Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardentrailer over de kop geslagen op A58

 
Profiel   

Brabants Dagblad
Ongeval
Ingezonden door Bokker sanso


OIRSCHOT - De rechterrijstrook van de A58 van Eindhoven naar Tilburg ter hoogte van Oirschot is weer vrij. Deze was zondagmiddag afgesloten vanwege een gekantelde paardentrailer. Eerder deze middag was de A58 tussen Oirschot en Moergestel ook al dicht vanwege een ongeluk met een caravan.


De paardentrailer is over de kop geslagen en in de berm terecht gekomen. Het paard is uit de trailer bevrijd en mee met de veearts.


Laatst bijgewerkt door Nieuwsredactie op 19-06-17 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 10:09 



 
Profiel   

Phoe, dat wil je niet mee maken. Hopelijk komt het paard er goed vanaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 10:28 



 
Profiel   

...alweer de A58 .
Zelfde plaats, zelfde soort ongeluk....???

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 10:36 



 
Profiel   

Nee ander ongeluk, de andere was in Zeeland.
Gisteren was er ook al enige twijfel over toen ik het instuurde maar bleek toch om een ander ongeluk te gaan helaas, 2 van deze nare ongelukken in 2 dagen tijd :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 10:51 



 
Profiel   

Jemig wat afschuwelijk!!!
Vorige week maandag reden wij op de A2 met ons paarden vrachtwagentje terug van een bezoekje kliniek met m'n paard. Reed er een jongeman als een idioot...steeds duwen, rechts inhalen enz... Wij zagen dit allemaal voor ons gebeuren tot er in ene een grote stofwolk op doemde en we hard moest af remmen. Meneer had zich klem gereden tussen vrachtwagen en vangrail!! Wat een klootzak joh!! Anderen in gevaar brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 11:16 



 
Profiel   

Popstra schreef
Anderen in gevaar brengen.

Als je echt gevaarlijk rijgedrag ziet dan mag je de politie daarvoor bellen. Dat zou ik zeker gedaan hebben als ik jouw verhaal zo lees.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 11:18 



 
Profiel   

De vrachtwagen die hem geschampt had was verderop tot stilstand gekomen. De auto van de jongeman zal ook niet ongeschonden geweest zijn. De klap was kennelijk zo hard dat hij op de bijrijders stoel was beland. Denk dat daar wel politie bij geweest is

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 14:42 



 
Profiel   

Ja zo klinkt het wel. :+ Ik bedoelde meer dat je ook kunt bellen als je roekeloos rijgedrag ziet dat (nog) niet tot een ongeluk heeft geleid).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 14:59 



 
Profiel   

Poeh verschrikkelijk. Gebeurt steeds vaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 17:31 



 
Profiel   

Deze heb ik gister zien staan lanhs de weg ja.
Toen wij langsreden stond het paard er kalm naast.
Zo blij dat er verder niks ernstigs is gebeurd.

Het is de laatste weken inderdaad wel raak met gekantelde trailers. Hoop dat dat nu voorbij is. Wat een schrik moet dat geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 20:54 



 
Profiel   

nuscaniels schreef
Deze heb ik gister zien staan lanhs de weg ja.
Toen wij langsreden stond het paard er kalm naast.
Zo blij dat er verder niks ernstigs is gebeurd.

Het is de laatste weken inderdaad wel raak met gekantelde trailers. Hoop dat dat nu voorbij is. Wat een schrik moet dat geven.


Gelukkig maar dat het paard er kalm naast stond en voor het oog niet ernstig gewond was oid
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 20:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen