Stal 't Reelaer zomer 2020

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bowo
Berichten: 2826
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:15

Van broek wisselen is niet toegestaan (kost teveel tijd). Je kunt een makkelijk zittend kort broekje onder je rijbroek aandoen (ik had er niet echt last van), of meerdere rijbroeken meenemen. Nadeel van meerdere rijbroeken is wel, dat er niet heel veel ruimte is om voor iedereen rijbroeken op te hangen en te laten drogen.

noaxxhorses
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:18

Ginny135 schreef:
Wat is het handigste voor broek als je de waterbak in gaat? Een korte broek? En is het het handigste om deze al onder je rijbroek aan hebt? (Al kan ik me niet voorstellen dat dit comfortabel is.) Of wissel je gewoon even van broek?


Je hoeft niet in een korte broek mag ook je paardrij broek maar als je dat doet moet je natuurlijk wel rekening houden met de hoeveelheid paardrijbroeken die je mee neemt

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:30

Oke, bedankt! En voor schoenen is een set oude gympen waarschijnlijk het handigste

noaxxhorses
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:38

Ginny135 schreef:
Oke, bedankt! En voor schoenen is een set oude gympen waarschijnlijk het handigste


Ja die snel drogen!

Mischa_love
Berichten: 36
Geregistreerd: 22-09-19
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:11

Ik ga dus dit jaar naar een ander kamp, maar dat maakt voor de paklijst niet erg
veel uit denk ik. Maar wat zijn nou die typische dingen die zo handig zijn op kamp,
die je net altijd weer vergeet? ik heb nu qua aparte dingen (genoeg kleren,
paardenspullen en toilet artikelen spreken volgens mij wel voorzich)
-2 appels, niet elk kamp heeft fruit dus neem ik zelf maar 2 appels mee
-zaklamp
-veel haar elastiekjes
-ongesteldheids spullen (vanaf nu is dat een woord :o
En nu vergeet ik vast weer spullen, iemand nog ideeen?

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 16:46

Ginny135 schreef:
Wat is het handigste voor broek als je de waterbak in gaat? Een korte broek? En is het het handigste om deze al onder je rijbroek aan hebt? (Al kan ik me niet voorstellen dat dit comfortabel is.) Of wissel je gewoon even van broek?

Kort broekje onder je rijbroek is prima te doen! Een spijkerbroekje lijkt me idd niet zo lekker zitten. Maar ik doe zelf bijv. altijd een zwemshortje aan, dat zit op zich ook prima onder een rijbroek en droogt lekker snel na de waterbak :)

Mischa_love schreef:
Ik ga dus dit jaar naar een ander kamp, maar dat maakt voor de paklijst niet erg
veel uit denk ik. Maar wat zijn nou die typische dingen die zo handig zijn op kamp,
die je net altijd weer vergeet? ik heb nu qua aparte dingen (genoeg kleren,
paardenspullen en toilet artikelen spreken volgens mij wel voorzich)
-2 appels, niet elk kamp heeft fruit dus neem ik zelf maar 2 appels mee
-zaklamp
-veel haar elastiekjes
-ongesteldheids spullen (vanaf nu is dat een woord :o
En nu vergeet ik vast weer spullen, iemand nog ideeen?

Ik heb hier al eens wat dingen geplaatst die ik handig vind om mee te nemen(hieronder nog eens gequote). Een aantal dingen zijn natuurlijk wel kampspecifiek.
Anja_96 schreef:
Even een greep uit mijn inpaklijst van dingen die niet op de site staan:
- 3 a 4 rijbroeken(meestal heb ik aan 3 genoeg, maar als je een regenachtige week hebt, of er vaak mee door de waterbak gaat, zou 4 ook handig kunnen zijn)
- minimaal voor elke dag een schoon shirt om in paard te rijden
- wat voor shirts geldt, geldt ook voor sokken :)
- een kort broekje wat onder je paardrijbroek kan voor in de waterbak, dan kun je je rijbroek uit doen en met je korte broek zonder zadel in de waterbak, scheelt een natte vieze rijbroek ;)
- oude schoenen voor in de waterbak
- normale kleding en schoenen voor 's avonds
- warme trui/vest voor 's avonds
- stekkerdoos om je telefoon/camera/GoPro oid op te laden

Loena_Mare
Berichten: 3
Geregistreerd: 15-06-20

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:39

Op de kamers is daar een stopcontact om je telefoon op te laden?

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:43

Voor zover ik weet is er per kamer 1 stopcontacten. Het is altijd handig om een stekkerdoos mee te nemen

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-20 22:25

Ik heb nooit geteld hoeveel stopcontacten er in elke kamer zijn :+ Er is wel zeker in elke kamer minimaal 1 stopcontact. Er zijn er niet heel veel, ik neem idd ook altijd een stekkerdoos mee. Maar er is zeker ruimte om je telefoon op te laden!

camille_J_M

Berichten: 188
Geregistreerd: 28-10-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:17

Ginny135 schreef:
Hopelijk wordt het niet weer zo warm, dan moet je rond drieën je bed uit om eerst je tent op te gaan ruimen. Ik heb er heel veel zin in!
Komt iemand uit deze groep ook naar de JT week 2, 12 tot 18 (of 17 nu denk ik) juli?


ik ben er volgende week (week 2) met 3 andere meiden!

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:22

Gezellig! Ook de jongeren trektocht?
Is er iets van een Whatsapp groep ofzo?

camille_J_M

Berichten: 188
Geregistreerd: 28-10-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:23

Ginny135 schreef:
Gezellig! Ook de jongeren trektocht?
Is er iets van een Whatsapp groep ofzo?


jaa inderdaad op jt, we hebben een app met zn 4en, kan ik je aan toevoegen als je even in een pb je nummer stuurt!

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:24

Ik stuur je even een pb!

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:36

Als er mensen zijn die van 26 juli tot 31 juli gaan kun je mij ook berichtje sturen voor groepsapp! Lijken mij en me vriendin heel gezellig

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:19

Weet iemand hier of je met jodhpurs en jodhpurbroek mag rijden? Ik weet dat normaal met alleen jodphurs niet mag, maar ben benieuwd of het met jodhpurbroek wel mag :D
Anders waag ik er even een mailtje aan, mijn fijnste rijbroek is namelijk zo'n broek :')

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:08

Iejoorr schreef:
Weet iemand hier of je met jodhpurs en jodhpurbroek mag rijden? Ik weet dat normaal met alleen jodphurs niet mag, maar ben benieuwd of het met jodhpurbroek wel mag :D
Anders waag ik er even een mailtje aan, mijn fijnste rijbroek is namelijk zo'n broek :')



Ja inderdaad moet je perse chaps of mag alleen jophurs ook haha want anders moet ik nog speciaal nieuwe spullen lopen voor 1 week. En hebben ze daar zweepjes of moet je die zelf ook regelen?

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 08:50

cecile2003 schreef:
Iejoorr schreef:
Weet iemand hier of je met jodhpurs en jodhpurbroek mag rijden? Ik weet dat normaal met alleen jodphurs niet mag, maar ben benieuwd of het met jodhpurbroek wel mag :D
Anders waag ik er even een mailtje aan, mijn fijnste rijbroek is namelijk zo'n broek :')



Ja inderdaad moet je perse chaps of mag alleen jophurs ook haha want anders moet ik nog speciaal nieuwe spullen lopen voor 1 week. En hebben ze daar zweepjes of moet je die zelf ook regelen?

Alleen jodphurs met een gewone rijbroek mag in ieder geval niet. Ik weet even niet hoe het zit als je echt zo'n jodphurbroek hebt.
Zweepjes hebben ze in prinipe gewoon op stal mocht je er een nodig hebben. Maar je mag er natuurlijk ook zelf een meenemen als je dat fijn vindt. Zet er dan wel duidelijk je naam op, want dat soort dingen raken makkelijk kwijt.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:52

Als ik me niet vergis is enkel jophurs in combinatie met jophurbroek toegestaan.

Er ligt wel een aantal verdwaalde zweepjes op stal. Maar wil je er zeker van zijn dat je de hele week een fijne hebt, dan is het misschien handig om er nog eentje te kopen. Op stal is overigens ook een klein winkeltje, dus je kunt ook aldaar een zweepje kopen evt.

Zijn er mensen afgelopen week geweest? Een verslagje van de week zou wel erg leuk zijn

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:19

Tijdens de week van 26 tot 31 juli word t slecht weer hahaha we mogen in ons regenpak gaan rijden denk ik

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 19:42

cecile2003 schreef:
Tijdens de week van 26 tot 31 juli word t slecht weer hahaha we mogen in ons regenpak gaan rijden denk ik


Dat dacht ik dus ook al :( oliebol ach ja wordt wss sws heel erg leuk

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 22:13

Mirre1415 schreef:
cecile2003 schreef:
Tijdens de week van 26 tot 31 juli word t slecht weer hahaha we mogen in ons regenpak gaan rijden denk ik


Dat dacht ik dus ook al :( oliebol ach ja wordt wss sws heel erg leuk


Jaaaa mijn voorbereidingen zijn al km volle gang volgende week zitten we met z'n allen samen te eten in tentjes

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 22:29

cecile2003 schreef:
Mirre1415 schreef:
Dat dacht ik dus ook al :( oliebol ach ja wordt wss sws heel erg leuk


Jaaaa mijn voorbereidingen zijn al km volle gang volgende week zitten we met z'n allen samen te eten in tentjes


Echt hè! word echt zoo leuk en verheug me er zo op. Had eerst n tas gepakt en daar paste al mn spullen niet in oef, even een grotere vinden lol

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 22:46

Mirre1415 schreef:
cecile2003"
[quote="Mirre1415 schreef:
Dat dacht ik dus ook al :( oliebol ach ja wordt wss sws heel erg leuk


Jaaaa mijn voorbereidingen zijn al km volle gang volgende week zitten we met z'n allen samen te eten in tentjes


Echt hè! word echt zoo leuk en verheug me er zo op. Had eerst n tas gepakt en daar paste al mn spullen niet in oef, even een grotere vinden lol[/quote]


Hahahha ik ga samen met me vriendin in een tent maar we nemen een extra tent mee voor onze spullen want we hebben alleen al een hele boodschappentas vol eten waarvan 7 zakken chips whahahaha ik denk dat ik wel met 4 grote tassen aankom ofzo

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 09:41

cecile2003 schreef:
Mirre1415 schreef:
[quote="cecile2003"


Jaaaa mijn voorbereidingen zijn al km volle gang volgende week zitten we met z'n allen samen te eten in tentjes


Echt hè! word echt zoo leuk en verheug me er zo op. Had eerst n tas gepakt en daar paste al mn spullen niet in oef, even een grotere vinden lol



Hahahha ik ga samen met me vriendin in een tent maar we nemen een extra tent mee voor onze spullen want we hebben alleen al een hele boodschappentas vol eten waarvan 7 zakken chips whahahaha ik denk dat ik wel met 4 grote tassen aankom ofzo[/quote]

whhaahahahahhahahhahh lolll jaa dat wordt vreten

Horizonnig

Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:45

Leuk om jullie berichten te lezen hier! Ik ben 12juli naar t Reelaer vertrokken om een weekje te koken, en daarna was ik zelf op trektocht een week! Ik reed op Surprise en heb ontzettend genoten! De groep was gezellig en we hadden hele leuke begeleiding, namelijk Megan en Maartje!
In week 7 ga ik nog een weekje als begeleiding erheen!
Ik word altijd zo gelukkig van t Reelaer, het ultieme zomergevoel!
Hoe is jullie tijd op t Reelaer?

Edit: tenten vond ik heeeelll erg meevallen, ookal zag ik er best tegenop. Was juist ook wel knus!