Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Q_En_F
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 13:04

Manege Smits is heel leuk, ik rij er!! Er word heel leuk les gegeven, maar ze hebben niet zo super veel pony's.. Quinto-New Forest, Muis-Welsh, Korritha-KWPN, Bolle-Fries, Willie-??, Fons-Welsh, Fabio-New Forest(is van Piet Smits), Stoffel-Shetlander, en ook Joy.. Ras weet ik niet maar Joy is niet van de manege maar word voor de lessen gebruikt.. T is best wel netjes op Manege Smits en.. en.. niks eigenlijk.. Er is een trampoline.. Hyper! Bij sommige maneges mag je niet helpen, maar Maddy(Instructrice) vind dat juist hartstikke fijn en helemaal niet erg.. Lachen Er worden ook wel eens lessen gegeven die 2,50 kosten en dan mogen mensen rijden die niet op les zitten.. Gewoon die dat een keertje willen.. Met zown bedrijf enzoow.. heel gedoe maar ja.. Ik en mijn vriendin helpen dan altijd:) Er naast lopen, poetsen, opzadelen, en ook nog wassen.. Hyper! Nouw jaa.. weet je dat ook weer.. Lachen

Elise_Joelle
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-09-07

Re: Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:32

ravellie schreef:
LiNdA1986 schreef:
Gaat de Dordtse echt dicht joh??
Weet iemand ook waarom?



Ze schijnen failliet te zijn
Maar dat heb ik dus alleen vanuit de 'wandelgangen' he


De manege is inderdaar Failliet (ik kwam er iedere zaterdag om mijn verzorgpony te verzorgen) maar het is nu een vereniging geworden die nog ongeveer 4 jaar op die plaats zal zitten (kijk eens op www.dordrechtsemanege.nl )


over een andere manege: Ik rij zelf op de P.R.C. ik vind persoonlijk de sfeer die er hangt iets minder, maar de lessen die er gegeven worden zijn van goed niveau. Je rijd ook op andermans paarden, maar dat betekend alleen maar dat de paarden niet zo zijn als de manege pony's in Dordrecht. De manege pony's worden goed behandeld (goede verzorging en goed tuig enzo)

McLaren

Berichten: 588
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 22:21

Elise_Joelle schreef:
over een andere manege: Ik rij zelf op de P.R.C. ik vind persoonlijk de sfeer die er hangt iets minder, maar de lessen die er gegeven worden zijn van goed niveau. Je rijd ook op andermans paarden, maar dat betekend alleen maar dat de paarden niet zo zijn als de manege pony's in Dordrecht. De manege pony's worden goed behandeld (goede verzorging en goed tuig enzo)


PRC is prima voor lessen en ik kan het weten Knipoog ik heb er ruim 4 jaar met mijn paardje gestaan ben sinds enkele weken verhuisd. Ik werk nog wel steeds in het weekend op de PRC en ga binnenkort misschien wat lessen rijden op een paard wat ik af en toe erbij rij. Elise jou ken ik niet, maar zo af en toe kom ik op vrijdag avond langs. Ik weet niet hoelang je er al rijdt maar mijn pony is Lucky die op 33 stond Lachen

Voor further questions over PRC, ik weet alles Haha!

ravellie

Berichten: 3075
Geregistreerd: 01-08-06

Re: Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:04

Ik heb vroeger ( lees: ben nu 28 en was toen 15) bij de manege in papendrecht gereden
Die instructrise.....( ik ga geen namen noemen) was echt niet sympathiek
Verder waren er bijna alleen maar prive paarden die in de lessen meeliepen en zaten de eigenaren vanuit de kantine naar je te kijken.
Nou, dan zit je dus echt niet lekker ontspannen op je paard hoor.

Nu zijn we jaren verder ( ik woon nu ergens anders en heb zelf een paard) maar ik vond het toendertijd niet de meest gezellige omgeving

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 08:09

Poeh toendertijd ik daar zou gaan staan met mijn ponies was daar iemand die Sandra Dialias ofzo iets heette ik ontmoette haar...en besloot gelijk daar nooit te gaan staan.

Beter eentje verkopen dan daar staan met 2

McLaren

Berichten: 588
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:35

ja ik weet wie je bedoelt, toevallig ken ik haar zeer goed zelfs. vrouwtje met karakter, maar soms heb je mensen bij wie het even duurt voor je gewaardeerd wordt, en dat is er zo eentje Knipoog
maargoed ze is er niet meer en de eigenarenpaarden zijn er inmiddels bijna allemaal uit op 1tje na ofzo. De lessen zijn ook heel anders geworden met een stuk of 4/5 verschillende instructeurs.

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Leuke manege in omgeving Dordrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:46

Ik kan de TS manege Waalzicht in Ridderkerk aanbevelen.
Leuke sfeer, goede lessen en leuke paarden!