Vwo 4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 12:15

Gefeliciteerd!! Y)(^)
Hier duren lessen 50 minuten :D

Athelas

Berichten: 1986
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 13:56

Bedankt allemaal *D

Lucy_121
Berichten: 648
Geregistreerd: 24-09-13

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:46

Gefeliciteerd!

Wat voor tas hebben jullie? Ik heb nu een donkerbruine burkely, lijkt een beetje op een cowboy's bag maar dan van ruwer leer en met andere vakjes

esmee1233

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-09-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:01

Ik ga toevallig vandaag of morgen een cowboybag bestellen. Heb het elk jaar met een namaak gedaan maar die zijn echt na 3/4 schooljaar kapot... Nu toch maar een echte...

Lucy_121
Berichten: 648
Geregistreerd: 24-09-13

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:08

Weet je al welke kleur?

Ik denk dat ik trouwens toch maar een rol kaftpapier ga kopen. Normaal gebruik altijd van die hoezen maar ik heb dit jaar heel veel van die hele slappe boeken |o

esmee1233

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-09-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:17

Waarschijnlijk deze tas! :D
Afbeelding

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 15:29

Ik heb een soort grijze/zilveren handtas van converse. Echt een super ding, gaat al 3 jaar mee en nog nergens stuk. Ik wil er nu toch een rugtas bij vanwege m'n rug, dus heb nu een simpele van één van mijn favo merken Superdry :)

http://nl.tinypic.com/r/oqh8py/9 (doet het alleen in een linkje haha)

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 16:13

Oeh cowboysbags, ik heb er een en vind het echt een onding, de bloedtoevoer naar m'n arm wordt erdoor afgekneld omdat ie op de slagader in m'n arm drukt :')
(maar dat kan ook zo zijn omdat ik zero vetjes heb) Ik zweer bij een rugzak en raad dat iedereen aan :P

M_nouska

Berichten: 1423
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: Ergens in Groningen

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 18:20

Heeft iemand van jullie ook een eigen (verzorg) paard of pony?

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 18:22

M_nouska schreef:
Heeft iemand van jullie ook een eigen (verzorg) paard of pony?


Ik heb een weitje vol met paarden die ik mag poetsen, knuffelen, wandelen en 2 ervan mag ik eventueel longeren of rijden. Echter is 1 heel eigenwijs en de ander stokstijf dus die beleven niet veel plezier aan rijden. Ik geniet van zaterdagen in de wei zitten, knuffelen en poetsen :)
(En halsters kopen om ze mee te poetsen want weidehalsters kunnen écht niet :+ )

dunja_11

Berichten: 693
Geregistreerd: 08-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 18:23

Ik heb twee verzorgpony's! Erg blij mee, ik mag ze behandelen als mijn eigen pony's en ben de enige die er wat mee doet (waren voor de dochter van de eigenaar, maar die is inmiddels uit huis), dus ideaal! <3

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 18:27

M_nouska schreef:
Heeft iemand van jullie ook een eigen (verzorg) paard of pony?


Helaas niet, ik woon in een stad en moet ook bijna een uur fietsen naar de manege. -O-

Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 18:44

M_nouska schreef:
Heeft iemand van jullie ook een eigen (verzorg) paard of pony?


Hier, lease en verzorgpaard! Dus word wel even tijd zoeken na de vakantie.. -O-

M_nouska

Berichten: 1423
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: Ergens in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 18:47

Leuk dat zoveel mensen een eigen (verzorg/lease) paard hebben.
Jammer Galathil -O-

Ik heb zelf ook een eigen paard, maar die heeft een peesblessure vanaf juni en die duurt nog tot zeker december.
heb ik wel meer tijd voor school :')

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 18:57

Ik heb overigens ook 7 jaar op een verzorgpony gehoopt hoor, maar dus uiteindelijk toch wat gevonden waar ik mee mag tutten :)

Athelas

Berichten: 1986
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:02

Hier ook twee verzorgpaarden. Op dit moment kan ik er helaas niks mee doen, want meneer is een scheiterd en vind het eng als je op hem afloopt of hem aanraakt. Dus ik ben druk bezig hem te vangen, dat is stap 1 voor ik iets anders kan doen.
De andere zou ik kunnen rijden als de eigenaar er is (Hij laat zich wel vangen, maar ik mag met hem niet alleen via de weg naar de bak lopen en ook niet alleen op zadelen) maar die komt bijna nooit. Dus nu hij op wei staat is pogingen doen om hem te vangen het enige wat ik kan doen. Als het weer winter is, dan kan ik weer gaan rijden en dat soort dingen. -O-
Ondertussen ga ik dus trouw elke dag paardje vangen. :Y)

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:18

Ik heb sinds kort een nieuwe pony'tje waarmee ik lekker weg kan met de sulky! Daarbij rijd ik ook nog regelmatig op een manege/stal (ik vind het niet echt een manege, meer een pensionstal met een stuk of 5 lespaardjes).

Doen jullie verder nog sporten/hebben jullie daarnaast nog een hobby? Ik schiet op maandag boog (zou wel vaker willen maar dat gaat bij deze vereniging dus helaas niet) en doe ook wel af en toe wedstrijden mee.

Gordy18

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:27

Oe leuk!

Laat ik me ook maar even voorstellen,
Ik heet Lotte en heb een NG-profiel met biologie, natuurkunde, scheikunde, duits, economie, wiskunde A en de verplichte vakken natuurlijk :)

Over paarden gesproken, wij hebben er thuis 4, helaas wel minder tijd voor ze door school, maar mijn ouders zijn ook gek op paarden, dus ze komen geen aandacht tekort, nu wel weer lekker rijden dankzij de vakantie :)

esmee1233

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-09-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:34

Hier een eigen pony en een verzorgpony! Nouja meer een verzorg Shetlander haha. Eigenaren doen er niks mee dus zo krijgt hij toch nog aandacht en mentale training haha. Met het kleintje doe ik vooral aan vrijheidsdressuur en met mijn eigen pony doe ik eigenlijk vanalles. Volgend jaar mijn endurance debuut gepland als ze weer helemaal goed gaat lopen... Momenteel al 5 maanden met een peesblessure aan het rommelen...
Maaar volgende week ga ik d'r langzaam weer oppakken en dan gaan we toch naar die eerste endurance wedstrijd toe trainen :D

Verder doe ik trouwens niks aan sport ofzo. Heb genoeg aan 2 knollies haha en ben dan ook in mijn vrije tijd altijd daar te vinden!

Fotootje bijgevoegd, hebben jullie een beeld haha :P
Afbeelding

dunja_11

Berichten: 693
Geregistreerd: 08-04-14

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:37

Welkom! :D

Hier twee foto's van mijn verzorgpony's:
Afbeelding
Jos, die kleine dikzak.. Echt heel erg, maar zijn we mee bezig :')

Afbeelding
Dunja <3

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 19:43

Hier 1 eigen pony en twee bijrijdpaarden :) . Verder nog een paardje die ik als het ware heb opgevangen omdat hij niet verzorgd werd, dus daar draag ik nu ook de zorg voor. Ik moet zeggen dat ik het erg druk heb met 4 paarden, maar het is het allemaal waard :D

Lucy_121
Berichten: 648
Geregistreerd: 24-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:44

Ik heb ook een eigen pony en die staat op dezelfde stal als die van Esmee.
Ik start niet officieel maar af en toe een onderlinge wedstrijd of oefencross. Verder doen we vanalles, buitenritten, springen, (poging tot) dressuur en de laatste tijd rij ik wat vaker bitloos wat heel goed gaat :D

Die superdry rugzak vind ik trouwens echt heel leuk!

esmee1233

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-09-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:09

Lucy_121 schreef:
Ik heb ook een eigen pony en die staat op dezelfde stal als die van Esmee.
Ik start niet officieel maar af en toe een onderlinge wedstrijd of oefencross. Verder doen we vanalles, buitenritten, springen, (poging tot) dressuur en de laatste tijd rij ik wat vaker bitloos wat heel goed gaat :D

Die superdry rugzak vind ik trouwens echt heel leuk!


Yeas stalmaatjes hahaha! :P

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:14

Afbeelding

Dit zijn mijn bejaarde vriendjes :j (de middelste uiteraard mijn favoriet, de drie linkse zijn een 'groepje' en de vier rechtse ook een beetje :+ )

Athelas

Berichten: 1986
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:19

Ook even mijn verzorgpaarden voorstellen. :P

Bruin (oficiele naam: Córdoba), een andalusiër ruin, geimporteerd uit spanje van een jaar of 11. Ik schat hem rond de 1,55-160.
Afbeelding

En Hengst, een zwart Andalusier hengst van 8 of 9, ik schat hem ook zo rond de 1,60.
Afbeelding