Stal 't Reelaer zomer 2020

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:24

Horizonnig schreef:
Leuk om jullie berichten te lezen hier! Ik ben 12juli naar t Reelaer vertrokken om een weekje te koken, en daarna was ik zelf op trektocht een week! Ik reed op Surprise en heb ontzettend genoten! De groep was gezellig en we hadden hele leuke begeleiding, namelijk Megan en Maartje!
In week 7 ga ik nog een weekje als begeleiding erheen!
Ik word altijd zo gelukkig van t Reelaer, het ultieme zomergevoel!
Hoe is jullie tijd op t Reelaer?

Edit: tenten vond ik heeeelll erg meevallen, ookal zag ik er best tegenop. Was juist ook wel knus!




Ik rij nu toevallig ook op suprise en is wel leuk maar ben de trektocht nu wel zat. Ben die tenten ook helemaal zat. Ben gewoon doodop. Morgen gaan we om 5 uur opstaan omdat het 30 raden word...

_Caitlinnn

Berichten: 3404
Geregistreerd: 04-07-10
Woonplaats: Heukelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 18:10

cecile2003 schreef:
Horizonnig schreef:
Leuk om jullie berichten te lezen hier! Ik ben 12juli naar t Reelaer vertrokken om een weekje te koken, en daarna was ik zelf op trektocht een week! Ik reed op Surprise en heb ontzettend genoten! De groep was gezellig en we hadden hele leuke begeleiding, namelijk Megan en Maartje!
In week 7 ga ik nog een weekje als begeleiding erheen!
Ik word altijd zo gelukkig van t Reelaer, het ultieme zomergevoel!
Hoe is jullie tijd op t Reelaer?

Edit: tenten vond ik heeeelll erg meevallen, ookal zag ik er best tegenop. Was juist ook wel knus!




Ik rij nu toevallig ook op suprise en is wel leuk maar ben de trektocht nu wel zat. Ben die tenten ook helemaal zat. Ben gewoon doodop. Morgen gaan we om 5 uur opstaan omdat het 30 raden word...


Waarom ben je het zat?
Vaak zegt iedereen altijd juist dat ze het mega jammer vinden dat de week zo snel voorbij gaat.
Vorig jaar heb ik drie dagen tropen rooster gereden , was ook erg moe maar het leverde ooo prachtige zonsopgang foto’s op. Was heel bijzonder <3

Horizonnig
Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:05

cecile2003 schreef:
Horizonnig schreef:
Leuk om jullie berichten te lezen hier! Ik ben 12juli naar t Reelaer vertrokken om een weekje te koken, en daarna was ik zelf op trektocht een week! Ik reed op Surprise en heb ontzettend genoten! De groep was gezellig en we hadden hele leuke begeleiding, namelijk Megan en Maartje!
In week 7 ga ik nog een weekje als begeleiding erheen!
Ik word altijd zo gelukkig van t Reelaer, het ultieme zomergevoel!
Hoe is jullie tijd op t Reelaer?

Edit: tenten vond ik heeeelll erg meevallen, ookal zag ik er best tegenop. Was juist ook wel knus!




Ik rij nu toevallig ook op suprise en is wel leuk maar ben de trektocht nu wel zat. Ben die tenten ook helemaal zat. Ben gewoon doodop. Morgen gaan we om 5 uur opstaan omdat het 30 raden word...


Wat jammer dat je t zo ervaart. Vorig jaar stond ik om 3 uur snachts op ivm tropenrooster. Tuurlijk was het vermoeiend maar de lemelerberg beklimmen met zonsopgang was een van de mooiste ervaringen ooit! Hopelijk kun je alsnog genieten van de rit morgen, laatste dagje!

Myka

Berichten: 714
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 20:17

cecile2003 schreef:
Ik rij nu toevallig ook op suprise en is wel leuk maar ben de trektocht nu wel zat. Ben die tenten ook helemaal zat. Ben gewoon doodop. Morgen gaan we om 5 uur opstaan omdat het 30 raden word...

he maar het regent toch helemaal niet ofzo of wel bij jullie? :')

zou mij ook wel leuk lijken juist een keer zo vroeg rijden, soort dauwtraprit dan toch of niet *\o/*

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:09

Arnon schreef:
cecile2003 schreef:
Ik rij nu toevallig ook op suprise en is wel leuk maar ben de trektocht nu wel zat. Ben die tenten ook helemaal zat. Ben gewoon doodop. Morgen gaan we om 5 uur opstaan omdat het 30 raden word...

he maar het regent toch helemaal niet ofzo of wel bij jullie? :')

zou mij ook wel leuk lijken juist een keer zo vroeg rijden, soort dauwtraprit dan toch of niet *\o/*



Hey, Naja wil ff melden dat ik zonet ff in het moment erg gefrustreerd was haha vandaar me negatieve bericht maar opzich voel ik me nu wel weer beter maar was enorm moe. We gaan morgen 5 uur opstaan maar voordat we vertrekken is het dan pas 8 uur wantja tenten afbreken, eten, paarden voeren en stal uitmesten duurt wel even hahaha. Gelukkig zijn het nog een paar uurtjes dus dat moet vast goedkomen

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:25

Ahh ja ik vond het juist mega jammer dat het voorbij was! Ik zat in dezelfde groep als horizonnig en mis het onwijs erg.
Ik reed trouwens op Red Bull, mega leuke en snelle pony <3

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 14:17

Ik ben inmiddels ook alweer een paar dagen terug thuis na 3 superleuke weken op stal! Allereerst was ik net als Horizonnig en Iejoorr op TREC in week 3. Was echt een megaleuke week met onze groep en Megan en Maartje! Ik reed op Shadow, echt een hele leuke pony! Heel erg genoten!
Afbeelding
Afbeelding


Daarna heb ik week 4 crosskamp begeleid, ook een hele leuke week! En tot slot heb ik vorige week JT begeleid, de dagen op trektocht hebben we met tropenrooster gereden. Drie dagen vroeg op, maar wat leverde het weer mooie beelden op <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xSannee

Berichten: 4366
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 22:07

Heerlijk Anja! Het waren superweken!

Ik ben net als Anja de vorige 2 weken als begeleiding op pad geweest, en het was prachtig :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lvn_kanjer
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:42

Ik ben ook al weer een paar daagjes thuis na 3 weekjes reelaer :D

Week 2 was ik zelf op TREC met een super leuke groep en mega toffe bg! 8-)
Ik zat op Valena, wat een toppertje! <3 Helemaal verliefd op dat paard, toch echt wel mijn nieuwe lieveling van stal! Echt een topweek gehad!

daarna nog een weekje cross begeleid wat ook super leuk was en week 5 nog een weekje als extra geweest! :)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:29

xSannee schreef:
Heerlijk Anja! Het waren superweken!

Ik ben net als Anja de vorige 2 weken als begeleiding op pad geweest, en het was prachtig :+:

[ [url=m/z5mpkq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LhctKX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EaxZNe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw! Die eerste foto! <3