Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Baan in het westen, woonachtig in het noorden

 
Profiel   

Als je niet elke dag op en neer hoeft is het prima te doen. Het hangt er ook wel sterk vanaf waar in het westen. Groningen-Rotterdam is echt ruk. Groningen - richting Amersfoort is ook ruk :') Maar Groningen - Alkmaar (en omstreken) is echt meer dan prima te doen. Ik woon in Groningen (stad) en ons hoofdkantoor staat in Alkmaar. Dat is ook zo'n 180 km, en rijd ik in krap een uur en drie kwartier. Enige hobbeltje in dat traject is Joure. Oh en de sluizen van de Afsluitdijk :')

Maar met thuiswerken, overnachtingen daar en flexibele uren zie ik er geen enkel probleem in. Maar goed, ik werk nu ook al anderhalf jaar in de buitendienst en maak de nodige kilometers, ook zonder dat ik naar het westen moet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 11:52 



 
Profiel   

Maar ik woon niet in Groningen :') afsluitdijk is voor mij al geen optie, ik moet gewoon naar beneden, ben met een half uurtje al bij Zwolle..

Heb dit weekend mijn sollicitatie gestuurd, afwachten dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 11:57 



 
Profiel   

Ik weet niet waar jij woont, het was puur als voorbeeld dat de ene route naar het westen de andere niet is.

Spannend, houd je ons op de hoogte van de uitkomst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:03 



 
Profiel   

Spannend hoor! Gesprek kan iig al mooie indicatie geven van de reistijd. T is wel echt een rot traject. Want neem aan dat je iig Zwolle Amersfoort en Utrecht passeert. Dat zijn wel fijne file knooppunten. Maar goed met thuis werken is het misschien wel beter te doen en een avontuur is het zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 19:45 



 
Profiel   

Spannend! En als je het aan denkt te kunnen, waarom niet?
Mijn ouders wonen in Noord-Holland, en mijn vader werkt nu al een aantal jaar voor een bedrijf in Zwitserland. Op donderdagavond komt hij thuis en op maandagochtend vertrekt hij weer naar Zwitserland.
Het is voor beiden wel afzien, maar inmiddels hebben ze een ritme opgebouwt dat best vol te houden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 20:44 



 
Profiel   

Weet je, mijn ex was internationaal chauffeur, je stelt je er gewoon op in en plant doordeweeks niks :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 21:48 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Weet je, mijn ex was internationaal chauffeur, je stelt je er gewoon op in en plant doordeweeks niks :j

Dit dus. Mijn vader ging ook niet mee naar een verjaardag doordeweeks. Sport deed hij zaterdagochtend.

Niet iedereen kan zoiets, sommige mensen hebben behoefte aan dagelijks mensen zien. Voor hun is zo'n baan niets. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 23:27 



 
Profiel   

Nou, dat was de 1e sollicitatie :') Een standaard afwijzing dat andere kandidaten beter in het profiel passen.. ga toch nog ff mailen voor een iets gerichtere reactie, met het oog op de toekomst

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 17:02 



 
Profiel   

Wat jammer zeg! Vooral dat je niet eens de eerste ronde door bent gekomen.. -O- Heb je nog tips gekregen waar je een volgende keer wat aan hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 13:54 



 
Profiel   

Oh dat is wel heel erg jammer zeg!! Nog contact gehad met ze? Zonde!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 14:43 



 
Profiel   

Dat is wel heel zuur zeg... zeker als je ook zo'n standaard nietszeggend antwoord krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 14:45 



 
Profiel   

Moet nog mailen, weet ff niet zo goed hoe ik het moet insteken..

Het is idd echt een nietszeggende reactie, kan je helemaal niks mee :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 14:52 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Moet nog mailen, weet ff niet zo goed hoe ik het moet insteken..

Het is idd echt een nietszeggende reactie, kan je helemaal niks mee :n

'Beste [...],

bedankt voor uw reactie. Graag zou ik de exacte reden van de afwijzing willen weten.'

Met vriendelijke groet,
[..]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 15:05 



 
Profiel   

In mijn beste Engels heb ik dit zojuist idd maar gevraagd. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 15:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen