Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[ENQ] Houding tegenover stemgeluid

 
Profiel   

Goed, de titel is wat lelijk, maar ik wist er even niets beters van te maken :))

Voor mijn studie doe ik een kleinschalig onderzoek naar de mening die mensen vormen over anderen op basis van hun stemgeluid. Hiervoor heb ik een enquete opgesteld, en het zou mij heel erg helpen als mensen die in zouden willen vullen! :)

De link naar de enquete: https://docs.google.com/a/student.rug.n ... rm?c=0&w=1

Twee opmerkingen:
- De enquete is in het Engels.
- De enquete maakt gebruik van een aantal (korte) geluidsfragmenten - het is dus handig als je je tijdens het invullen in een omgeving bevindt waar geluid geen probleem is.

Alvast bedankt! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 09:23 



 
Profiel   

Ingevuld!
Misschien wel goed om te vermelden dat er 12 voiceclipjes zijn... Denk dat mensen dan minder snel geneigd zijn om halverwege te stoppen, omdat ze weten hoeveel ze nog moeten. Ik had ook een beetje de neiging om te stoppen op een gegeven moment.

Verder is het jammer dat er in de laatste 2 (of 3?) clipjes muziek op de achtergrond speelt, dat leidt af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 09:34 



 
Profiel   

Zal hem vanavond even invullen als het dan nog nodig is, geluidsfragmenten op het werk wordt niet zo gewaardeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 10:03 



 
Profiel   

@Tanya, bedankt! Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen, maar goed dat je het zegt :)

@Depende, bedankt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 10:09 



 
Profiel   

Zodra ik stil sta zal ik hem ook even voor je invullen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 10:47 



 
Profiel   

Ingevuld, interessant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 10:56 



 
Profiel   

done.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 11:05 



 
Profiel   

Bedankt, Gusti, Mooney en Monique!

Ik moet zeggen dat ik toch altijd erg vrolijk word van dit soort topics, wat fijn om te zien dat zo veel mensen een ander willen helpen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 11:12 



 
Profiel   

Sorry ik heb hem niet afgemaakt. De antwoorden die als eerste bij mij op kwamen, stonden er niet tussen. De mogelijkheden die gegeven waren, kun je daar wel van afleiden maar dan wordt het wel erg analytisch en dat was niet de bedoeling van je onderzoek :')

Ter verduidelijking: de eerste vond ik erg vrolijk en populair (of populistisch), charismatisch. De tweede klonk wat saai, als iemand die meer van de inhoud is dan van het overbrengen van een boodschap. Heel verschillend dus, maar ze zouden van mij toch nagenoeg dezelfde score krijgen.

Wel een zeer interessant onderwerp, veel succes nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 11:14 



 
Profiel   

In ieder geval bedankt voor de poging tot invullen dan, JorineV :)) Ik wil inderdaad kijken naar een aantal vrij specifieke eigenschappen, dus het kan best dat de dingen die als eerste in je opkomen er niet tussen staan :j

Overigens wil ik hier t.z.t. ook best de resultaten posten, mochten mensen dat interessant vinden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 13:17 



 
Profiel   

Ik mis de optie "irritant". Ha ha nee hoor, grapje ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 13:19 



 
Profiel   

Die zal ik er volgende keer bij zetten _O- Puur uit nieuwsgierigheid: welke vond je irritant (als je dat nog weet, natuurlijk :D )?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 13:23 



 
Profiel   

Ik heb hem ook voor je ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 13:28 



 
Profiel   

Ingevuld..... ben benieuwd.... ook naar de resultaten ervan....
Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 13:58 



 
Profiel   

Ik heb hem ingevuld voor je. Ik had eigenlijk Kim Kardashian wel tussen de fragmenten verwacht, de unbeaten queen of vocal fry. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 14:32 



 
Profiel   

ProudHorse schreef
Die zal ik er volgende keer bij zetten _O- Puur uit nieuwsgierigheid: welke vond je irritant (als je dat nog weet, natuurlijk :D )?

Die "kikker" stem. Braaa braaa braaa

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 16:05 



 
Profiel   

Bedankt iedereen! Ik waardeer het enorm dat zo veel mensen de tijd nemen om mijn enquete in te vullen :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 16:58 



 
Profiel   

Ik heb hem ook voor je ingevuld :j

Vond 4 echt super irritant :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 19:40 



 
Profiel   

Ik heb hem ook ingevuld! Bij mij maakte het trouwens wel een beetje uit wat er gezegd werd, en soms kreeg ik ineens een associatie (ah, dat is een weerman) waar ik niet vanaf kwam. Die heb ik dus maar gewoon zoals ik mijn associatie voor me zag opgeschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 19:53 



 
Profiel   

Heb hem ingevuld, erg interessant. Wat is het doel van de test?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 19:53 



 
Profiel   

Ik heb altijd wat medelijden met mensen die echt een rare stem hebben. Je wordt er zo om veroordeeld, zelfs al ben je verder super getallenteerd in je werk.
Als bijvoorbeeld iemand hees is dan reageert mijn lichaam daarop en gaan mijn ogen als een idioot tranen (vraag me niet waarom).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-17 19:59 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!

@Woogy, dat leg ik je graag uit, maar dan wel nadat de enquete gesloten is :D Ik ben in ieder geval wel van plan om hier t.z.t. het doel en de resultaten te plaatsen :j

@Sizzle, ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo fysiek reageert op een bepaald stemgeluid, wat bijzonder :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 09:45 



 
Profiel   

Ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 14:52 



 
Profiel   

Grappig, ben nu halverwege met invullen maar ben heel erg benieuwd nar de resultaten :D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 15:02 



 
Profiel   

Bedankt voor het invullen allebei! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 15:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen