manege de Prinsemolen Rotterdam?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:03

Flurk schreef:
Staat Anqelique nog op stal bij Marco? Zei kent mij ook. Als ik de naam Jens laat vallen (fjord M2 dressuur) gaat je dan een lichtje branden?


Ja!!! Je doet ook mennen met hem!! Samen met Angelique heeft Karin (van Point) op Jens de pas-de deux gereden in western style.

Angelique staat nog steeds bij ons. Al 10 jaar nu. Webster wordt wel wat ouder nu, maar is nog steeds in blakende gezondheid.

Jouw naam ben ik effe kwijt... maar ik zie je zo voor me!!

Jaipur
Berichten: 30
Geregistreerd: 23-08-03

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 18:38

@ Koblenz...

Afbeelding

HIj lag in z`n stal te rollen vandaag die spriet

Koblenz
Berichten: 422
Geregistreerd: 15-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 22:09

Hahahaha mijn mooie paardje staat er weer op zijn voordeligst op. Net zo fotogeniek als zijn baasje (niet dus) maar jaiper dan heb ik jou vadaag gezien !!!! Ik kwam aan en toen was iemand een foto van mijn paard aan het maken en toen dacht ik al van nou die vindt Ko wel heel bijzonder Klopt het dat je samen met een jongen daar liep?? haha echt heel grappig dit

Jaipur
Berichten: 30
Geregistreerd: 23-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 22:27

Ja klopt, met m`n broertje We waren met de hond naar het bos geweest en hij moest ff een vriend ophalen die op de N. Zeelenbergsingel woont dus zijn we gelijk ff langs de manege gegaan.

Je hebt me wel op m`n allercharmanst gezien zeg, jeeeeeemig

Koblenz
Berichten: 422
Geregistreerd: 15-01-05

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:05

haha nou maar goed dat je mij dan niet heb gezien want ik zag er helemaal charmant uit. haahah je broertje en ik nog denken goh dat meisje heeft een leuk vriendje

Jaipur
Berichten: 30
Geregistreerd: 23-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:38

Hehehe, je hebt z`n ego weer helemaal opgekrikt Maarre.. leuk paardje heb je, lekker nieuwsgierig.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:29

Jorie schreef:
Flurk schreef:
Staat Anqelique nog op stal bij Marco? Zei kent mij ook. Als ik de naam Jens laat vallen (fjord M2 dressuur) gaat je dan een lichtje branden?


Ja!!! Je doet ook mennen met hem!! Samen met Angelique heeft Karin (van Point) op Jens de pas-de deux gereden in western style.

Angelique staat nog steeds bij ons. Al 10 jaar nu. Webster wordt wel wat ouder nu, maar is nog steeds in blakende gezondheid.

Jouw naam ben ik effe kwijt... maar ik zie je zo voor me!!

Jens is inmiddels al 2 jaar met pensioen en loopt in de duinen we zijn nu overnieuw begonnen. Ons veulen is nu 1,5 jaar dus nog even wachten wel weer fjord en een hele bijzondere

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:30

Op deze manege geeft Silvia les. ik ben even haar achternaam kwijt maar ben wel benieuwd hoe dit ervaren wordt.
Wie wil daar iets over kwijt?
Mag ook in een Pb tje hoor

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:43

Ik ken wel een Sylvia die daar les heeft gegeven, maar die is daar mee gestopt nog voordat ik daar ben gestopt.
Kan natuurlijk best zijn dat ze inmiddels weer terug is hoor, zo is het destijds tenslotte ook met Patrick V. gegaan
Die Sylvia die ik bedoel had blond haar en had een dochter, denk dat ze inmiddels een jaar of 20 moet zijn, die dochter dan

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:23

Flurk schreef:
Jens is inmiddels al 2 jaar met pensioen en loopt in de duinen we zijn nu overnieuw begonnen. Ons veulen is nu 1,5 jaar dus nog even wachten wel weer fjord en een hele bijzondere


Dus ondanks het pensioen gaat het wel goed met hem? Een veulen...leuk!!

chitra
Berichten: 1421
Geregistreerd: 10-04-05

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 13:42

nee d'r is weer een andere sylvia..
geeft leuk en goed les hoor..
alleen soms extreem sjagerijnig..
soms gaat ze tekeer tegen die kinderen..
ze heeft wel gelijk dan hoor, maar op een andere manier kan het wel gezegd worden..

maar het meerendeel van de tijd is het leuk om van d'r les te hebben..
en leer je ook veel van d'r..

Koblenz
Berichten: 422
Geregistreerd: 15-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:07

Ik ken Sylvia ook en vind het echt een hele leuke meid. Geeft ook goed les vind ik. Dat ze soms chagerijnig is heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt.

Blend
Berichten: 278
Geregistreerd: 20-07-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 19:59

@ koblenz

Ik hoorde trouwens dat de stapmolen er nu is maar dat het niet helemaal goed is gegaan hihihi

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:47

bedant voor de reactie over Sylvia

Koblenz
Berichten: 422
Geregistreerd: 15-01-05

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:21

BrenBal schreef:
@ koblenz

Ik hoorde trouwens dat de stapmolen er nu is maar dat het niet helemaal goed is gegaan hihihi


nee hij doet het prima hoor. Maar er waren eerst geloof ik wel wat problemen inderdaad, want dan viel die ineens stil ofso. Echt heerlijk dat ding echt zo makkelijk

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:27

ik ken het wel... tenminste ik heb wel van die manege gehoord maar ik rij er niet en ben er ook nog nooit binnen geweest... ik rij in barendrecht...

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:52

Suuszels schreef:
ik ken het wel... tenminste ik heb wel van die manege gehoord maar ik rij er niet en ben er ook nog nooit binnen geweest... ik rij in barendrecht...



en heb jij dan toevallig morgenavond een wedstrijd?

Blend
Berichten: 278
Geregistreerd: 20-07-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 00:02

nee ik had begrepen dat de grote paarden er niet in konden omdat ze dachten dat het maar 1 kant op draaide en daarom de circel niet groot genoeg hebben gemaakt. (dus dat de grote paarden de draai niet meer kunnen maken zeg maar) Of is dat al opgelost?

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 15:39

BrenBal schreef:
nee ik had begrepen dat de grote paarden er niet in konden omdat ze dachten dat het maar 1 kant op draaide en daarom de circel niet groot genoeg hebben gemaakt. (dus dat de grote paarden de draai niet meer kunnen maken zeg maar) Of is dat al opgelost?


Ha zoiets heb ik ook gehoord maar nog niet bekeken.
Ook hoorde ik mensen klagen dat ze nu nergens meer kunnen parkeren

chitra
Berichten: 1421
Geregistreerd: 10-04-05

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 22:41

op het erf is misschien voor 4 auto's minder plaats om te parkeren..
en nog geneens 100 meter verderop is er een grote parkeerplaats..
Dus alleen de luie mensen zeuren dat er geen parkeerplek meer is..
Anders ga je toch fietsen?? maar ja 10 minuten fietsen is natuurlijk wel erg ver..

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:50

In de stapmolen kunnen ze gewoon draaien!! Ik heb het met eigen ogen gezien!!! En ook stonden er genoeg wagens op de parkeerplaats. Dus plek zat!!

Blend
Berichten: 278
Geregistreerd: 20-07-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 16:49

Jorie schreef:
In de stapmolen kunnen ze gewoon draaien!! Ik heb het met eigen ogen gezien!!! En ook stonden er genoeg wagens op de parkeerplaats. Dus plek zat!!



Ook weer uit de wereld geholpen! En idd genoeg mensen die al automatisch bij de flats parkeren. Zeker met wedstrijden.

Jaipur
Berichten: 30
Geregistreerd: 23-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 17:01

Hihihi, gisteren heb ik een videoband uit 1993 gekeken (ik 7 of 8 jaar) waarop ik wedstijd reed. Zat ik als kleine gup op Prins. Sylvia las voor met een schore stem ( in de hoeeeeeken, vooooooruuuiiiiiiit, reeeeeechtdooooooooor, aaaaafstaaaaaaand houuuuuuddeeeeeeeeen, eeeernaaaaast AAAAAAARRRRRUUUUUUST ), ik heb in een deuk gelegen !

Blend
Berichten: 278
Geregistreerd: 20-07-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: manege de Prinsemolen Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 02:21

Hahahaha dat is lachen ja! Ik geloof dat ik ook nog ergens zo'n video heb< wedstrijd op Softy.....

Had ook vroeger een band met de wedstijd dat je ziet dat ik de hele tijd de slappe lach heb, de jury zat telkens gekke bekken naar me te trekken enzo Alleen heeft een slimerik daar over heen opgenomen

_Luziream
Berichten: 3469
Geregistreerd: 10-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 02:38

Hee wat leuk dat ik dit allemaal lees.
Ik heb zelf op HC Hillegersberg gereden en ken Jens wel en Angelique van Webster.

Ik ben Claudia en heb toen Lumorko het paard van Michael(instructeur Hillegersberg) gekocht. Na 1 jaar zijn we toen naar de Capelse manege gegaan, waar ik nog steeds sta.

Ik kom Angelique nog wel eens tegen met de PC met Hemelvaartsdag bij ons.

Hihi wata grappig. Ik heb voordat ik Lumorko kocht ook nog een paard verzorgd die bij Jan stond naast Marco Haak.

Hebben jullie nog steeds die bak onder de snelweg?