Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trainingsdag Paulette Zorn Ermelo 29/3/15

 
Profiel   

Gisteren was ik fotograaf tijdens een trainingsdag van Paulette Zorn en heb mijn best gedaan om wat mooie plaatjes van iedereen te schieten. Helaas heb ik nog niet mijn 2.8 lens maar de bak was best goed licht. :D Hier en daar zit helaas wel ruis... :\

1. Alice Zijlstra
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]

8.
[url=https://flic.kr/p/rPGskj]
[ img ][/url]

9.
[ img ]

10.
[ img ]

11.
[ img ]

12.
[ img ]

13.
[ img ]

14.
[ img ]

15.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 05:47 



 
Profiel   

Wauw wat een leuke foto's en een mooie opkomst! Ziet er erg leuk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 08:49 



 
Profiel   

Whaaha, wat kijk ik toch altijd leuk op foto's _O- Wat een gave combinaties waren er, mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 11:12 



 
Profiel   

Ik heb ook een superdag gehad gisteren, hopelijk de deelnemers ook! Er zaten veelbelovende combinaties bij en ik kijk ernaar uit om die op shows weer tegen te komen! Hulde voor iedereen die ondanks het weer de stoute schoenen heeft aangetrokken en is komen trainen. En nog meer hulde aan Marlies die de kou heeft doorstaan en weer geweldige foto's heeft geschoten! Dank weer Marlies! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 15:10 



 
Profiel   

Koud was het zeker. :brr:

Maar ik vond het super leuk!
Op naar 19 april!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 17:51 



 
Profiel   

Mooi! Foto 7 en 9 is Sets volle zusje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 18:59 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's weer!
Zo jammer dat ik er 19 april niet bij kan zijn -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 20:10 



 
Profiel   

Ja dat vind ik ook. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-15 20:11 



 
Profiel   

Het zijn leuke foto's! Alleen stoor ik me wel erg aan de ruis, misschien ligt het aan mijn beeldscherm, maar ik zie het er heel erg doorheen.. -O-
Op wat voor stand had je je camera? en hoe hoog had je de iso staan?
Bewerk je na met een programma, zo ja welk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 07:23 



 
Profiel   

Idd ruis, kon niet anders. Mijn lens is niet lichtsterk helaas. ISO stond hoog, 6400. :=
En ja ik bewerk na met LR en heb ook PS CC. Probeer de ruis wel weg te halen in LR maar als ik daar teveel aan pruts dan wordt de foto lelijk/vlak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 07:27 



 
Profiel   

Welke lens heb je op welke camera?
Ik ben ook aan het sparen voor de 70-200 2.8 nikkor haha wat een geld..

Op welke stand fotografeer je? Dat scheelt soms ook wel met hoe hoog je de iso moet zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 07:35 



 
Profiel   

Canon 70-300 zit erop, is een leenlens van een vriendin. Mijn eigen Sigma 70-300 is kaduuk.
Probeerde op de M stand zoals normaal maar ik kreeg de belichting niet goed of de scherpte was bagger dus maar op de sportstand gezet :o ...dat lukte nog het beste eigenlijk.

Ik hoop mijn 70-200 2.8 over 3 maanden wel te hebben...Wel de Tamron versie trouwens. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 07:38 



 
Profiel   

Haha oooh die sportstand :o Daar heb ik jaren op gefotografeerd :o
Ik gebruik eigenlijk altijd de A stand, dat je het diafragma kan veranderen, sluitertijd verandert mee naar mate je de iso veranderd. Dat helpt bij mij wel vaak om ook in een binnenbaan goede foto's te krijgen.

Ja ik twijfel.. de sigma, tamron of nikkor, maar ik lees overal dat de nikkor toch echt het snelste en beste is ook qua belichting etc.

Misschien een tweedehandsje halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 07:44 



 

Echt superleuke foto's! Gaaf om te zien. De concentratie druipt er vanaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 08:58 



 
Profiel   

Leuke foto's.. Dame van nr 15 komt me heel bekend voor, maar miss lijkt ze er alleen op..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 11:23 



 
Profiel   

Wauw mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 11:37 



 
Profiel   

Wat waren je instellingen op M van sluitertijd, diafragma en ISO dan? Gezien je zegt dat het nog best een lichte binnenbak was.. vind ik dit ook wel erg veel ruis. Met je ISO op 6400 vind ik dat ook niet zo gek, mijn lens gaat zelfs maar tot 3200 en dat vind ik al erg veel ruis veroorzaken, en vermijd ik dus liever. Daarbij heb ik ook geen lichtgevoelige lens, met een diafragma van hooguit 4.0..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 12:06 



 
Profiel   

Ik heb niet heel lang met de instellingen gespeeld aan het begin aangezien ik zoveel mogelijk wilde schieten dus toen al vrij snel op sport gezet. Mijn ISO kan tot 12500. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 12:12 



 
Profiel   

Foto's zijn super gaaf! De dag was ook super en ben trots op hoe me gup zijn eerste 'evenementje' heeft doorstaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 14:11 



 
Profiel   

Leuke foto's <3 , echt gaaf om dit een keer te zien :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 15:22 



 
Profiel   

Voor degenen die dit al leuk vonden, kom dan 19 april kijken in Voorthuizen. Daar hebben we een western show waarin alle bovenstaande onderdelen aan bod komen en vooral de trail is altijd erg leuk om te kijken! Kijk maar even in mijn onderschrift en wees welkom! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 15:30 



 
Profiel   

Wauw wat een leuke arabieren, ik hou deze topic in de gaten................

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 16:17 



 
Profiel   

Rije schreef
Voor degenen die dit al leuk vonden, kom dan 19 april kijken in Voorthuizen. Daar hebben we een western show waarin alle bovenstaande onderdelen aan bod komen en vooral de trail is altijd erg leuk om te kijken! Kijk maar even in mijn onderschrift en wees welkom! :)


Jup, mét allbreed walk & jog onderdelen (voor de beginnende wedstrijdruiter, je hoeft geen lid te zijn van de DAWRA en hoeft geen arabier te hebben) Meer informatie is te vinden in Rije haar onderschrift, de website of de facebook pagina van de DAWRA *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 16:45 



 
Profiel   

Bekende manege haha. Ontzettend leuke foto's! Wat is western toch gaaf.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-15 19:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen