Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Logo laten ontwerpen

 
Profiel   

Hai!

Sinds kort is mijn kennelnaam goedgekeurd. En ben ik opzoek naar een logo voor op de facebookpagina en de website (en als sticker op de mijn auto die ingericht is voor onze honden en het vervoer van reptielen)

Het betreft een kleinschalige kennel. We hebben 1 teef en gaan hier niet op korte termijn meer van maken.

Ik heb al een idee wat ik wil, maar weet niet goed waar te beginnen. Daarnaast zie ik flink verschillende bedragen en opties voorbij komen en ben ik verdwaald volgens mij.
Het logo wat ik in gedachten heb is , denk ik, niet veel spannends voor iemand die er goed in is. Maar voor mij lijkt het een onmogelijke taak.

Heb je een bedrijf waar je super tevreden over bent; meld het hier, en hopelijk heb ik dan snel een leuk logo! :D



Laatst bijgewerkt door C_arola op 24-09-17 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Tekst aangepast zodat het aan de regels voldoet.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 15:00 



 
Profiel   

Ik heb dit oproepje even naar mijn vriend gestuurd, hij is grafische vormgever en heel goed! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 15:04 



 
Profiel   

Pb Nalonyda eens, zij kan misschien wel wat voor je betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 22:38 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar School, studie en werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 11:07 



 
Profiel   

ik heb mijn logo laten ontwerpen via ontwerpenvoorgeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 17:16 



 
Profiel   

Ik ben grafisch vormgever (net afgestudeerd) en kan eventueel ook een logo voor je maken. :)
Je kan kleine vormgevingsbedrijven, reclamebureaus, ZZPers benaderen. :) Er zijn altijd genoeg mensen die het voor je willen doen! De prijzen verschillen heel erg. Kan tot 500,- oplopen. Bij ZZPers en net afgestudeerden zal de prijs een stuk lager liggen. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 14:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen