Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kamer Amsterdam

 
Profiel   

Net zoals sommigen van jullie studeer ik nu. Ik zit nu in mijn tweede jaar aan de Uni van Amsterdam.

Maar ik ben echt ten einde raad, ik sta een jaar ingeschreven bij studentenwoningweb, maar kan nog geen kamer krijgen en alles wat via facebook wordt aangeboden is ver boven mijn budget (lees, 600 euro voor soms nog geen 12 vierkante meter).

Hoe hebben jullie dit gedaan? Heeft iemand een tip?

Liefs,
Medebokker
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 15:50 



 
Profiel   

Kijk anders in omliggende dorpen!
Ik woon in Oostzaan, huur via woningbouw. Is geen kamer maar een appartement voor 455 euro
Miss kan je dat doen,
Of in diemen daar zijn veel kamers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 22:29 



 
Profiel   

Antikraak misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 22:32 



 
Profiel   

Vanaf hoorn is heen en weer reizen toch aardig te doen? In de loop van t jaar is het vak wat makkelijker om iets te vinden. Verder tactisch reageren bij studentenwoningweb. Dus reageren waar de mensen met de koste wachttijd op ingeschreven hebben. En in vakanties (kerst bijvoorbeeld) maak je bij studentenwoningweb ook meer kans omdat veel mensen dan niet komen opdagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 22:41 



 
Profiel   

Mijn nichtje heeft volgens mij net een kamer die vrij komt en zij is op zoek naar een nieuwe huurster. In bos en lommer. Weet niet goed of het tijdelijk is of niet en de prijs. Als je meer info wilt moet je maar even een pb sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 22:43 



 
Profiel   

Op Uilenstede kom je in okt/nov ook in aanmerking voor het huren van een kamer ook al kom je niet van ver en vanaf een bepaalde maand nemen ze ook uva studenten aan.
Uilenstede is niet ideaal maar van daaruit kun je wel via via gaan proberen als je meer mensen in de stad leert kennen.
Ook via een studentenvereniging kun je een goed netwerk opbouwen voor een kamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 22:48 



 
Profiel   

Nieuwbouw? AmstelHome bijvoorbeeld, ik weet niet of je het kan betalen maar dat zijn wel prachtige woningen. Ik woon zelf in Ravel Residence, wel 615 euro per maand maar dan heb je 21m2 compleet zelfstandig op een prachtige locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-15 19:36 



 
Profiel   

Ik woon in een studentenhotel (casa400, vlak naast amstel) het nadeel is dat je er vanaf juni tot en met september uitgegooid word. Het voordeel is dat het wel al gemeubileerd is en je hebt ook je eigen douche. Wacht lijst is niet zo lang geloof ik, ik had in ieder geval binnen 2 weken al een kamer. Eventueel ook leuk tijdelijk terwijl je zoekt naar iets anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-15 19:53 



 
Profiel   

Als je in hoorn woont zal ik lekker gaan reizen,
Zo ver is het niet en het scheelt xoveel geld/tijd!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-15 08:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen