Wie kan programmeren en kan me advies geven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElinaSK

Berichten: 2658
Geregistreerd: 07-07-10

Wie kan programmeren en kan me advies geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 21:57

Hoi bokkers,

Voordat er onduidelijkheid over bestaat dit topic is niet bedoeld om mijn schoolwerk te maken, maar voor advies, net dat laatste stukje van de puzzel lukt me niet.

De situatie: voor school een programma ontworpen. Maar ik loop de hele tijd opnieuw tegen dezelfde foutmelding aan. Google helpt me er niet bij en de docent heb ik al helemaal weinig aan . Ik zou graag willen weten waar ik de fout inga, voorzeggen is not done wil het graag zelf met wat hulp oplossen. Voor degene die me oprecht kunnen helpen wil ik via pb het gemaakte script sturen.

Het programma bestaat uit classes en nouja ik krijg deze error: AttributeError <class> has no attribute named <name> . Ik snap wat ie bedoeld maar zie niet waarom hij dit geeft.

Iemand een idee ? :D Ohja ik schrijf in Python.

Dannon

Berichten: 389
Geregistreerd: 12-07-13
Woonplaats: Julianadorp (bij Den Helder)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:08

Oooh, een puzzel!!!

Zoek alle plekken op waar je een instantie van <class> hebt, en check of de attributen die je gebruikt bestaan... open deur he? ;)

Kan je je script pb'en? Ga ik zien of ik hem kan vinden... ;)

(Edit: Jemig, wat een typfouten bij mij, pfft... krijg je met je mobiel)

ElinaSK

Berichten: 2658
Geregistreerd: 07-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 22:14

Hihi ja dat vind ik ook altijd leuk lekker puzzelen alleen dit is echt iets waarvan je |o gaat doen . Zal straks even pben zit nu op mijn mobiel :D

Dannon

Berichten: 389
Geregistreerd: 12-07-13
Woonplaats: Julianadorp (bij Den Helder)

Re: Wie kan programmeren en kan me advies geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:19

Ach ja. Je gaat de IT in? Dan kan je hier van genieten als je dagelijkse werk :D

(Mijn |o van de dag: een offset van 2 pixels die Internet Explorer op een zoekpagina weet toe te voegen, zonder dat enige van de styles daar aan bijdragen. Succes met achterhalen hoe je die weer weg krijgt... (en dan ben ik ab-so-luut geen webdesigner xD ))