Kritiek krijgen op werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabri

Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-24 20:45

Ik werk een aantal jarenlang als vrijwilliger op een stichting waarin ik vooral veel telefoontjes beantwoord en ik merk dat ik het steeds minder leuk ga vinden. Veel oude collega's zijn weggegaan vanwege slechte werksfeer. En nu twijfel ik zelf ook of ik nog wel wil blijven.
Inmiddels is er iemand aangesteld die de coördinator is over de vrijwilligers en diegene werkte voorheen op een callcenter. Deze persoon uitte vanmiddag kritiek op mij, op een echt strenge bazige toon, ten overstaande van nog 3 andere collega's die dit konden meehoren. Er was namelijk 2x gebeld en dit telefoontje nam ik tot 2x toe op en ik hoorde alleen maar een hoop gekraak aan de andere kant van de lijn. Ik heb toen gevraagd hallo?, hallo?, waarop ik niks hoorde behalve dat harde gekraak en hard gepiep en ik de telefoon vervolgens weer neerlegde bij geen reactie. Vervolgens zegt de coördinator die toevallig ook op dat moment in de werkkamer was, op nogal bozige en op verwijtende toon(terwijl er nog 3 collega dat meehoorden), dat ze wilt dat ik voortaan niet zo gesprekken afrond en dat ze voortaan wilt dat ik eerst zeg 'ik ga de verbinding verbreken' en dan pas mag ophangen.
Nu is het vermoedelijk geen groot incident maar ik voelde me toch niet prettig met hoe ze dat ineens zo fel en bozig en belerend zei. Het was de hele middag druk en ik doe mijn best, en om dan zo aangesproken te worden met nog 3 collega's die dit meekregen? Ter plekke sloeg ik als reactie dicht en zei iets als oke, maar kreeg er direct een naar gevoel van.. Ik heb nu nog een rotgevoel aan overgehouden, vooral op de toon waarop dit gezegd werd waar de andere collegas vrijwaren, en ik zie nu vreselijk op om daar volgende week weer heen te moeten als die coördinator er ook rondloopt. Het is eigenlijk de druppel nu, ik krijg er ook nooit iets positiefs te horen en voel me eerlijk gezegd niet gewaardeerd. Daarnaast is er als ik er 6 uur werk, geen pauze mogelijk en geen tijd om bv even een praatje te maken. Ik vraag me af is dit normaal om op zo manier kritiek te krijgen op werk?

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 20:57

Nee het is niet normaal dat er zo met je wordt omgegaan op werk. Je hoort je veilig en gewaardeerd te voelen en dit kun je heel goed aankaarten bij de coördinator en iemand die boven de coördinator staat.
Maak het bespreekbaar, niet makkelijk om te doen maar wel nodig als je met plezier daar wilt blijven werken.

Overigens zou ik meteen aankaarten dat je wettelijk recht hebt op pauze van 30 minuten na 5,5 uur werken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110786
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:00

Nee, dat is zeker niet normaal als er op deze manier met je wordt omgegaan, maar misschien is deze persoon zich van geen kwaad bewust?
Ik zou het inderdaad bespreekbaar maken. Als niemand dat doet, weet je zeker dat het patroon zich blijft herhalen terwijl de persoon in kwestie het mogelijk niet eens zo heeft bedoeld.
Ik zou absoluut het gesprek aangaan ten behoeve van een positieve werksfeer.

Sellyxx

Berichten: 1219
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:08

Ik snap wel dat je dat als vervelend hebt ervaren.

Mijn leidinggevende heeft ook een keer iets (in mijn ogen) best wel bots gezegd en op een niet fijne manier gecommuniceerd. Ik heb er toen voor gekozen hem even apart te nemen en hem te vertellen hoe ik zijn aanpak ervoer. Hij had dit dus helemaal niet door, het kan zomaar zijn dat een leidinggevende gewend is om feedback te geven en zich daar comfortabel bij voelt omdat dit zijn rol is en dit daarom ook niet altijd doordacht doet. Het is natuurlijk het meest fijn als een leidinggevende op een natuurlijke manier aanvoelt wat jij nodig hebt maar in mijn geval had mijn leidinggevende het ook even nodig om te horen dat ik zo in elkaar zit en zoiets liever 1 op 1 hoor bijvoorbeeld.

Wat ik ook vooral toen irritant vond is dat hij al zijn oordeel gaf terwijl hij naar mijn idee geen juiste analyse had gedaan van de situatie. Soms grijpen ze de kans aan om iets te zeggen op een moment dat het misschien helemaal niet zo het geval was of paste bij deze specifieke situatie. Zo hoor ik het ook wel in jouw verhaal. Maar ik zou dit juist bespreekbaar maken, als werknemer (of als vrijwilliger) mag je ook gewoon terug feedback geven of aangeven hoe je je voelt bij zijn werkwijze, het is geen eenrichtingsverkeer tussen werkgever - werknemer. Sterker nog, daar heeft een leidinggevende ook echt wat aan. Ik zie best wel vaak om mij heen dat werknemers uiteindelijk veel gaan vinden van hun werkgever maar dit voor zich houden en niet durven te uitten. Dan wordt de relatie er vaak niet beter op, groeien de frustraties alleen maar meer wat ook weer impact heeft op de werksfeer, waarvan je beschrijft dat ‘ie al niet top voelt. Vaak hebben medewerkers het gevoel “dat het toch geen zin heeft” of “dat er toch niks gaat veranderen binnen het bedrijf”. Maar ten minste vind ik dat je als werknemer/vrijwilliger ook open daarin moet kunnen zijn in bij wat jij ervaart, dat is niet makkelijk als er sprake is van een bepaalde machtsverhouding, maar soms wel goed.

Voor mij zou het veel uitmaken hoe mijn werkgever daar vervolgens op in gaat en mee om gaat, dat zou mij veel zeggen. Aangezien dit voelde voor jou als een druppel is het juist ook goed om die andere punten in te brengen; ik zou het vooral proberen dan bij jezelf te houden (in de ik boodschap) en te houden bij wat jij nodig hebt in je werk om fijn te kunnen werken. Dat was ook zo bij mijn werkgever, die was niet zo scheutig met complimenten maar liet het wel horen als ie iets niet goed vond. Door het bij mezelf te houden en te zeggen dat ík iemand ben die baat heeft bij af en toe wat positieve bevestiging leek de boodschap beter aan te komen en bleek hij het beter te kunnen begrijpen.

ruitje

Berichten: 12359
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:19

Oh joh, dit had ik als manager zo kunnen doen.

Ik ben zo rood als ik weet niet wat. Meteen to the point, zakelijk. Ik geef gewoon feedback over een klein stukje van je werk wat ik zie.

Zegt niks over wat ik verder van je vind.

Ik zou er echt over in gesprek gaan, want kan zijn dat de manager er helemaal niet zo in zit als jij denktm

Lindsey_99
Berichten: 2517
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:20

Sabri schreef:
Ik werk een aantal jarenlang als vrijwilliger op een stichting waarin ik vooral veel telefoontjes beantwoord en ik merk dat ik het steeds minder leuk ga vinden. Veel oude collega's zijn weggegaan vanwege slechte werksfeer. En nu twijfel ik zelf ook of ik nog wel wil blijven.
Inmiddels is er iemand aangesteld die de coördinator is over de vrijwilligers en diegene werkte voorheen op een callcenter. Deze persoon uitte vanmiddag kritiek op mij, op een echt strenge bazige toon, ten overstaande van nog 3 andere collega's die dit konden meehoren.



Die coördinator heeft nog wel wat lesjes te leren, over hoe je met medewerkers/vrijwillgers omgaat en op een goede manier de werkzaamheden in banen hoort te leiden. En zuinig moet zijn op vrijwilligers.

Ik zou een gesprek met hem of haar aangaan, en vriendelijk doch duidelijk aangeven dat je het voor je plezier doet/om een nuttige bijdrage te leveren etc.
En als zij niet in staat is op een plezierige manier met vrijwilligers om te gaan, dat er vlot (weer) één minder zal zijn omdat je niet pikt dat ten overstaan van collega's hij of zij het nodig vindt een berisping uit te delen. Dat kan ook anders.

Als ze een ander belprotocol wil invoeren dan graag vóóraf instructies hoe zij vindt dat het zou moeten, en niet makkelijk achteraf. Zo kan iedereen iemand berispen.
Wat pauzes betreft; daar zijn regels voor, en die zijn er niet voor niets. Kom op voor jezelf, zou ik zeggen.

Sizzle

Berichten: 35712
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:25

Dit doe je vrijwillig?
Dat kommentaar zou ik persoonlijk links laten liggen, maar waarom laat je je zonder pauze uitbuiten zonder loon?
Met vrijwilligers hoor je nog veel zorgvuldiger om te gaan dan met betaalde krachten.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:25

ruitje schreef:
Oh joh, dit had ik als manager zo kunnen doen.

Ik ben zo rood als ik weet niet wat. Meteen to the point, zakelijk. Ik geef gewoon feedback over een klein stukje van je werk wat ik zie.

Zegt niks over wat ik verder van je vind.

Ik zou er echt over in gesprek gaan, want kan zijn dat de manager er helemaal niet zo in zit als jij denktm

Ik ben ook rood in dat opzicht, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat het zeer zeker niet in alle situaties handig is om zo rechtlijnig je feedback te geven.
Als leidinggevende is het al helemaal niet handig om alleen maar negatieve feedback te geven en maar weinig tot geen positieve feedback.

Risxx

Berichten: 153
Geregistreerd: 24-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:27

Als ik vrijwilligerswerk deed, zo werd afgekat en het zonder pauzes moest doen, dan was ik meteen weg :o Dat pik je bij geen enkele werkgever maar zéér zeker niet bij vrijwilligerswerk.

moonsparkle
Berichten: 21774
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:32

Risxx schreef:
Als ik vrijwilligerswerk deed, zo werd afgekat en het zonder pauzes moest doen, dan was ik meteen weg :o Dat pik je bij geen enkele werkgever maar zéér zeker niet bij vrijwilligerswerk.


Idem

love_mandy

Berichten: 2957
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:35

Een soortgelijke situatie is voor mij de druppel geweest om weg te gaan bij mijn baan. Dus nee, dit is zeker geen normaal gedrag.

Ik ben uiteindelijk in gesprek geweest met mijn leidinggevende. Ze heeft haar excuses aangeboden en had het niet zo bedoeld. Ze kon ook heel goed begrijpen dat ik het niet leuk voor, maar handelde uit emotie. Ik geloofde haar, maar helaas ging ze daarna verder met dit soort gedrag tegen andere collega’s. En toen mijn baas er nog een schepje bovenop deed heb ik besloten per direct mijn ontslag in te dienen.

Sabri

Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-24 21:39

Dank voor jullie al waardevolle feedback :) Ja dit doe ik dus vrijwillig en het is eigenlijk voor mijn eigen plezier bedoeld maar merk dat ik er vooral nu steeds meer een rotgevoel aan over hou! Ik heb eerder aangegeven bij deze zelfde coördinator, met een kennismaking waarin ze vroeg welke punten er beter konden, dat ik vond dat er pauze nodig is. Daarop zei ze dat dit inderdaad een goed punt was en dat eraan werd gewerkt. Vervolgens kregen we als vrijwilligers de vraag of we een half uur langer konden blijven en half uur eerder konden beginnen, want dan kon het vaste personeel met pauze! |( Met als gevolg dat ik er nu dus inderdaad 6 uur vrijwillig zit zonder pauze(waarin je dus continu achter een buro telefonische meldingen zit aan te nemen en tegelijkertijd in moet voeren). Inderdaad is deze nieuwe coördinator vooral iemand die anderen steeds zegt wat ze niet goed doen. Er is ook geen protocol geweest hoe bv een telefoon waarin de verbinding niet hoorbaar is, af te moeten ronden. Ik hoor haar nooit iets positiefs zeggen(nog niet gehoord). Deze dame is ook sinds kort aangenomen om alleen als coördinator op te treden maar eerlijk gezegd denk ik dat zij hiermee de mensen en vooral de vrijwilligers wegjaagt. Zij loopt rond en uit kritiek.
Eerlijk gezegd heb ik al diverse keren op punt gestaan ermee te stoppen en ander werk te zoeken waar ik wel blij van word. Mensen in mijn omgeving zeggen ook stop ermee..

laura1987

Berichten: 7139
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:44

Als je er al langer mee rondloopt, dan zou ik gewoon nu de beslissing maken om weg te gaan. Er zijn vast plekken genoeg waar ze vrijwilligers zoeken en wel leuk met je omgaan.

pinto_1

Berichten: 2570
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:45

Wat vervelend TS. Ik zou ook geneigd zijn om te stoppen, maar als je dit werk zolang met veel plezier hebt gedaan zou ik er toch nog een gesprek aan wagen.
En dan zeggen wat je hier schrijft, waar jij last van hebt. Als vrijwilliger zijn ze ongetwijfeld blij met je, dus dat geeft hun de kans om er wat aan te veranderen.
Mocht dat niet gebeuren kun je altijd nog opstappen.

belle_boef

Berichten: 10752
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:52

Het klinkt alsof je onbetaald werk verricht. Vrijwillig jezelf zo laten uitbuiten dan kan je beter aan baan zoeken. Want de gemiddelde werkgever behandeld je beter en dan krijg je betaald. Als je het werk leuk vindt zou je eenmalig in gesprek kunnen gaan en echt flink op je strepen staan in wat jij verwacht en wat normaal is en anders afzwaaien

verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:59

Sabri schreef:
Dank voor jullie al waardevolle feedback :) Ja dit doe ik dus vrijwillig en het is eigenlijk voor mijn eigen plezier bedoeld maar merk dat ik er vooral nu steeds meer een rotgevoel aan over hou! Ik heb eerder aangegeven bij deze zelfde coördinator, met een kennismaking waarin ze vroeg welke punten er beter konden, dat ik vond dat er pauze nodig is. Daarop zei ze dat dit inderdaad een goed punt was en dat eraan werd gewerkt. Vervolgens kregen we als vrijwilligers de vraag of we een half uur langer konden blijven en half uur eerder konden beginnen, want dan kon het vaste personeel met pauze! |( Met als gevolg dat ik er nu dus inderdaad 6 uur vrijwillig zit zonder pauze(waarin je dus continu achter een buro telefonische meldingen zit aan te nemen en tegelijkertijd in moet voeren). Inderdaad is deze nieuwe coördinator vooral iemand die anderen steeds zegt wat ze niet goed doen. Er is ook geen protocol geweest hoe bv een telefoon waarin de verbinding niet hoorbaar is, af te moeten ronden. Ik hoor haar nooit iets positiefs zeggen(nog niet gehoord). Deze dame is ook sinds kort aangenomen om alleen als coördinator op te treden maar eerlijk gezegd denk ik dat zij hiermee de mensen en vooral de vrijwilligers wegjaagt. Zij loopt rond en uit kritiek.
Eerlijk gezegd heb ik al diverse keren op punt gestaan ermee te stoppen en ander werk te zoeken waar ik wel blij van word. Mensen in mijn omgeving zeggen ook stop ermee..


Dat je daar nog vrijwillig zit := ze mogen jou wel gaan betalen. Ik zou denk ik om salaris vragen als je het werk heel erg leuk vindt of anders weggaan.
Dit is gewoon uitbuiterij.

Sizzle

Berichten: 35712
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 22:00

Wauw, als ik jou was zou ik vanavond nog een opzeg briefje tikken en morgen afgeven :o
Besteedt je energie liever aan een plek waar ze wel dankbaar zijn om je inzet.

Sellyxx

Berichten: 1219
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 22:01

Helemaal eens dat dit niet de manier is om je vrijwilligers te behouden, die zou je moeten koesteren. Het is ook zeker je vrije recht om weg te gaan als je het over all niet meer naar je zin hebt.

Maar ook in je laatste berichtje lees ik wel weer veel balen van de situatie zonder dat je dit opnieuw bespreekt met je leidinggevende. Oké je hebt het pauze aspect een keer aangegeven, toen bleek de leidinggevende er zelfs redelijk positief op te reageren, alleen blijkbaar heeft ze dit toegepast op de vaste werknemers en niet op de vrijwilligers. Wat is toen je reactie geweest? heb je daarna ook gevraagd waar je eigen pauze blijft? Weet je waarom je m niet krijgt? Heeft je leidinggevende goede argumentatie?

Ik denk dat het links of rechtsom of je nu wel of niet hier wil blijven werken wel heel leerzaam kan zijn om je stem laten horen! Hoelang is deze leidinggevende er al? Aangezien je het hebt over een kennismakingsgesprek waarin je voor het eerst iets heb aangegeven over een pauze. Dan heb je haar überhaupt daarna waars nog weinig 1 op 1 gesproken? En speelde er op het gebied van werksfeer en andere zaken al meer voordat deze leidinggevende er was? Dan lijken er wat mij betreft twee “aspecten” aan je verhaal te zijn, aan de ene kant het omgaan met kritiek op je werk en hoe hierin qua communicatie om te gaan met je leidinggevende, en daarnaast of je wel tevreden bent met de algemene gang van zaken op je werk, zaken die miss altijd wel gaan zoals ze gegaan en waarin verandering soms heel traag op gang komt.
Laatst bijgewerkt door Sellyxx op 02-05-24 22:10, in het totaal 3 keer bewerkt

Sky_As

Berichten: 4770
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 22:05

Vrijwillig? Zo zou ik me betaald nog niet laten behandelen....

Die zouden van mij echt een dikke doei krijgen

Sabri

Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-24 22:21

Dank voor jullie reacties! Eerlijk gezegd is dit 'het zoveelste' incident. Eerder heb ik aan de hoofd vrijwilligers coördinator van deze hele organisatie al 2x een mail en ook gesprek gehad met daarin wat ik niet goed vond gaan. Die man is erg aardig en zei ook dat hij het heel erg vond en dit niet hoorde. Helaas inmiddels hebben ze nu een nieuwe functie gecreëerd voor de afdeling waar ik werkzaam ben, en kennelijk is het idee daarachter dat diegene rondloopt en op je vingers kijkt en om de mensen aan te spreken op wat ze niet goed doen. In feite doe ik exact hetzelfde werk als de vaste krachten die wel betaald worden. Ik zit er nu ruim 7 jaar en eerlijk gezegd kost het me de laatste maanden vreselijk veel energie en levert het me weinig op, heb vooral ergenis of een rotgevoel er nu over. Werkplezier heb ik ook niet meer nu het geheel meer op een callcenter is gaan lijken dan een organisatie waarin je eerder nog wel met dieren werkte.
Ik denk dat ik genoeg weet en dit ga opzeggen waardoor er hopelijk energie kan gaan naar ander werk.
In ieder geval heel erg bedankt voor jullie feedback, geeft weer wat moed en helderheid! :) :j

Ladyson

Berichten: 3231
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 22:39

Wat vaak helpt, is te bedenken dat mensen het meestal goed bedoelen en niet overal goed in zijn. De coordinator probeert vast het beste voor de organisatie te doen en zich erg op het verbeteren van het klantcontact te richten. Ze lijkt daarin alleen wat tekort te schieten naar het personeel/de vrijwilligers, maar daar is ze zich misschien helemaal niet van bewust.

Door weg te gaan zonder jouw behoeften aan te geven, kan zij er niks van leren, en jij eigenlijk ook niet. Door een gesprek met haar te plannen waarbij je aangeeft dat je je niet prettig voelt bij haar aanpak en aan te geven dat je gewoon pauze wil kunnen houden, leert zij er iets van en kan ze de keuze maken hoe ermee om te gaan. En jij leert er ook wat van, want je lijkt nu te weinig voor jezelf op te komen.

Misschien pakt het goed uit en verandert de situatie vervolgens. Misschien verandert er niks en dan kun je altijd nog weggaan. En je bent hoe dan ook een waardevolle ervaring rijker.

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 23:01

Als ik jouw leidinggevende was geweest, had ik je er ook op aangesproken omdat ik het ook niet netjes vind om zakelijke telefoongesprekken zo af te ronden. Ik had jou dan ook verteld dat je iets in de richting van "ik ga nu ophangen want ik kan u niet verstaan" moet zeggen. Want in sommige gevallen weet degene aan de andere kant van de lijn helemaal niet dat er ruis is en verstaat jou prima. Bijvoorbeeld als de telefoon op speaker staat. En de enige manier om te verbeteren in wat je doet is als mensen ook mogen zeggen als er iets minder goed gaat. Want daar leer je van. En ja, de toon maakt in dit geval de muziek. Maar daar kun jij in dit geval ook weer over in gesprek gaan, gewoon even langs gaan als jullie beide tijd hebben. Zo van "goh, bedankt voor de tip net, daar heb ik wat aan. Alleen ik vond dat je wel erg boos en geïrriteerd klonk, daar was ik niet zo blij mee want ik doe mijn uiterste best. " Misschien heeft diegene namelijk helemaal niet door dat ze zo overkomt, dat gebeurt wel eens. Dan is dat ook weeriets waar zij aan kan werken, dat kan ze alleen als ze weet dat ze dit doet. En mocht je weer een boze reactie krijgen als je dit probeert te bespreken, dan kun je altijd nog conclusies trekken.

Geen pauzes zou ik overigens nooit weer accepteren, of het nu een betaalde baan of vrijwilligerswerk is. Ik heb dat één keer een paar maanden geaccepteerd maar nooit weer.

Paardenfann4
Berichten: 1363
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 23:05

Heel apart dat er bij deze stichting zo omgegaan wordt met mensen die vrijwillig zo hun best doen. Ik zou daar eerlijk gezegd geen seconde langer willen werken. Ik zou opzeggen en ook mededelen waarom je opzegt, dan kunnen ze daar rekening mee houden voor de volgenden die daar werken. Beter een baan zoeken waar je gewaardeerd wordt en waar je ook netjes betaald krijgt. Succes!

Sellyxx

Berichten: 1219
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 23:21

Ik wilde eerder inderdaad reageren vanuit het idee dat deze leidinggevende misschien het verschil vrijwilligers en werknemers niet zo door heeft en ze “gewoon” inhoudelijk op werk leiding geeft, los van een wat persoonlijkere benadering voor de persoon daarachter; zo zijn wel meer managers. Later las ik in je verhaal dat het specifiek gaat om een vrijwilligerscoördinator en dat vind ik wel wat gekkig want van een vrijwilligerscoördinator zou je juist verwachten dat die als persoon niet alleen maar het werk coördineert maar juíst de vrijwilliger als persoon. Maargoed, zeker in je laatste reactie klinkt het alsof er indd wel wat patronen organisatiebreder zijn waar je je niet (meer) goed in kunt vinden.

SjonnieZ

Berichten: 2382
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Kritiek krijgen op werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 23:26

Heel eerlijk… ik zie het probleem niet zo. Je krijgt gewoon feedback op het afhandelen van een paar telefoontje.