Manegewedstrijden kletstopic 2024

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Manegewedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-24 23:26

Omdat ik het Wedstrijden kletstopic een erg leuk topic vind, maar meende dat op dat gedeelte enkel over KNHS/VLP/LRV en vergelijkbare internationale wedstrijden gaat en ik ook enkel mensen over die wedstrijden zie kletsen, leek het me leuk om een manegeversie op te starten!

Net zoals "het origineel" mogen alle niveau's en proeven van elke manegebond (dus zowel F-proeven als D-proeven, en ik weet zo niet wat Belgie en andere landen hebben maar ook die zijn welkom). Ongeacht of je dus binnenkort je eerste proefje gaat doen, of al jaren bezig bent, alles is prima!

Mocht ik het verkeerd begrepen hebben wat betreft het Wedstrijden kletstopic, corrigeer me dan vooral :+ .

Fly_high

Berichten: 3301
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:37

Wat mij betreft ben je sowieso van harte welkom in het wedstrijden topic hoor! :) is toevallig "mijn" topic en we starten allemaal zeker niet internationaal, zou het maar zo'n feest zijn :P

We hebben ook actieve gebruikers die slechts onderling of oefenrubrieken starten etc. En meeste onderwerpen die er in de praktijk besproken worden zijn imo minstens net zo relevant voor iemand die F-proeven rijdt

Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Re: Manegewedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-24 00:10

Oh, nou in dat geval kom ik gezellig die kant op!

Bedoelde trouwens niet dat jullie allemaal internationaal startte hoor, maar wel KNHS en vergelijkbaar. En ik meende ooit te lezen in de regels dat [WD] enkel voor die wedstrijden was, hoewel ik dat nu dus niet meer terug kon vinden.