Stal 't Reelaer 2017

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:39

Wat leuk dat je lekker op JT komt! Ook als je alleen komt vind je snel genoeg je draai in de groep. Er komen vaak mensen alleen en na de eerste avond socializen ken je elkaar gelijk een beetje!

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 11:53

Ik ga dit jaar misschien voor het eerst naar het reelaer, week 7 waarschijnlijk, zijn er meer mensen die dan gaan? :)

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 11:58

Galathil schreef:
Ik ga dit jaar misschien voor het eerst naar het reelaer, week 7 waarschijnlijk, zijn er meer mensen die dan gaan? :)


Ja! Ik en 6 andere vriendinnen gaan de TREC doen in week 7. Wij gaan ook allemaal voor het eerst.

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:05

Leuk! Ik twijfel nog tussen de TREC en gewone week

_Caitlinnn

Berichten: 3404
Geregistreerd: 04-07-10
Woonplaats: Heukelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:30

Galathil schreef:
Leuk! Ik twijfel nog tussen de TREC en gewone week


Waar komen je twijfels vandaan :)
Hoe oud ben je?

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:02

_Caitlinnn schreef:
Galathil schreef:
Leuk! Ik twijfel nog tussen de TREC en gewone week


Waar komen je twijfels vandaan :)
Hoe oud ben je?


Ik wordt deze maand 16. :) De trektocht en Trec lijken mij allebei leuk, is er qua programma nog echt een verschil tussen?

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 19:57

Qua programma verschilt het niet heel veel. Tijdens de TREC week doe je wat oefeningen die bij TREC horen, zoals hek openen en erdoor rijden enz. Je gaat zelf kaartlezen onderweg en mag stukjes voorop rijden. En verder wordt er iets meer verantwoording van je verwacht. Zo mochten wij er vorig jaar bijvoorbeeld zelf of in tweetallen(i.p.v. dat de begeleiding dat deed) voor zorgen dat iedereen op tijd in de bak was.
Je rijdt verder gewoon dezelfde route als JT, krijgt ook ruiterbewijstraining en politietraining, rijd ook in de crossweides enz. En de leeftijd verschilt natuurlijk! Al zijn er ook nog zat 16 jarigen die gewoon op JT gaan!

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 10:03

Anja_96 schreef:
Qua programma verschilt het niet heel veel. Tijdens de TREC week doe je wat oefeningen die bij TREC horen, zoals hek openen en erdoor rijden enz. Je gaat zelf kaartlezen onderweg en mag stukjes voorop rijden. En verder wordt er iets meer verantwoording van je verwacht. Zo mochten wij er vorig jaar bijvoorbeeld zelf of in tweetallen(i.p.v. dat de begeleiding dat deed) voor zorgen dat iedereen op tijd in de bak was.
Je rijdt verder gewoon dezelfde route als JT, krijgt ook ruiterbewijstraining en politietraining, rijd ook in de crossweides enz. En de leeftijd verschilt natuurlijk! Al zijn er ook nog zat 16 jarigen die gewoon op JT gaan!


Oke bedankt!

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:59

Als je 16 bent zal je waarschijnlijk net wat meer leeftijdsgenoten hebben bij de gewone JT! Maar ook TREC is erg leuk

Grassh0pper
Berichten: 116
Geregistreerd: 20-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:33

dmuts schreef:
Als je 16 bent zal je waarschijnlijk net wat meer leeftijdsgenoten hebben bij de gewone JT! Maar ook TREC is erg leuk

Als ze in week 7 gaat valt dat wel mee. Reusje_xx en ik gaan dan met nog 5 vriendinnen TREC doen, ik ben de jongste en ben dan nog net 15 jaar, de rest is dan 16 of 17 :) .

camille_J_M

Berichten: 188
Geregistreerd: 28-10-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:36

Felicxa schreef:
sat_nath schreef:
Hoi ik kom me even melden bij dit topic, want ik ga dit jaar ook op JT! :)F
Volgens mij gaan ik en mijn vriendin vanaf 9 juli := Wie gaat nog meer 9 juli?


Ik ga ook die week *\o/* Eerste keer. Überhaupt mijn eerste keer echt ponykamp, dus ik heb er super veel zin in!


ik ga dan ook! :D voor mij de 3e keer al bij reelaer, wel de 1e keer jt. ben hiervoor 2 keer op crosskamp geweest <3

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:27

camille_J_M
[quote="Felicxa schreef:
sat_nath schreef:
Hoi ik kom me even melden bij dit topic, want ik ga dit jaar ook op JT! :)F
Volgens mij gaan ik en mijn vriendin vanaf 9 juli := Wie gaat nog meer 9 juli?


ik ga dan ook! :D voor mij de 3e keer al bij reelaer, wel de 1e keer jt. ben hiervoor 2 keer op crosskamp geweest <3


Wat leuk! Vorig jaar ook crosskamp gedaan en dit jaar eindelijk oud genoeg om op JT te gaan :o

Bregjuhh123
Berichten: 9
Geregistreerd: 09-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 12:39

i_love_bella schreef:
Ik ga op JT in week 3!!! *\o/*



ik ga dan ook leuk! *\o/* :)

Bregjuhh123
Berichten: 9
Geregistreerd: 09-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 12:40

Fris schreef:
Ik ben vorig jaar en het jaar daarvoor geweest, maar ik twijfel nog of ik dit jaar weer ga. Ik vond het super leuk beide keren, maar vorig jaar was ik met een aantal vrienden die dit jaar helaas niet mee kunnen, en ik wil liever niet meer alleen :Y)

Als ik ga dan ga ik waarschijnlijk in week 3 op trektocht :)




leuk! ik ga die week ook *\o/* :D

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 14:10

Leuk dat je ook gaat Bregjuhh123! Als je ook mee wil praten in de groepsapp voor deze zomer(waar ook iemand in zit die week 3 op JT gaat) stuur je maar een PB met je nummer! :)

i_love_bella
Berichten: 36
Geregistreerd: 11-05-13

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 20:23

Zou ik ook in de groepsapp mogen? ik ga ook in week 3 op JT samen met een vriendin! Super veel zin in!!!

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 21:42

i_love_bella schreef:
Zou ik ook in de groepsapp mogen? ik ga ook in week 3 op JT samen met een vriendin! Super veel zin in!!!

Ja tuurlijk! :) Stuur maar een PB met je nummer!

Bregjuhh123
Berichten: 9
Geregistreerd: 09-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:20

Anja_96 schreef:
Leuk dat je ook gaat Bregjuhh123! Als je ook mee wil praten in de groepsapp voor deze zomer(waar ook iemand in zit die week 3 op JT gaat) stuur je maar een PB met je nummer! :)



ik heb een PB gestuurd :o

tesselxwodan
Berichten: 1
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:34

Ik wil graag naar 't Reelaer deze zomer. Ik weet alleen niet of ik op JT of crossweek wil. Het lijkt me allebei heel leuk. Ik ben 14 jaar en rij al 6 jaar. Weet iemand welk kamp leuker voor mij zal zijn?

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 16:05

Ik denk dat beide heel leuk kan zijn! Ik zou gewoon kiezen wat je het leukste lijkt.
Dit wordt mijn eerste jaar maar als het goed is spring je ook wat crosshindernissen bij de JT.

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:28

tesselxwodan schreef:
Ik wil graag naar 't Reelaer deze zomer. Ik weet alleen niet of ik op JT of crossweek wil. Het lijkt me allebei heel leuk. Ik ben 14 jaar en rij al 6 jaar. Weet iemand welk kamp leuker voor mij zal zijn?


ligt eraan wat je wilt, houd je meer van springen in de crossweides of van buitenrijden in de bossen etc {:}

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:32

ik ga dit jaar toch wel naar het reelaer! :D mijn vader heeft het ontbrekende geld aangevuld zodat ik toch op trektocht kan! ik ga in de week van 30 juli t/m 5 augustus :) kan ik aan iemand hier mijn nummer geven voor de groepsapp van dit jaar trouwens (als die er is?)?

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 17:37

tesselxwodan schreef:
Ik wil graag naar 't Reelaer deze zomer. Ik weet alleen niet of ik op JT of crossweek wil. Het lijkt me allebei heel leuk. Ik ben 14 jaar en rij al 6 jaar. Weet iemand welk kamp leuker voor mij zal zijn?

Hangt er vanaf wat jij liever wil. Wil je elke dag springen en crossen in de crossweides en 1 keer een buitenrit maken. Of wil je de eerste 2 dagen voorbereiden op de trektocht, waarbij je ook de crosshindernissen gaat springen, en daarna 3 dagen buitenrijden.

hanneke32xx schreef:
ik ga dit jaar toch wel naar het reelaer! :D mijn vader heeft het ontbrekende geld aangevuld zodat ik toch op trektocht kan! ik ga in de week van 30 juli t/m 5 augustus :) kan ik aan iemand hier mijn nummer geven voor de groepsapp van dit jaar trouwens (als die er is?)?

Wat leuk dat je toch kunt gaan! :D Voor de algemene groepsapp van 'zomer 2017' mag je mij wel een pb'tje doen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:15

Inderdaad, wat je zelf leuker vind, crossen of buitenrijden... :D Is allebei super leuk! Je kunt van allebei wel filmpjes op youtube vinden! :)

hanneke32xx schreef:
ik ga dit jaar toch wel naar het reelaer! :D mijn vader heeft het ontbrekende geld aangevuld zodat ik toch op trektocht kan! ik ga in de week van 30 juli t/m 5 augustus :) kan ik aan iemand hier mijn nummer geven voor de groepsapp van dit jaar trouwens (als die er is?)?

Ah dat is lief van je vader zeg! Wat leuk dat je toch kan gaan! :D

Hoe veel mensen zitten er al wel niet in die groepsapp? :')

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Re: Stal 't Reelaer 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:43

Heb ff geteld, 39/40 mensen haha