Stage in emmeloord vandaag geregeld. Ervaring?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
E_sther

Berichten: 167
Geregistreerd: 13-09-06
Woonplaats: Sneek

Stage in emmeloord vandaag geregeld. Ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 17:58

Hallo hallo :D

Ik denk dat weinig mensen me kennen op bokt, maar ik wil graag even mijn blijdschap delen :o

Heb vandaag de bevestiging gekregen dat ik in de herfstvakantie stage mag lopen in emmeloord *\o/* .
Ik heb dit helemaal zelf geregeld, want ik zit nu nog maar in de 5e van het VWO en hoef dus eigenlijk nog helemaal geen stage te lopen. Maar het leek me heel interessant en ook wel handig voor later bij de studie.

Ik mag de paarden die daar staan helpen verzorgen en waarschijnlijk wel even rondkijken op de kliniek. Helaas weet ik nu al dat ik niet bij de chirurgie of röntgen mag, want ik studeer nog niet en ik ben ook nog maar 16 jaar.... Maar het wordt vast een hele leerzame en interessante dag *D

Heeft er misschien ook iemand ervaring met de stages hier?

Marije_jiplover

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Stage in emmeloord vandaag geregeld. Ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:43

VVDD-->STW

Sodeletuut

Berichten: 21309
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:55

Wat leuk zeg, dat je dat zelf geregeld hebt!
Ik kan je niets vertellen over stages bij Emmeloord, maar wel kan ik je vertellen dat het een erg fijne kliniek is en dat ik denk dat je goed ontvangen zult worden. Aardige, vriendelijke mensen en ze hebben er echt alles..! Dus leuk om te zien, ik heb daar ook dingen gezien die ik nog nooit had gezien! Ik mocht trouwens ook niet bij de rontgen zijn, wel jammer, maarja wel logisch want ik ben ook nog maar 16..
Veel plezier!