Eventing Nuenen 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:43

Ja vorig jaar was alles verregend en werd er een oefencross van gemaakt. Toen heb ik meegedaan en was super bevallen.
Dut jaar dus de eerste keer echt officieel bedoelde ik :) .
Ongetwijfeld veel van geleerd.

nikkietjuh

Berichten: 306
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Tilburg

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:05

Nanaatje ik heb echt geen toeristische route gereden in het parcours. De ondergrond was nu ook niet echt geschikt om met het mes tussen de tanden scherpe wendingen te rijden.

Iemand enig idee welke fotograaf er bij hindernis 1 stond?

Cioccolato

Berichten: 6649
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:23

Ik vond de bodem prima zat inhet springen. Alleen in de hoek bij 4 en 8 was het wat omgeploegd. Maat alsnog prima te rijden voor een normaal gereden parcour :j

Nanaatjee

Berichten: 77
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:38

nikkietjuh schreef:
Nanaatje ik heb echt geen toeristische route gereden in het parcours. De ondergrond was nu ook niet echt geschikt om met het mes tussen de tanden scherpe wendingen te rijden.

Iemand enig idee welke fotograaf er bij hindernis 1 stond?


Mijn paard heeft echt geen snel tempo (ben nooit iemand die ruim binnen de tijd rijd).
Ik heb alleen de bocht naar hindernis 9 verkort genomen en gewoon normale lijnen gereden. En ik zat gewoon ruim in de tijd volgensmij. Dat in combinatie met de tijd leek mij het gewoon prima te rijden. De grond was ook nou weer niet zo drastisch slecht dat ik bang was dat hij zou gaan glijden :)

Eef_Bam

Berichten: 4120
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 14:13

Kris schreef:
Jammer Nana! Josien, vorig jaar hebben ze ook een cross georganiseerd. Toen ging er helaas ook niet veel goed. Ik heb begrepen dat de federatie vertegenwoordiger ook niet zo heel blij was. Wat echt jammer is, qua locatie is het namelijk echt top!
Weet iemand waar de stijljury zat? Ik heb een 7, maar er zat voor mij geen enkele sprong bij waarbij ik echt een 7 heb verdiend!
Heel blij met deze foto!

[ Afbeelding ]


Weet niet waar de andere zat, maar mijn moeder (de jongh) was stijljury en zat bij de haaientanden en die sprongen op de heuveltjes

Sunnevalover

Berichten: 121
Geregistreerd: 07-07-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 14:26

Waren er naast OdD en Livado nog andere fotografen aanwezig gister?

cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 14:53

Eef_Bam schreef:
Kris schreef:
Jammer Nana! Josien, vorig jaar hebben ze ook een cross georganiseerd. Toen ging er helaas ook niet veel goed. Ik heb begrepen dat de federatie vertegenwoordiger ook niet zo heel blij was. Wat echt jammer is, qua locatie is het namelijk echt top!
Weet iemand waar de stijljury zat? Ik heb een 7, maar er zat voor mij geen enkele sprong bij waarbij ik echt een 7 heb verdiend!
Heel blij met deze foto!

[ Afbeelding ]


Weet niet waar de andere zat, maar mijn moeder (de jongh) was stijljury en zat bij de haaientanden en die sprongen op de heuveltjes


De andere stijljury zat bij hindernis 5, 6AB en 7.

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:39

Dat stukje ging ook wel oké ja!
Wanneer het merendeel van de ruiters tijdfouten heeft ligt dat imo niet aan toeristische routes, maar aan de tijd die te krap staat.

Amberr09

Berichten: 186
Geregistreerd: 19-10-10
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:44

Sunnevalover schreef:
Waren er naast OdD en Livado nog andere fotografen aanwezig gister?


Bij de finish zat ook een fotograaf, heb alleen geen idee wie dat was..

Cioccolato

Berichten: 6649
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 20:05

Iris de mijel (ofzoiets?) fotografie was er ook. Met een printservice op het terrein.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9341
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:31

Eef_Bam schreef:
Kris schreef:
Jammer Nana! Josien, vorig jaar hebben ze ook een cross georganiseerd. Toen ging er helaas ook niet veel goed. Ik heb begrepen dat de federatie vertegenwoordiger ook niet zo heel blij was. Wat echt jammer is, qua locatie is het namelijk echt top!
Weet iemand waar de stijljury zat? Ik heb een 7, maar er zat voor mij geen enkele sprong bij waarbij ik echt een 7 heb verdiend!
Heel blij met deze foto!

[ Afbeelding ]


Weet niet waar de andere zat, maar mijn moeder (de jongh) was stijljury en zat bij de haaientanden en die sprongen op de heuveltjes

Ik moest wel lachen om het commentaar van je moeder.
Kloptte helemaal overigens.
Die hindernissen gingen bij mij uhm echt een beetje apart. Had de afslag bijna gemist dus viel helemaal stil haha.

lovevalser

Berichten: 231
Geregistreerd: 11-01-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:40

bij de finish zat de vriend van iemand van de organisatie, dus die zullen vast wel via een link op fb worden gepost.

het was voor mij de eerste keer dat ik meedeed nadat vorig jaar mijn merrie zwaar gewond was, gelijk een 2de plek in de bb60. stijlpunten waren alleen heeel erg verdeeld. van de jongh 7's en van vera 5,4,5 dus dat was een beetje jammer.

ik heb van 2 fotograven nu mijn foto's gezien die met de stand er stond vielen heel erg tegen helaas, erg donker en hoofd/neus paard er niet op. van livado wel mooie scherpe foto's alleen wel op rare momenten :(

Iriswolf

Berichten: 200
Geregistreerd: 26-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:54

Kris schreef:
Jammer Nana! Josien, vorig jaar hebben ze ook een cross georganiseerd. Toen ging er helaas ook niet veel goed. Ik heb begrepen dat de federatie vertegenwoordiger ook niet zo heel blij was. Wat echt jammer is, qua locatie is het namelijk echt top!
Weet iemand waar de stijljury zat? Ik heb een 7, maar er zat voor mij geen enkele sprong bij waarbij ik echt een 7 heb verdiend!
Heel blij met deze foto!

[ Afbeelding ]

Dit was pas de eerste keer dat ze het organiseerde , vorig jaar deed een andere vereniging het.
ik zat samen met de stijljury tussen 6AB en 7 , maar er was die dag nog een stijljury die heeft beoordeeld.

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:22

lovevalser, dan zaten wij samen bij hindernis 16.

Ik was helemaal tevreden zaterdag. Eerste cross met dit paard, beiden wel al eerder gecrosst, en enige doel was om met plezier rond te rijden, en dat is prima gelukt. Paard vond wel iets bij de springjury heel eng, waardoor ik een stop op 3 had (en veel tijdfouten) en in de cross heb ik bewust rustig gereden, waardoor nog meer tijdfouten, maar wat pakte hij fijn aan. Ik heb al heel wat foto's gezien (w.o. bij de Lokale omroep Nuenen, woehoe :D ) en die waren erg leuk.

Op naar Vrouwenpolder voor het echie :-)

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:01

Ik denk dat dat de jury tent was Lielle. Waren er veel die daar niet naar toe durfden te springen!

Cioccolato

Berichten: 6649
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:06

Het springen ging ook niet zo bijzonder goed over het geheel gezien geloof ik

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:24

Zag er ook veel moeilijk doen bij die dubbel 2-3 ook richting de bouwers.

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:40

de mijne haakte al bij het groeten helemaal af, heel apart. Verder niet belangrijk, ik was heel tevreden over hoe we onze eerste cross samen hebben gereden.

nicootjuh

Berichten: 146
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Oploo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:25

Over welke kromme hindernis heb je het nicoothjuh?[/quote]


Laat ik zeggen dat ik de cross al met een schuin oog aankeek...
Ik heb gehoord dat de cross afgekeurd is geweest vlak van te voren en met de ervaring van vorig jaar...
Vorig jaar was het een drama en ik vond dat ze dit jaar qua route sterk verbeterd zijn ten opzichte van toen.

De communicatie van de organisatie blijft een drama en ook het parkeren was wederom een drama.
Je kunt zeggen dat landeigenaren niet mee willen werken, of de grond te nat is.. maar als precies hetzelfde het jaar ervoor ook gebeurd ben je volgens mij een beetje hardleers....

De keus om in een bos te rijden is op zich geen probleem er zijn zat wedstrijden die dat hebben. Maar je krijgt dan dat je niet fijn door kan galopperen door de bochten en ik vond in de B een enorm rare S bocht staan en in de L kon je niet echt fijn galopperen. Misschien ben ik daar zelf te voorzichtig in maar als je ziet dat sommige paarden flinke schuivers maakte in de bochten omdat ze zo haaks zijn, dan is of de ruiter niet goed bezig of de bocht is gewoon te haaks....

Meerdere keren staan er bomen in de weg. Dat kan een tactiek zijn of wat dan ook je kunt zeggen wat je daarvan vindt. Maar ik vind het link......Als je met jonge/ onervaren ruiters/ paarden bezig bent in de BB en B is dat toch een erg risico, vond ik vorig jaar en nu nog steeds.
Geen waterbak vind ik toch ook wel een not done voor een cross... al is het maar een flinke plas water waar je doorheen moet....

Dit jaar had ik mijn Z springpaard bij dus de hindernissen stelde voor ons niet veel voor. En dat paard gaat altijd af. Is gewend om crossen te lopen dus absoluut niet onervaren in de cross of in het springen! Maar als dit paard in de afzet schrikt van een boom die recht voor der neus 'lijkt' te staan en daardoor ineens een rare beweging maakt wordt ik niet vrolijk van!

Maar je zult bij elke cross tevreden mensen hebben en ontevreden mensen.
Ik ben over Nuenen niet te spreken, jammer want het is voor mij redelijk dichtbij maar 2 jaar hebben ze het in mijn ogen niet goed gedaan en mij zullen ze niet meer terug zien.

En onervaren bouwers heb ik helemaal geen moeite mee, dus daar ligt het echt niet aan! Ik heb verschillende wedstrijden gereden die voor het eerst georganiseerd werden en in de kinderschoenen stonden, waar ik juist wel heel erg over te spreken was!

Misschien ben ik maar een zeikerd en mijn paarden ook... nou so be it!

Cioccolato

Berichten: 6649
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Eventing Nuenen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:16

Interessant. Was gewoon benieuwd!
Ik heb het namelijk als prima ervaren maar heb dan ook een zeer lenig paard dat juist heel fijn te rijden is in bochten en bos. Sterk puntje in deze cross dus :Y) al verkeek ik me ook wel in een aantal bochten omdat ik door de hoeveelheid niet alles precies kon onthouden. 1 keer een struikel tot gevolg in mul zand helaas.. Dus op dat punt ben ik het met je eens.
Van bomen die in de weg stonden gelukkig geen last vam gehad haha. Heb het ook rustig aan gedaan qua tempo, was aantal seconden buiten de tijd. Vond het een leuke cross om zo in het seizoen eens voor 'de leuk' te rijden zeg maar.
B vond ik idd pittig, vooral 6. De route heb ik verder niet gelopen.

Maar wel raar dat de cross is afgekeurd van te voren.. heb ik niks over gehoord. Dan zouden we die toch niet mogen rijden?

Jowdi
Berichten: 4
Geregistreerd: 24-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 13:54

Vol verbazing ben ik je bericht aan het lezen.

Blijkbaar weten sommige bokt gebruikers meer en beter hoe het in de organisatie zit dan dat wij als organisatie dit weten.

Allereerst zijn beide crossen onder totaal andere leiding georganiseerd en daarmee al niet vergelijkbaar.

De cross is geen moment afgekeurd geweest, dus houd je alsjeblieft bij de waarheid, in plaats van onzin te vertellen.
Ook de waterbak was al bedacht en uitgezet totdat een landeigenaar zich bedacht .... heel lastig enkele weken voor een cross....dus zul je oplossingen moeten bedenken, en is een waterbak niet verplicht.

Ook over het parkeren waren afspraken gemaakt, als mensen zich daar niet aan houden zul je andere oplossingen moeten bedenken. En buiten dat het inderdaad een stuk lopen was waren er weinig grote problemen.

Als je al twijfelt schrijf je dan niet in en ga ergens anders rijden waar je het wel naar je zin hebt !
Want wie is dan hardleers .......

En ja met een hele kleine organisatie van slechts 8 personen heb je best wel wat uitdagingen.
Maar wellicht is er wel een functie voor jou, want blijkbaar weet je veel en kun je veel .
Zou zeggen meld je aan in de organisatie, want deze mensen komt iedereen te kort !

Gelukkig hebben we via alle andere kanalen wel veel positieve reacties gehad en kunnen we met onze werkpunten verder naar 2018 !

nicootjuh schreef:
Over welke kromme hindernis heb je het nicoothjuh?



Laat ik zeggen dat ik de cross al met een schuin oog aankeek...
Ik heb gehoord dat de cross afgekeurd is geweest vlak van te voren en met de ervaring van vorig jaar...
Vorig jaar was het een drama en ik vond dat ze dit jaar qua route sterk verbeterd zijn ten opzichte van toen.

De communicatie van de organisatie blijft een drama en ook het parkeren was wederom een drama.
Je kunt zeggen dat landeigenaren niet mee willen werken, of de grond te nat is.. maar als precies hetzelfde het jaar ervoor ook gebeurd ben je volgens mij een beetje hardleers....

De keus om in een bos te rijden is op zich geen probleem er zijn zat wedstrijden die dat hebben. Maar je krijgt dan dat je niet fijn door kan galopperen door de bochten en ik vond in de B een enorm rare S bocht staan en in de L kon je niet echt fijn galopperen. Misschien ben ik daar zelf te voorzichtig in maar als je ziet dat sommige paarden flinke schuivers maakte in de bochten omdat ze zo haaks zijn, dan is of de ruiter niet goed bezig of de bocht is gewoon te haaks....

Meerdere keren staan er bomen in de weg. Dat kan een tactiek zijn of wat dan ook je kunt zeggen wat je daarvan vindt. Maar ik vind het link......Als je met jonge/ onervaren ruiters/ paarden bezig bent in de BB en B is dat toch een erg risico, vond ik vorig jaar en nu nog steeds.
Geen waterbak vind ik toch ook wel een not done voor een cross... al is het maar een flinke plas water waar je doorheen moet....

Dit jaar had ik mijn Z springpaard bij dus de hindernissen stelde voor ons niet veel voor. En dat paard gaat altijd af. Is gewend om crossen te lopen dus absoluut niet onervaren in de cross of in het springen! Maar als dit paard in de afzet schrikt van een boom die recht voor der neus 'lijkt' te staan en daardoor ineens een rare beweging maakt wordt ik niet vrolijk van!

Maar je zult bij elke cross tevreden mensen hebben en ontevreden mensen.
Ik ben over Nuenen niet te spreken, jammer want het is voor mij redelijk dichtbij maar 2 jaar hebben ze het in mijn ogen niet goed gedaan en mij zullen ze niet meer terug zien.

En onervaren bouwers heb ik helemaal geen moeite mee, dus daar ligt het echt niet aan! Ik heb verschillende wedstrijden gereden die voor het eerst georganiseerd werden en in de kinderschoenen stonden, waar ik juist wel heel erg over te spreken was!

Misschien ben ik maar een zeikerd en mijn paarden ook... nou so be it![/quote]

nicootjuh

Berichten: 146
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Oploo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:16

[quote="Jowdi"]Vol verbazing ben ik je bericht aan het lezen.

Blijkbaar weten sommige bokt gebruikers meer en beter hoe het in de organisatie zit dan dat wij als organisatie dit weten.

Allereerst zijn beide crossen onder totaal andere leiding georganiseerd en daarmee al niet vergelijkbaar.
En daarom was ik heel benieuwd hoe de 'nieuwe' organisatie het neerzetten!!

De cross is geen moment afgekeurd geweest, dus houd je alsjeblieft bij de waarheid, in plaats van onzin te vertellen.Sorry hoor maar dat is wat ik gehoord heb, fijn dat het tegendeel waar is! Zal ik ook meteen zeggen tegen de mensen waar ik het van gehoord heb!

Ook de waterbak was al bedacht en uitgezet totdat een landeigenaar zich bedacht .... heel lastig enkele weken voor een cross....dus zul je oplossingen moeten bedenken, en is een waterbak niet verplicht.
Klopt dat het niet verplicht is, en ik snap dat je niet zo snel iets anders kan maken, maar ik zie alleen het gene wat op de wedstrijd dag zelf is en ik kan van te voren niet weten dat dit het geval is!

Ook over het parkeren waren afspraken gemaakt, als mensen zich daar niet aan houden zul je andere oplossingen moeten bedenken. En buiten dat het inderdaad een stuk lopen was waren er weinig grote problemen. Ook dit is geen probleem maar COMMUNICEER het dan via facebook/ startlijsten watever dan kun je er rekening mee houden en is er niets aan de hand.

Als je al twijfelt schrijf je dan niet in en ga ergens anders rijden waar je het wel naar je zin hebt !
Want wie is dan hardleers .......
Zoals ik al zei , ook ik wist dat het een nieuwe organisatie op een prachtige locatie (licom stables)
betrof en relatief in de buurt dus dan ben ik benieuwd wat er neergezet/ gebouwd wordt en mag ik dat toch ervaren... maar in m'n achterhoofd houd je altijd het gene van vorig jaar omdat het zo goed als op de zelfde locatie was...


En ja met een hele kleine organisatie van slechts 8 personen heb je best wel wat uitdagingen.
Dat weten wij niet van te voren en daar kiezen jullie zelf voor...
Maar wellicht is er wel een functie voor jou, want blijkbaar weet je veel en kun je veel.
Ik weet zeker veel (want dat krijg je vanzelf als je al meerdere jaren meerijd in allerlei klassen...daarom help ik andere organisaties ook volop mee!! Als bouwer/ vrijwilliger/ mannesje van alles.....dus ik weet zeker wel hoe het is om aan de kant van de organisatie te staan!
Zou zeggen meld je aan in de organisatie, want deze mensen komt iedereen te kort !

Ik mag alleen mijn persoonlijke bevindingen geven, en zoals ik al zei je hebt altijd tevreden en ontevreden mensen. Nou mijn mening is niet positief bevallen helaas. Het zou leuker zijn als dat wel positief bevallen was, maar achteraf kun je dat toch niet veranderen. So be it! Fijn dat veel mensen het wel positief ervaren hebben!

Gelukkig hebben we via alle andere kanalen wel veel positieve reacties gehad en kunnen we met onze werkpunten verder naar 2018 !

Iriswolf

Berichten: 200
Geregistreerd: 26-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:30

nicootjuh schreef:
Over welke kromme hindernis heb je het nicoothjuh?



Laat ik zeggen dat ik de cross al met een schuin oog aankeek...
Ik heb gehoord dat de cross afgekeurd is geweest vlak van te voren en met de ervaring van vorig jaar...
Vorig jaar was het een drama en ik vond dat ze dit jaar qua route sterk verbeterd zijn ten opzichte van toen.

De communicatie van de organisatie blijft een drama en ook het parkeren was wederom een drama.
Je kunt zeggen dat landeigenaren niet mee willen werken, of de grond te nat is.. maar als precies hetzelfde het jaar ervoor ook gebeurd ben je volgens mij een beetje hardleers....

De keus om in een bos te rijden is op zich geen probleem er zijn zat wedstrijden die dat hebben. Maar je krijgt dan dat je niet fijn door kan galopperen door de bochten en ik vond in de B een enorm rare S bocht staan en in de L kon je niet echt fijn galopperen. Misschien ben ik daar zelf te voorzichtig in maar als je ziet dat sommige paarden flinke schuivers maakte in de bochten omdat ze zo haaks zijn, dan is of de ruiter niet goed bezig of de bocht is gewoon te haaks....

Meerdere keren staan er bomen in de weg. Dat kan een tactiek zijn of wat dan ook je kunt zeggen wat je daarvan vindt. Maar ik vind het link......Als je met jonge/ onervaren ruiters/ paarden bezig bent in de BB en B is dat toch een erg risico, vond ik vorig jaar en nu nog steeds.
Geen waterbak vind ik toch ook wel een not done voor een cross... al is het maar een flinke plas water waar je doorheen moet....

Dit jaar had ik mijn Z springpaard bij dus de hindernissen stelde voor ons niet veel voor. En dat paard gaat altijd af. Is gewend om crossen te lopen dus absoluut niet onervaren in de cross of in het springen! Maar als dit paard in de afzet schrikt van een boom die recht voor der neus 'lijkt' te staan en daardoor ineens een rare beweging maakt wordt ik niet vrolijk van!

Maar je zult bij elke cross tevreden mensen hebben en ontevreden mensen.
Ik ben over Nuenen niet te spreken, jammer want het is voor mij redelijk dichtbij maar 2 jaar hebben ze het in mijn ogen niet goed gedaan en mij zullen ze niet meer terug zien.

En onervaren bouwers heb ik helemaal geen moeite mee, dus daar ligt het echt niet aan! Ik heb verschillende wedstrijden gereden die voor het eerst georganiseerd werden en in de kinderschoenen stonden, waar ik juist wel heel erg over te spreken was!

Misschien ben ik maar een zeikerd en mijn paarden ook... nou so be it![/quote]


[De cross is niet afgekeurd geweest hoor ;)
Nogmaals dit was de eerste keer, vorig jaar organiseerde een andere vereniging de wedstrijd, ze hebben weer veel geleerd voor de volgende keer maar helaas als land eigenaren niet meewerken met het parkeren moet er een creatieve oplossing bedacht worden.
Ze hebben onwijs hard gewerkt en hun best gedaan met een organisatie met 8 mensen en een mooi evenement neergezet.]

Iriswolf

Berichten: 200
Geregistreerd: 26-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:36

[/quote]Blijkbaar weten sommige bokt gebruikers meer en beter hoe het in de organisatie zit dan dat wij als organisatie dit weten.[quote]



Precies wat jij hier zegt, heel erg jammer dat sommige mensen het beter denken te weten ook voor de organisatie die erg hard hun best heeft gedaan om een top evenement neer te zetten.

Cioccolato

Berichten: 6649
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:34

Neem het puntje communiceren wel mee. Vooral over het parkeren (ofzoiets). Wij hadden ruim ingerekend qua tijd, gelukkig. Maar hierdoor zaten we alsnog op het randje dat we wel aan moesten poten. Had ik dit gezien op facebook/startlijsten etc hadden we nog iets eerder vetrokken! Dit bekijk ik altijd regelmatig voor vertrek

Al met al van mij ook positiviteit hoor!
Zeker voor een eerste keer! Het was prima om er te rijden naat mijn ervaring! :j