Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Klein Oever 2017 (ook leiding)

 
Profiel   

Hoi :wave:

Ik heb aan het eind van mijn vakantie nog wat tijd over, en ik wil iets doen met die tijd!
Ik heb het topic al een beetje doorgelezen (ook van vorige jaren := Ik volg jullie al een tijdje) en was eigenlijk benieuwd of jullie weten of ze nog begeleiding zoeken voor in de laatste week/ laatste 2 weken :) En is er iemand die me wat meer zou kunnen vertellen over hoe dat allemaal in zijn werk gaat daar? (mag ook via pb).
Ik ben in 2009 zelf nog op kamp geweest daar, maar kan me voorstellen dat er sinds die tijd e.e.a. veranderd is :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 10:06 



 
Profiel   

Ik zou ze een mailtje sturen! Ik ken wel iemand die daar werkt/ stage loopt. Ik denk dat je het persoonlijk eerder had moeten aangeven. Gewoon ff via de mail vragen en direct een begeleidende brief (misschien CV?) opsturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 10:09 



 
Profiel   

xlisza schreef
Staat de pony Midnight nog op de stal?:)


Jazeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 18:41 



 
Profiel   

xChanelx schreef
xlisza schreef
Staat de pony Midnight nog op de stal?:)


Jazeker!


Super leuk!

Dat is mijn vorige pony (heb haar 9 jaar gehad). Geef er maar n dikke knuffel van me;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 09:45 



 
Profiel   

xlisza schreef
xChanelx schreef

Jazeker!


Super leuk!

Dat is mijn vorige pony (heb haar 9 jaar gehad). Geef er maar n dikke knuffel van me;)


Wat ontzettend leuk! Zal ik doen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 22:07 



 
Profiel   

Oh leuk, mijn dochter is nu op kamp daar! Ben erg benieuwd hoe het gaat, maar ik ga niet bellennn :x O:)

Ik vond het er mooi uitzien allemaal, en gestructureerd georganiseerd. Hoop dat t ook zo is, Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 22:10 



 
Profiel   

WowAmigo schreef
Oh leuk, mijn dochter is nu op kamp daar! Ben erg benieuwd hoe het gaat, maar ik ga niet bellennn :x O:)

Ik vond het er mooi uitzien allemaal, en gestructureerd georganiseerd. Hoop dat t ook zo is, Haha.


Dapper dat je niet belt! Ze heeft het ongetwijfeld enorm naar haar zin. Zaterdag komen alle verhalen (na het slapen :p) waarschijnlijk wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 22:15 



 
Profiel   

Dat denk ik ook ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 22:20 



 
Profiel   

Ik ben er de laatste 2 weken bij :)
De eerste week zit ik bij de 6 tot 11 jarige en de 2e week waarschijnlijk in de manege :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 11:21 



 
Profiel   

Nou mn dochter heeft echt n topweek gehad, wat goed geregeld ook allemaal. Kwam bijna fitter terug dan dat ze ging, volgend jaar ga ik ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 13:27 



 
Profiel   

Mijn dochter gaat 5 augustus een weekje, zelf weet ze dat nog niet, krijgt ze dit weekend kado voor haar verjaardag! Mama vind het best spannend, maar hoor eigenlijk niet anders dan positieve verhalen!! Zo benieuwd hoe ze het gaat vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 15:02 



 
Profiel   

gwyn30 schreef
Mijn dochter gaat 5 augustus een weekje, zelf weet ze dat nog niet, krijgt ze dit weekend kado voor haar verjaardag! Mama vind het best spannend, maar hoor eigenlijk niet anders dan positieve verhalen!! Zo benieuwd hoe ze het gaat vinden!


Wauw wat een leuke verrassing voor je dochter! Ze gaat het vast naar haar zin hebben :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 18:07 



 
Profiel   

We hebben haar net gebracht, ook voor ons de eerste keer dat we er waren, maar wat een ontzettende leuke plek! Alle vertrouwen in een top week voor haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 17:31 



 
Profiel   

gwyn30 schreef
We hebben haar net gebracht, ook voor ons de eerste keer dat we er waren, maar wat een ontzettende leuke plek! Alle vertrouwen in een top week voor haar!


Wat mooi om te horen! We horen natuurlijk graag hoe ze het heeft gehad :)
Hoe reageerde ze op haar verjaardagscadeau?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 18:32 



 
Profiel   

xChanelx schreef
gwyn30 schreef
We hebben haar net gebracht, ook voor ons de eerste keer dat we er waren, maar wat een ontzettende leuke plek! Alle vertrouwen in een top week voor haar!


Wat mooi om te horen! We horen natuurlijk graag hoe ze het heeft gehad :)
Hoe reageerde ze op haar verjaardagscadeau?


Het was een lange week! Ze was zo blij toen ze zondag een weekendtas kado kreeg, ze een tandenborstel uitpakte en er niets van snapte.. tot we vertelde dat ze naar klein oever mocht!
Eigenlijk gewoon blij dat ze het pas een week van te voren wist!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 18:56 



 
Profiel   

Ze heeft het echt super naar haar zin gehad!! door een val een tijdje geleden, en het rijden daarna niet direct weer op kunnen pakken ivm onze merrie met veulen, was ze behoorlijk onzeker geworden, maar ze hebben haar daar zo doorheen geholpen! weet niet wat ik hoorde, 3x springen, buiten in galop, kind straalt en is echt helemaal blij!

Volgend jaar weer Ponykamp Klein Oever!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 16:23 



 
Profiel   

gwyn30 schreef
Ze heeft het echt super naar haar zin gehad!! door een val een tijdje geleden, en het rijden daarna niet direct weer op kunnen pakken ivm onze merrie met veulen, was ze behoorlijk onzeker geworden, maar ze hebben haar daar zo doorheen geholpen! weet niet wat ik hoorde, 3x springen, buiten in galop, kind straalt en is echt helemaal blij!

Volgend jaar weer Ponykamp Klein Oever!


Wat fijn om te lezen! Super dat ze het zo naar haar zin heeft gehad én meer vertrouwen heeft kunnen opdoen in het rijden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 19:14 



 
Profiel   

Ik ga in de zomervakantie voor het eerst naar Klein Oever! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-18 13:07 



 
Profiel   

Hey,

Zoeken ze voor aankomende zomervakantie nog iemand? Ik heb veel ervaring met kinderen aangezien ik er 2 heb van 5 en 7 en stages heb gelopen op een bso. Daarnaast heb ik een eigen pony die ik graag meeneem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 12:03 



 
Profiel   

Even een update voor dit jaar!
Klein Oever is nog op zoek naar leiding voor de zomervakantie. Als je meer info wil of wil weten hoe je kunt reageren, pb mij gerust, dan geef ik je wat extra info :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 18:25 



 
Profiel   

xChanelx schreef
Even een update voor dit jaar!
Klein Oever is nog op zoek naar leiding voor de zomervakantie. Als je meer info wil of wil weten hoe je kunt reageren, pb mij gerust, dan geef ik je wat extra info :D


Zag het idd! Heb een mailtje gestuurd, lijkt me superleuk om een weekje te helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:27 



 
Profiel   

Irisjeeh1999 schreef
xChanelx schreef
Even een update voor dit jaar!
Klein Oever is nog op zoek naar leiding voor de zomervakantie. Als je meer info wil of wil weten hoe je kunt reageren, pb mij gerust, dan geef ik je wat extra info :D


Zag het idd! Heb een mailtje gestuurd, lijkt me superleuk om een weekje te helpen.


Heel erg leuk! Ik hoop dat je snel iets hoort :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:52 



 
Profiel   

Ik ben er van 17 tot 24 augustus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 18:00 



 
Profiel   

Irisjeeh1999 schreef
Ik ben er van 17 tot 24 augustus!


Heel erg leuk! Wat voor leiding ben je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 20:44 



 
Profiel   

Dat weet ik nog niet.. Ik moest sowieso kijken of ik wel kan omdat werk geen vrij geeft voor 17 en 18 augustus :( Dus als ik een dagje later mag beginnen (18 augustus) zou dat top zijn. Maar ga zaterdag sowies op werk overleggen of ik echt niet iets eerder vrij kan, zodat ik gewoon kan helpen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 10:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen