Onze eerste droom werkelijkheid!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chay_Flame

Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 12:21

Tja onze eerste droom.... nou ja vooral mijn eerste droom, maar wel met mijn prachtige dame, wat voor droom is dat?

Voor sommigen is het erg vanzelfsprekend om met je paard op pad te gaan. Echter ben ik inmiddels al 7,5 jaar trotse eigenaresse van mijn 8- jarige zielsmaatje en zijn we nog nooit samen op pad geweest. Al een aantal jaren maken ik en Flame heel wat ritten door de bossen. Zo'n 4/5 jaar geleden kwam er het plan om samen met een vriendin van mij en onze paarden een week naar Ameland te gaan. Echter vanwege diverse omstandigheden ging dit niet door.

In 2012 hadden wij vervolgens een erg zwaar jaar. In juli 2012 liet ik mijn allerbeste maatje Skippy inslapen en een maand later is onze prachtige fries Sultan ook plotseling overleden. Flame en ik bleven samen over en sindsdien is onze band alleen maar sterker geworden. Des te meer reden voor mij om samen leuke dingen te gaan doen. Eind 2014 ben ik in Apeldoorn komen te wonen en moest Flame in pension. Geheel nieuw voor ons, niet de deur uitlopen en mijn meisje zien, maar eerst 10 km reizen voor ik bij haar was. Ook in deze periode hebben we het nodige moeten verwerken. Gelukkig staan we sinds september op de ideale plek en kunnen we echt optimaal genieten! Nu hadden we vorig jaar twee leuke dingen op de planning staan. Als eerste een fotomeeting en als tweede een schriktraining. Helaas de fotomeeting afgezegd vanwege het hele slechte weer dat voorspelt was en de schriktraining ging uiteindelijk niet door vanwege de vele afmeldingen. Tja daar gingen onze plannen voor de zoveelste keer...

Nu zag ik in februari een fotomeeting bij kootwijkerzand voorbij komen en deze kans heb ik direct aangegrepen! 15 Mei was het zover. Ondanks de voorspelde regen toch maar niet afgezegd en toen zijn we EINDELIJK samen op pad gegaan! En oh wat was het spannend... Flame vond het allemaal maar raar, al die andere paarden, al die fotografen. Hierdoor was ze erg onrustig en bouwde ik ook wat spanning op. Maar uiteindelijk hebben we toch een super leuke dag gehad en hebben we zelfs even de vlakte onveilig gemaakt met een geweldige rengalop!! (een erg bijzonder moment voor mij omdat Flame normaal heel sloom is in galop en als ze gaat ze ook nergens op reageert. Nu reageerde ze echt op mijn commando en had ik geen angst dat ik haar niet terug kreeg! Een kippenvel moment dus <3 )

Ik moet van twee fotografen nog de foto's krijgen, maar kon het niet laten deze foto's al met jullie te delen! Ondanks onze spanning ben ik ontzettend blij met de foto's <3 (ik stoor me zelf alleen aan het rare flapje aan mijn shabrak maar ik kwam er tijdens de shoot pas achter dat er nog een tie-wrap aanzat en die kreeg ik er niet meer af := )
Respect voor de mensen die het verhaal helemaal gelezen hebben, deze gehele dag is mij gewoon ontzettend dierbaar geweest! En ik hoop mijn andere droom, rijden op het strand, ook nog te kunnen verwezenlijken!


© Gert van der Ende:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... a7f4c674aa

Afbeelding

©Gea van Lohuizen

Afbeelding

Afbeelding

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... aab538b0f6

Afbeelding

Afbeelding

©Jos Karouw

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


©Frans Petrij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen gaan we onderweg naar ons nieuwe avontuur! :wave:
Afbeelding

En dankzij Peter Hendriks ook nog wat bewegende beelden van de gehele dag. 1:04 zijn Flame en ik in beeld!
https://www.facebook.com/peter.hendriks ... 158445374/

Muds

Berichten: 1604
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Westerkwartier

Re: Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:31

Gave foto's en een mooi verhaal :)

_Clocloken_

Berichten: 1032
Geregistreerd: 18-07-11
Woonplaats: België

Re: Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 23:21

Hele leuke foto's :)

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 03:12

tja ik ken het verhaal plannen bijstellen en... nog eens maar wat is het dan ook geweldig als het dan toch wel een keer gaat zoals gepland! Prachtig hoor die foto's! :D

Fionami

Berichten: 344
Geregistreerd: 09-06-14

Re: Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:09

Prachtige foto's meis. Mooie foto's van een mooie band samen.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:12

Hele mooie foto's :))
Moest aan mijn beste maatje denken toen ik de foto zag waarop hij gespreid staat :')

simoneval
Berichten: 141
Geregistreerd: 13-05-14
Woonplaats: Zaandam

Re: Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 10:01

Wat een mooie foto's. Jullie staan er schitterend op

HarriesHorse

Berichten: 1218
Geregistreerd: 08-05-12

Re: Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 12:00

Wat een heerlijkheid! Leuk die bohémien style!

ravellie

Berichten: 3074
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:02

Hele mooie foto's

Je wangen kleuren mooi bij het tuig van je paardje :D

Chay_Flame

Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 22:06

Dankjullie voor alle leuke reacties :):)

En ja ik had het niet eens koud die dag met 12 graden haha, was zo druk met Flame een beetje kalm te houden dat ik het er warm van kreeg :p

marachels

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Onze eerste droom werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:22

Wauw! Heel leuk!