Lag het aan mij of de eigenaar?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Lag het aan mij of de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 21:47

TS,

Dit was 3 jaar geleden als ik het goed begrijp.

Rij je op dit moment paard en zoja hoe bevalt dat?
Voel je dat er ergens problemen zijn die door de feiten van 3 jaar terug zouden kunnen komen?

kiki1976

Berichten: 16865
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 21:50

Nee hoor meid dat ligt niet aan jouw.
Ik ken helaas wel meer mensen die het liefst jonge meiden willen laten verzorgen, maar wel verwachten dat ze al hun taken van verzorging doen.
En eisen dat alles om hun paarden moet draaien, en boos zijn als je een keer niet kan.
En zodra ze mondiger worden dan kunnen ze vertrekken.

Avalanche

Berichten: 16112
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 21:56

Euridicey schreef:
Avalanche doet godswerk <3 Dankjewel


Thanks <3

Ik snap ook wel dat je als 12-jarige snel overbluft bent
kiki1976 schreef:
Ik ken helaas wel meer mensen die het liefst jonge meiden willen laten verzorgen, maar wel verwachten dat ze al hun taken van verzorging doen.
En eisen dat alles om hun paarden moet draaien, en boos zijn als je een keer niet kan.
En zodra ze mondiger worden dan kunnen ze vertrekken.


Dit he, en die kinders doen zwaar werk en geleidelijk wordt het steeds meer. In het begin alleen maar leuke klusjes maar dat blijft niet, en nog te jong om de mond open te trekken :(:)

kiki1976

Berichten: 16865
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Lag het aan mij of de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 22:38

Avalanche, ja echt vreselijk zulke misbruikers!
Wij kregen ooit ook zo'n mens op stal ( oude beruchte op bokt) en ik kon mijn eigen dochter niet veilig meer mee naar stal nemen als zij er was.
Dochter was toen 7-8 jaar.
Mens ging d'r van alles beloven, nieuwe rijbroeken, les op haar pony's. Maar iedere keer haar maar roepen en claimen haar te helpen.
Nou dacht het niet! Je zorg zelf maar voor je 5 pony's.

Avalanche

Berichten: 16112
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Lag het aan mij of de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 22:47

Ja sneu vind ik het, en die meiden zijn stuk want die willen alles als het maar met pony's te maken heeft :(:) en ze beloven van alles, maar ze maken het nooit waar. Zo vreselijk sneu vind ik het.

En die jonge meiden zien het gewoon echt niet, want daar zijn ze ook te jong voor. Maar met sommige ponies en paarden vind ik het ook gewoon heel onveilig voor ze, want zo braaf zijn ze niet. En dat kind heeft maar 1 lijf he.

Nynkex01
Berichten: 1128
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Lag het aan mij of de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 23:52

Nee TS ligt niet aan jou. Ik heb in zo’n zelfde situatie gezeten. Als jong onzeker meisje op een nogal bekende stal terecht gekomen waar mij gouden bergen werden beloofd, en ja die meid had veel aanzien dus ik geloofde dat. Ik, en met mij vele andere jonge meiden, liepen daar de hele dag klusjes op te knappen. En we werden steeds minder vriendelijk behandeld, kregen een steeds grotere bek van haar, maar uit een soort van angst voor haar doordat zij zo bekend was in combinatie met dat wij dol op paarden waren bleven we. ik lees in jouw stukje dat jouw vriendin voor je gevoel voorgetrokken werd, dat was hier ook zo. Dat is heel geraffineerd, door steeds iemand voor te trekken lijkt het voor die anderen alsof de persoon wel aardig is en denk je dat het aan jezelf ligt, want met je vriendin kan ze toch ook goed opschieten? Uiteindelijk ben ik weggegaan Maar hier serieuze problemen met mijn zelfbeeld aan overgehouden. Als puber kun je dit gewoon niet bolwerken. Als je er na drie jaar nog zoveel last van hebt kun je er misschien eens met je huisarts over praten? Dan heeft het blijkbaar veel indruk op je gemaakt en kun je misschien hulp gebruiken om het weer los te laten

SjonnieZ

Berichten: 2358
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Lag het aan mij of de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 00:06

Welkom op bokt TS.
Het antwoord op jouw vraag is simpel.
Als je er geen zin meer in hebt gewoon stoppen daar. Jij en de eigenaar liggen mekaar niet, en daar voel je je slecht bij. Dan is stoppen het beste en kun je weer verder.