Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 272 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met Life Coach Leidy ?

 
Profiel   

Hoi,

Zijn er hier mensen bekend met de manier van werken van Life coach Leidy ? Als je de filmpjes bekijkt op haar Facebook pagina lijkt het te mooi om waar te zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-17 19:57 



 
Profiel   

Ik vind het jammer dat je alleen voor en na filmpjes ziet, en niet de manier waarop ze werkt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-17 21:10 



 
Profiel   

Vaak als te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook zo. Imo kun je niet in een paar uur/1 sessie het gedrag anders maken op een positieve manier en alleen je houding veranderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-17 22:07 



 
Profiel   

Het ontbreekt haar in ieder geval niet aan ego...
Verder ruikt haar web site sterk naar gebakken lucht.
Je lost opvoedingsproblemen van je hond niet op met magische eenmalige "balanssessie's". Wel met trainen, en dus veel kwali-tijd met je hond doorbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 01:29 



 
Profiel   

Nou vind haar idd behoorlijke ego hebben, bovendien heeft ze geen opleiding hiervoor gehad maar heeft ze deze methode zelf bedacht. Het zal misschien werken voor een paar honden en voor honderden euros maar vind haar nu niet echt sympathiek overkomen met hoe erg leven ze wel niet heeft gehad en daar altijd op terugvalt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 05:30 



 
Profiel   

Aan de ene kant ben ik het met jullie eens, dit kan bijna niet binnen 1 sessie.
Aan de andere kant, op cursus hebben we ook wel eens "probleemhonden" er bij zitten met ongewenst gedrag. Als de trainster ze dan overneemt, dan is het gedrag toch al heel snel echt anders. Alleen al omdat ze zelfverzekerd te werk gaat en niet met zich laat sollen. En dat is dan al binnen 10 min dat een hond zich anders gaat gedragen. Als de baas hem dan overneemt gaat het ook goed.

Alleen, dat is dan tijdelijk. Om dit dan vast te houden is er neem ik aan veel training nodig. Anders vallen baas en daardoor hond snel in oude gewoontes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 05:34 



 

Een vriendin van me heeft een sessie gedaan bij haar en het heeft wel degelijk effect gehad :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 05:56 



 
Profiel   

Maar haar methode zal ook wel werken, maar hoe was ze als persoon dan? Want ze komt bij mij te gemaakt over, vond haar dan ook niet echt iets toevoegen aan de discussie bij pauw....heel verhaal van haarzelf eromheen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 06:10 



 

En HOE gaat ze te werk?
Als t allemaal zo geweldig is waarom dan geen volledige filmpjes op Facebook?
Ik kan er niks mee.

Onze hond valt ook uit naar bepaalde honden en bepaalde rassen maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt haar te benaderen.
Ik wil heel goed weten hoe iemand zoiets aan gaat pakken voordat diegene hier een voet binnen zet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 14:48 



 
Profiel   

Maar ik neem aan dat als je iemand in de arm neemt, dat je dat dan gewoon vraagt :)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 15:03 



 

Uiteraard zou ik dat vragen.
Maar deze mevrouw doet zo geheimzinnig, oa op Facebook dat ik daar bij voorbaat al een raar gevoel bij krijg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 15:25 



 
Profiel   

Wauw hee ....


Ik ben zo iemand geweest die wel durfde aan te gaan om contact te leggen met Leidy en ze is ook bij ons geweest. Een hele lieve vrouw die heel veel positiviteit uitstraalt en ze heeft mij en mijn honden heel erg geholpen. En vooral mij .. want ik ga de strijd aan met mijn onzekerheid & perfectionisme.
En ik ben haar daar dankbaar voor.
Ik was heeeeeel sceptisch (zonder haar zwart te maken |o ) maar heb het met open mond ervaren. Of nouja .. ik kon mijn mond niet echt open hebben want het was voor mij keihard werken (vooral in m'n hoofd)

Já .. het is na die 90 minuten nog steeds keihard werken, maar je hebt wel nieuwe lijnen gehad om daar verder mee te werken ;)

En ik wil best meer vertellen ... maar niet als er zoals bovenstaande posts wordt gereageerd.
Feit blijft ... sta je er voor open? Mailen, je moet het zelf ervaren en Leidy kan je daar genoeg over vertellen en laten zien :D
Of je laat iemand anders komen .. wat jij wilt. Of je tobt gewoon zelf verder; kan ook! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:37 



 
Profiel   

Ik wil zoooo graag meer weten!! :D
Want ik weet niet of je mijn posts vervelend vond, maar zo was het zeker niet bedoeld. Heb er namelijk zelf over nagedacht haar te benaderen voor mijn hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:42 



 
Profiel   

Nee hoor, maar er worden wel dingen geplaatst waar ik echt mijn vraagtekens bij zet hoe men er bij komt. Maar hee, meningen zijn er om te hebben; sommige kan je echter beter voor jezelf houden.

Ik heb mijn afspraak moeten uitstellen omdat ik met mijn merrie kliniek na kliniek moest bezoeken. Voor mij op dat moment geen tijd om wat centen neer te leggen aan iets anders dan haar. 15 Mei was het eindelijk zover! En ergens baal ik er zó van dat ik het niet eerder heb gedaan.

Om gelijk een oordeel over mij en mijn honden uit de wereld te halen:
Mijn honden zijn heel vriendelijk en keurig opgevoed en kunnen heel goed luisteren. Ze vielen niet uit naar andere honden, bij mij is enkel het trekprobleem wat mij naar Leidy deed gaan :) (op straat komt mijn onzekerheid en perfectionisme dus extreem naar voren)

Maar ach .. creëer de mening die je wilt uiteraard. Ik ben blij met hoe het nu gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:49 



 
Profiel   

Ik ben bij een sessie bij geweest als afleid hond zeg maar, dus ik heb alles mooi kunnen observeren.
Het nijgt een beetje naar Cecar Milan maar dan wat minder in het 'hij moet overgeven' idee.
Ze werkt vooral in het positieve, geloof in jezelf, leiding nemen.
Met korte correcties zonder de hond te onderdrukken.
Wat voor mij vooral duidelijk te zien was als buitenstaander is dat de eigenaren totaal geen leiding nemen en geen vertrouwen hebben en daar maakt de hond gebruik van.
Transformatie is heel mooi om te zien maar daarna is het denk ik het hardst werken als je het alleen moet doen, je krijgt hele goeie handvaten maar daarna zul je toch echt zelf niet terug moeten vallen.
Ze is heel duidelijk in haar verhaal en ik snap dat ze wat arrogant over kan komen maar ze staat gewoon zo erg voor haar methode.
Je kan ook gewoon vragen stellen enzo, daar gaat ze allemaal heel netjes mee om.
En ik snap wel dat ze niet alles op Internet zet want dan is het makkelijk zelf te doen, zo simpel is het eigenlijk wat ze doet maar je moet maar net dat steuntje in de rug en die tips/trucks hebben.
Voor mij was het ook heel leerzaam dus bij intresse kan je altijd als afleid hond meewerken, ik zag de oproep via doggiedate die de eigenaren hadden geplaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:01 



 

Nou, geweldig fijn voor je dat je er wat aan had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:06 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Nou, geweldig fijn voor je dat je er wat aan had.


Wauw serieus .. wat zit jou dwars? :P _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:08 



 
Profiel   

Se7en ze corrigeert dus wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:11 



 
Profiel   

Ja, maar gewoon met de riem, halsband hoog dat je meer controle over het hoofd hebt en dan een rukte opzij en weer los, of het bekende shhht van Cecar

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:18 



 
Profiel   

Toen ik hoorde wat ze voor een sessie vroeg had ik geen interesse meer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:20 



 
Profiel   

se7entje schreef
Ja, maar gewoon met de riem, halsband hoog dat je meer controle over het hoofd hebt en dan een rukte opzij en weer los, of het bekende shhht van Cecar

I
Precies zoals hij het eigenlijk doet zonder het hele dominantie verhaal.

Ik volg haar al heel lang op fb maar ik vind het ook jammer dat je nooit ergens een gedeelte van het consult ziet op het resultaat na. Wat ook weer heel begrijpelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:20 



 
Profiel   

se7entje schreef
Ja, maar gewoon met de riem, halsband hoog dat je meer controle over het hoofd hebt en dan een rukte opzij en weer los, of het bekende shhht van Cecar


Die bekende shhhhtt krijg ik wel de kriebels van .. maar de uitleg die er bij hoort: Eh, nee, niet doen, stop enzovoort kennen de honden al.
Zat wel wat in :) Alleen mijn oudste hond kan totaal niet met dit geluid omgaan dus dat hield al snel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:21 



 
Profiel   

Ik denk dat die shhht ook vooral bedoeld is om ze uit het moment te halen, de aandacht terug bij jou, tenminste zo ervaarde ik het.
Kan ook net zo goed een ander geluid zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:24 



 
Profiel   

Ja absoluut! ;) Precies zoals je het verwoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:26 



 

xDenies schreef
Anoniem schreef
Nou, geweldig fijn voor je dat je er wat aan had.


Wauw serieus .. wat zit jou dwars? :P _O-

Je moet niet zo achterdochtig doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 22:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 11 [ 272 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen