Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ben ik de enige die hier niet van houdt?

 
Profiel   

Hoi Bokkers!

ik hoop dat dit goed staat, aangezien dit gaat over iets wat volgens veel mensen vaak bij het studentenleven hoort :o

Aankomend studiejaar begin ik met de opleiding Life Science & Technology aan de RUG. Ik heb hier veel zin in natuurlijk, maar er begint mij wel wat op te vallen: ik kom vaak dingen tegen over het "feesten", dansen, los gaan in een club, etc. Nou ben ik hier eigenlijk helemaal niet van, als ik denk aan uitgaan is dat gezellig in een cafétje zitten, samen poolen, of bv. leuk gaan sporten met z'n allen (ook al is m'n conditie verschrikkelijk :+ ) en persoonlijk vind ik dat feesten verschrikkelijk en voel ik me er ook niet prettig bij :o
Mijn vraag nu aan jullie Bokkers: ben ik nou de enige die niet van dit soort "uitgaan" houdt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 01:05 



 
Profiel   

nee hoor, ik ook niet. Verschrikkelijk! haha lekker een bioscoopje of een hapje uiteten, maar echt uitgaan brrrr... Zal de naam wel zijn :j :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 01:07 



 
Profiel   

Nope, ik vind het ook verschrikkelijk om te "feesten", en ik ben ook standaard niet aanwezig op feestjes van de studievereniging. := Gelukkig zijn ze bij mijn dispuut ook meer borrelaars dan feestgangers, dat scheelt, want dat vind ik wel heel leuk, net als filmavondjes, koffietafels, etentjes etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 01:10 



 
Profiel   

ik doe er ook niet aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 01:16 



 
Profiel   

Nee hoor, er zijn veel meer studenten die daar niet van houden, maak je daar maar geen zorgen over. :)

Je hebt studentenverenigingen en studieverenigingen, vaak kun je bij die laatste ook terecht voor activiteiten die wat beter passen bij wat jij leuk vind. (iets generaliseren)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 01:34 



 
Profiel   

Nee hoor, ik had een hele vriendinnenclub op de uni die er ook geen belang bij hadden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 01:36 



 
Profiel   

Ik hou ook niet van uitgaan totaal niet allemaal te druk voor me

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 01:46 



 
Profiel   

Ik studeer in Amsterdam, maar ik ga er ook echt niet uit. Sterker nog ik ben nieteens lid van een studentenvereniging, geen behoefte aan. Genoeg mensen denken er zo over hoor, niks raars aan.
Uitgaan opzich vind ik nog weleens leuk, maar gewoon in mijn eigen stad. Hoewel ook dat behoorlijk afzakt. Ik geniet meer van een lekker filmpje en hapje en drankje bij iemand thuis bv. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 02:04 



 
Profiel   

Aangezien dit niet specifiek over studeren of opleiding gaat verplaatst ik dit topic naar Leven Zonder Paarden

[STW]--->[LZP]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 07:10 



 

Haha, ik las 'Life Science & Technology' en dacht, yay ik heb al een studiegenootje gevonden! Maar jij zit aan de RUG :+ Ik ga naar Leiden en Delft.
Maar nee, ik heb hetzelfde hoor. Ga wel bij een sportvereniging waar ze wekelijks een borrel hebben, maar dat is echt meer voor de sporten die ze doen en af en toe een borreltje meepakken vind ik wel leuk. Maar daar houdt het ook wel mee op voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 07:25 



 
Profiel   

Bedankt voor alle reacties! Dat stelt wel wat gerust :o

Maartje1990: haha ja zal vast aan de naam liggen *D
eefj33: ah jammer, zou echt leuk geweest zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 10:48 



 
Profiel   

Nee hoor ik ook niet. En als iemand dan vraagt of ik mee ga en ik zeg dat ik daar niet van houd kijken ze je aan alsof het een wereldramp is. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 10:50 



 
Profiel   

Ik hou er ook niet zo van. Ga volgend jaar ook studeren en hoop daar ook een paar medestanders te vinden haha :P Terrasje, bios etc. allemaal prima maar echt uitgaan vind ik meer vervelend tijdverdrijf haha. Maar ieder zijn ding :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 10:50 



 
Profiel   

Mocht je een leuke studentenruitervereniging zoeken met maandelijkse borrel, allerlei activiteiten zoals buitenritten, wedstrijden, clubweekend, etc.: http://www.parafrid.nl/ (zitten in Groningen)
Feesten kan, maar niks is verplicht ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 10:51 



 
Profiel   

Ik hou er ook niet van. Ik zit veel liever met vriendinnen in de kroeg ofzo, al doe ik dat eigenlijk ook niet vaak. Wordt inderdaad nogal eens raar gevonden dat ik dat niet leuk vind.. Ik studeer ook, maar naar schoolfeesten enzo ga ik eigenlijk ook nooit, vind ik ook niks aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 10:52 



 
Profiel   

Hier ook... In België heb je de zo bekende TD's.. Iedereen is er zo hoog van, 1 ben 1 keer geweest en wat was dat een domper. Snap niet dat mensen daar lol kunnen hebben.
Ik ga liever gezellig met een groepje naar een leuke club, eens uiteten of gewoon thuis films kijken maar die grote studentenfeesten hoeven voor mij ook niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 10:56 



 
Profiel   

Neehoor, zeker niet de enige!
Ik hou ook totaal niet van uitgaan, ik heb het niet zo op al die drukte. Daarbij, ik drink ook niet. En drie keer raden waar mijn gehele introweek uit bestaat.. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 11:03 



 

Ik ook niet hoor. Drink niet, rook niet, houd niet van tot 2 uur 's nachts zorgen dat je geen glas bier tegen je hoofd aan krijgt omdat er ruzie komt... Ik zit liever thuis met een boek of kijk een filmpje met vrienden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 11:08 



 
Profiel   

fourseasons schreef
Nee hoor ik ook niet. En als iemand dan vraagt of ik mee ga en ik zeg dat ik daar niet van houd kijken ze je aan alsof het een wereldramp is. :')
Of wat denk je van de blikken als je vriendelijk bedankt voor alcohol. :roll: :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 11:11 



 
Profiel   

__Maartje schreef
Hoi Bokkers!

ik hoop dat dit goed staat, aangezien dit gaat over iets wat volgens veel mensen vaak bij het studentenleven hoort :o

Aankomend studiejaar begin ik met de opleiding Life Science & Technology aan de RUG. Ik heb hier veel zin in natuurlijk, maar er begint mij wel wat op te vallen: ik kom vaak dingen tegen over het "feesten", dansen, los gaan in een club, etc. Nou ben ik hier eigenlijk helemaal niet van, als ik denk aan uitgaan is dat gezellig in een cafétje zitten, samen poolen, of bv. leuk gaan sporten met z'n allen (ook al is m'n conditie verschrikkelijk :+ ) en persoonlijk vind ik dat feesten verschrikkelijk en voel ik me er ook niet prettig bij :o
Mijn vraag nu aan jullie Bokkers: ben ik nou de enige die niet van dit soort "uitgaan" houdt?


Jee, lotgenoot! Kun je niet naar Wageningen komen? :+
Ik houd van filmavondje, kletsavondjes, high teas, bowlavondjes enz. enz. Maar NIET van uitgaan, feesten, zuipen etc.. En ik lijk wel de enige te zijn ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 11:13 



 
Profiel   

Goh ben ik dus niet de enige. Ik wordt ook altijd aangekeken alsof ik een raar wezen ben als ik zeg dat stappen niet zo mijn ding is.
Ik zit liever op de bank met een goede film, gezamenlijk een hapje eten of een goed boek lezen.. Helaas heb ik binnenkort intro kamp en staat (eventueel) stappen op het programma. Ik hoop dat er meer mensen overslaan, maar dat zal wel niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 13:13 



 
Profiel   

Hier het zelfde en al sinds mijn 12de "dat komt nog wel"... nou nee ligt gewoon niet in mijn karakter veel te druk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 13:23 



 
Profiel   

Al die dingen die jij wel leuk vindt kun je ook prima doen in Groningen hoor! Zat leuke kroegen waar je ook gewoon een drankje kunt doen. En schrijf je vooral in bij de ACLO, voor 52 euro per jaar alle sporten en cursussen doen, dat lijkt me wel wat voor jou als ik dat zo hoor!

Intro zou ik overigens niet om het stappen overslaan, ik vind zelf dat je echt wat mist als je niet naar de intro gaat. Was zelf ook totaal niet van het stappen maar ben wel naar de intro geweest, en het scheelt zoveel als je al wat mensen kent als je begint met een nieuwe studie. Vind ik persoonlijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 13:25 



 
Profiel   

imd schreef
Al die dingen die jij wel leuk vindt kun je ook prima doen in Groningen hoor! Zat leuke kroegen waar je ook gewoon een drankje kunt doen. En schrijf je vooral in bij de ACLO, voor 52 euro per jaar alle sporten en cursussen doen, dat lijkt me wel wat voor jou als ik dat zo hoor!

Intro zou ik overigens niet om het stappen overslaan, ik vind zelf dat je echt wat mist als je niet naar de intro gaat. Was zelf ook totaal niet van het stappen maar ben wel naar de intro geweest, en het scheelt zoveel als je al wat mensen kent als je begint met een nieuwe studie. Vind ik persoonlijk ;)

Ik ga ook zeker naar het intro kamp :j
Maar er staat op het programma dat je in de avond mag gaan stappen. Na een dag vol spelletjes, gezamenlijk eten, kamer delen vind ik het stappen niet zo nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 13:26 



 
Profiel   

fionaf09 schreef
imd schreef
Al die dingen die jij wel leuk vindt kun je ook prima doen in Groningen hoor! Zat leuke kroegen waar je ook gewoon een drankje kunt doen. En schrijf je vooral in bij de ACLO, voor 52 euro per jaar alle sporten en cursussen doen, dat lijkt me wel wat voor jou als ik dat zo hoor!

Intro zou ik overigens niet om het stappen overslaan, ik vind zelf dat je echt wat mist als je niet naar de intro gaat. Was zelf ook totaal niet van het stappen maar ben wel naar de intro geweest, en het scheelt zoveel als je al wat mensen kent als je begint met een nieuwe studie. Vind ik persoonlijk ;)

Ik ga ook zeker naar het intro kamp :j
Maar er staat op het programma dat je in de avond mag gaan stappen. Na een dag vol spelletjes, gezamenlijk eten, kamer delen vind ik het stappen niet zo nodig.

Ohzo, nee dat kan ik me voorstellen. Zal vast wel ruimte zijn om dan je eigen ding te doen toch? Gewoon aangeven denk ik, wie weet merk je dan ineens dat er mensen zijn van wie dat ook niet zo nodig hoeft..
Ik dronk bijv. ook geen alchohol toen ik op introductiekamp ging. Was helemaal geen probleem en er werd voor mij gewoon ranja en fris geschonken :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-14 13:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen