Kan mijn Tinker springen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Kan mijn Tinker springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 16:23

Ik vind je tinker goed springen! Hij zal het lastig kunnen winnen van paarden die lichter gebouwd zijn, maar daar gaat het toch niet om?

Als jij en je paard het leuk vinden, lekker blijven doen! En 60cm is al best hoog en ik denk.. Als je wil en meer gericht gaat trainen dan kun je ook nog hoger! Gewoon lekker blijven genieten!

TinkerRo0sje
Berichten: 40
Geregistreerd: 31-05-17
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 17:19

Monique1963 schreef:
Tuurlijk kan een Tinker springen. De vraag is, vindt hij het leuk? Als hij het leuk vindt, doen! En het gaat om jullie lol, het gaat niet om de hoogte van de sprong, laat je niet gek maken door anderen! Jij bent wie jij bent en je tinker is wie hij is! En als ze paard je uitschelden voor koe, dan zijn ze vast jaloers op de prachtige manen en sokken en staart!


:D

TinkerRo0sje
Berichten: 40
Geregistreerd: 31-05-17
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 17:19

loveslimpie schreef:
Ik vind je tinker goed springen! Hij zal het lastig kunnen winnen van paarden die lichter gebouwd zijn, maar daar gaat het toch niet om?

Als jij en je paard het leuk vinden, lekker blijven doen! En 60cm is al best hoog en ik denk.. Als je wil en meer gericht gaat trainen dan kun je ook nog hoger! Gewoon lekker blijven genieten!







ja zal ik doen

TinkerRo0sje
Berichten: 40
Geregistreerd: 31-05-17
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 17:22

drankje wel voor al julie lieve reacties

ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:01

Tuurlijk kan jouw Tink wel springen! 60 cm is nog best wel hoog hoor. Volgens een Tinkerboekje kunnen ze ongeveer max 1 meter springen, omdat hun bouw dan net wat in de weg zit. Maar wat maakt dat uit!
Ik heb ook een Tinker die het ook wel leuk vind om te springen alleen is zijn techniek niet helemaal goed :') . Ik noem hem trouwens wel vaker koe, monster of dikzak als bijnaam. Tinkers zijn gewoon veredelde koeien met een prachtige staart, manen, sokken, vlekken, alles :o .

Mikkiej

Berichten: 4201
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Steenwijk

Re: Kan mijn Tinker springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:29

Mijn brijrijdpaardje, tinker x belg...
Springt 1m los en ohz 60-70 cm gesprongen omdat ik niet zo'n held ben..
Tot 1m vind ze het leuk. Hoger niet. Dan zit haar bouw toch wat in de weg.

Ik zou zeggen, lekker zo doorgaan! En je niks aantrekken van wat anderen ervan zeggen.
Je hebt een leuke tinker en het ziet er netjes uit!