Gard! Super mooi aan het bos en de heide, ik was er dit jaar en ik vond het heel leuk.


Ziet er inderdaad leuk uit! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 13:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen