Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paard vlucht over snelweg na ongeluk in Duitsland

 
Profiel   

Bokt.nl / Merkur.de
Ongeval


De politie van Holzkirchen (Duitsland) meldt dat op maandag 19 juni 2017 rond 03:35 een ongeval plaatsgevonden heeft op de A8 tussen het knooppunt Weyarn en Holzkirchen, waarbij een paard verward in de richting van München rende. De politie kreeg verschillende meldingen binnen van verontruste getuigen.

Een 40-jarige Roemeense vrouwelijke arts reed met haar combinatie personenwagen en paardentrailer op de rechterbaan van de weg. Een 55-jarige Slowaakse arbeider wilde met zijn auto de combinatie inhalen, maar kwam hierbij te dicht op de rechterbaan en raakte in botsing met de paardentrailer. Hierdoor raakte de combinatie in de slip, draaide meermaals om haar as en belandde uiteindelijk op de zijkant. Een op de linkerbaan rijdende passant kon niet meer tijdig remmen en botste tegen de omgevallen paardentrailer.

Hierdoor vluchtte het paard in paniek weg van de plek des onheils en liep over de snelweg richting München. Ongeveer twee kilometer bij de plek van het ongeluk vandaan kon het paard door een oplettende verkeersdeelnemer gevangen en aan de vangrails vastgebonden worden. Gelukkig bleven zowel het paard als de inzittenden ongedeerd.

Om het ongeval op te nemen en de voertuigen te bergen moest de snelweg tijdelijk worden afgesloten. Rond 05.30 werd de weg weer vrijgegeven voor het verkeer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 09:20 



 
Profiel   

jeetje,vreselijk!
zo'n ongeval is al vreselijk,om daarna dan nog je paard er op de snelweg vandoor te zien gaan,maakt het een dubbele nachtmerrie!

blij dat iedereen uiteindelijk ongedeerd is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 09:22 



 
Profiel   

Gelukkig was het midden in de nacht waardoor er waarschijnlijk minder verkeer was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 09:28 



 
Profiel   

Poeh wat heftig %)
Mijn grootste paarden nachtmerrie zo ongeveer.

Echter, wat heeft de nationaliteit en het beroep van de mensen er mee te maken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 09:31 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Poeh wat heftig %)
Mijn grootste paarden nachtmerrie zo ongeveer.

Echter, wat heeft de nationaliteit en het beroep van de mensen er mee te maken :+


Haha viel mij ook al op, wat een uitgebreid bericht :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 10:23 



 
Profiel   

Pffff....dat paard had zeker een engeltje op z'n rug zitten %)
Nachtmerrie van de ergste graad dit... en dan nog 's nachts :x
Gelukkig is iedereen er goed uit gekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 10:28 



 
Profiel   

Afschuwelijk, gelukkig dat het voor het paard en de mensen goed is aflopen. wat een traumatische ervaring voor iedereen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 10:40 



 
Profiel   

Haha, arbeider en arts..waarom zet je dat in een nieuwsbericht. :P

Wel heftig. Ik zou zo bang zijn dat het einde paard betekent. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 10:52 



 
Profiel   

Nounou....de zoveelste in het nieuws waarvan de paardentrailer wordt aangereden. Fijn volk op de weg.

Dat ze dat paard vastbinden aan de vangrail....had het zo weer kunnen flippen. En dat het dier en de bestuurders cq inzittenden niks mankeren...ongelooflijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 13:14 



 
Profiel   

Dat is echt de grootste nachtmerrie. Paard heeft inderdaad een engeltje op ze'n schouder gehad. Gelukkig is iedereen ongedeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 13:52 



 
Profiel   

Laat dit een les zijn alstubieft voor bestuurders op de weg. Houdt afstand van aanhangers.

Gelukkig zijn de bestuurders en paard ongedeerd, :(:) maar dit had ook heel anders kunnen lopen.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 15:36 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Poeh wat heftig %)
Mijn grootste paarden nachtmerrie zo ongeveer.

Echter, wat heeft de nationaliteit en het beroep van de mensen er mee te maken :+


Vroeg ik me ook al af.. Of het had een 15 jarige scholier zonder rijbewijs moeten betreffen of zo, aangezien dat raar zou zijn, dat die auto reed.. Maar voor de rest totaal onrelevant.

Pfffft.. Je zal het maar meemaken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 21:03 



 
Profiel   

Vrrselijk maar het artikel is grappig geschreven: een verward paard en idd arts en arbeider.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 22:23 



 
Profiel   

Echt heel typisch Duits om het beroep erbij te vermelden. Dat geeft 'status' aan...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 22:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen