Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 59 van de 112 [ 2779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 112  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

 
Profiel   

<3 super leuk weer :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 20:53 



 
Profiel   

Leuke foto’s! <3 het plezier straalt er vanaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 21:42 



 
Profiel   

Stille meelezer zal zich ook maar is melden. Geniet altijd van je verhalen en foto's van je grote vriendelijke reuzen. Wat een mooie foto's weer en wat ziet Dexter er super uit. Volgens mij is hij helemaal gelukkig dat hij lekker met jou op vakantie mocht. En zijn sokken echt zo mooi wit, prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 21:53 



 
Profiel   

Algato schreef
Stille meelezer zal zich ook maar is melden. Geniet altijd van je verhalen en foto's van je grote vriendelijke reuzen. Wat een mooie foto's weer en wat ziet Dexter er super uit. Volgens mij is hij helemaal gelukkig dat hij lekker met jou op vakantie mocht. En zijn sokken echt zo mooi wit, prachtig!

Hoi :D

Ja hij leek er echt wel helemaal oké mee, en normaal is hij niet zo van het 'werken' :') Maar we hebben ook gewoon totaal niet overdreven, we parkeerden te trailer aan de ingang van het strand en moesten dus iets van 5meter wandelen, dan hebben we een uurtje of 2 over het strand gereden, waarbij we steeds minstens een half uur bovenop de duinen hebben stilgestaan om van het uitzicht te genieten :') Hij was totaal niet bezweet, niet moe, en dat is gewoon wat hij moet hebben denk ik.
Het hele weekend ging hij vanzelf op de trailer, hij kwam naar me toe enzo, geen enkel teken dat hij iets tegen zijn zin aan het doen was. En dan is de vakantie voor mij al geslaagd :D

Die sokken, mijn God ja, ik kon er ook maar geen genoeg van krijgen _O- Dat is misschien nog het leukste aan de zee haha! Helaas zit er nu gewoon alweer zand in maarja :') Het zout water doet hem zo goed aan zijn benen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 22:00 



 
Profiel   

Ja dat hoor ik vaker :) iemand met een Tinker die vreselijke last van van mok (Tinker, niet het baasje) had er ook geen last meer van toen ze aan de zee ging wonen :) Goed toch?

Ik vind jullie gewoon schattig

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 22:05 



 
Profiel   

niet het baasje :')

Ja de trekpaarden hier gaan normaal jaarlijks naar zee voor de sokken goed te spoelen maar konden dit jaar niet gaan door familiefeest, vandaar ben ik met vriend dan maar alleen gegaan want we misten het allebei :D
Maar dat doet echt heel veel hoor. Ze hebben daarom hier die paardenjacuzzi gekocht, daar kunnen de paarden dan in tot de benen en daar wordt dan zout in gedaan en met de bubbels aan bootst dat dus de zee na.

Heeft Duke toen ook in gestaan toen zijn been zo open lag, maar dan zonder zout natuurlijk. Is super snel mooi zuiver geworden toen!

We zijn wel stoer hé, niet schattig -O- =:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 22:09 



 
Profiel   

Sorry...... ;( ik zal het nooit meer doen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 22:19 



 
Profiel   

Wat een mooie plaatjes van Dexter en jou aan het strand.

Als ik het zo lees, dan ligt je zadel toch niet ideaal voor Dex. Ik zou er toch een andere zadelpasser bij halen, misschien dat die er een endere kijk op kan geven. Zelf ben ik geen fan van problemen opvullen met een pad, front- of backriser. Helemaal met het oog op dat Dex een tijdje zijn staart scheef heeft gehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 12:46 



 
Profiel   

Maar het gekke is dat ook de fysio heeft gezegd dat dit niet met het zadel te maken had, hij had wellicht een trap op zijn bil gehad oid. Heb het ergens in een agenda staan, zou moeten nakijken. En doordat ik zelf twijfelde aan de vorige zadelmakers is dit zadel nu door 3 verschillende goed bevonden. En nog twijfel ik dus. Maar ja zi ga je aan jezelf twijfelen want ik heb echt steeds gezocht naar zadelmakers met goede reviews zeg maar en op zich ben ik er van overtuigd dat ze stuk voor stuk grondig werk hebben geleverd, mazr toch hmm zit het mij dwars

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 15:23 



 
Profiel   

Ik snap wat je zegt hoor, Duke zijn zadel is ook meerdere keren nagekeken, het lag wat ruim op zijn rug, maar dat was op te vangen met een bontje of pad tot hij meer spieren zou krijgen.
Uiteindelijk gekozen een hoog aangeschreven zadelpasser te laten komen, dan maar 8 weken wachten tot ze ons in kon plannen. Al heel snel was één ding duidelijk, dit zadel was absoluut niet goed voor Duke zijn rug en ze adviseerde mij om er niet meer mee te rijden. Ze liet me zien en voelen wat er gebeurde met het zadel los op de rug en als er gewicht op kwam. Nou ja, zadel is nu weg... ik ben er vandaag voor het eerst weer opgeklommen met een BBP en 8 mei krijgt hij speciaal een zadel aangemeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 19:11 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ben de foto's van de camera aan het om zetten, ik heb toch serieus het knapste paard dat er rond loopt <3

[ [url=m/t84BVn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is wel een hele gave plaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 20:40 



 
Profiel   

Daphara schreef
Ik snap wat je zegt hoor, Duke zijn zadel is ook meerdere keren nagekeken, het lag wat ruim op zijn rug, maar dat was op te vangen met een bontje of pad tot hij meer spieren zou krijgen.
Uiteindelijk gekozen een hoog aangeschreven zadelpasser te laten komen, dan maar 8 weken wachten tot ze ons in kon plannen. Al heel snel was één ding duidelijk, dit zadel was absoluut niet goed voor Duke zijn rug en ze adviseerde mij om er niet meer mee te rijden. Ze liet me zien en voelen wat er gebeurde met het zadel los op de rug en als er gewicht op kwam. Nou ja, zadel is nu weg... ik ben er vandaag voor het eerst weer opgeklommen met een BBP en 8 mei krijgt hij speciaal een zadel aangemeten.

Ja ik heb ze nu thuis staan dus als ik iets met Dexter zou willen gaan doen qua rijden, dan blijft Duke alleen achter en gaat die weer drama maken enzo :') Dus hier weer even pauze, heb dus ook geen haast! Eerst maar weer sparen, want in mijn hoofd willen zadelmakers je altijd zadels van 2000euro aansmeren en dat heb ik even niet over :+

Ben ook aan het denken gewoon een deftige bbp aan te schaffen ofzo, voor die hobbelsjoksjok ritjes die wij nog doen buiten..


senna21 schreef
Granoek schreef
Ben de foto's van de camera aan het om zetten, ik heb toch serieus het knapste paard dat er rond loopt <3

[ [url=m/t84BVn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is wel een hele gave plaat!


Dankjewel! :D

Morgen komt er iemand langs die graag foto's wilde maken van de pony's dus vroeg uit de veren, nog snel wassen. Daarna wil ik in onze kleine wei een logeercirkel improviseren :') en dan Duke maar weer eens aan het werk zetten want godsamme die is ineens dik geworden _O-

Hij ziet er zo volwassen uit nu en dan wil ik er steeds maar mee rijden maar dat gaat niet en AARGH ZO FRUSTREREND, nooit meer jonge paarden voor mij :') Heb niet het geduld om te wachten hahahaha
Als er ooit eentje komt is het een 3-jarige ofzo, daar moet ik zo lang niet meer mee wachten 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 23:50 



 
Profiel   

Ik heb voor James een barebackpad gekocht van barefoot. Die kostte 200,-
Doe er al jaaaaaren mee. Bevalt goed. En vooral voor de relaxte ritjes.
Maar als je een goede zit hebt kan je er gewoon alles mee.
Zit liever op dat pad dan op een zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 23:54 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ja ik heb ze nu thuis staan dus als ik iets met Dexter zou willen gaan doen qua rijden, dan blijft Duke alleen achter en gaat die weer drama maken enzo :') Dus hier weer even pauze, heb dus ook geen haast! Eerst maar weer sparen, want in mijn hoofd willen zadelmakers je altijd zadels van 2000euro aansmeren en dat heb ik even niet over :+

Ben ook aan het denken gewoon een deftige bbp aan te schaffen ofzo, voor die hobbelsjoksjok ritjes die wij nog doen buiten..


Koop dan meteen maar een trapje erbij van tenminste 75 cm hoog. Een BBP is namelijk doorgaans erg stroef, zodat je grip hebt, maar helaas maakt dat het wel lastiger om er op te komen.

Zo klim ik op Duke als hij een BBP op heeft:

Ik ben 1.83 m en mijn trapje is 75 cm. Ik parkeer Duke naast de stallen met 25-30 cm ruimte er tussen, zet het krukje aan de andere kant op 25-30 cm afstand.
Klim op kruk en zwaai mijn rechterbeen over hem heen, zodat ik mijn knie kan haken over zijn rug (dijbeen ligt dan half omhoog op zijn rug).
Buig dan mijn bovenlijf over zijn schoft heen en grijp met mijn rechterhand de tralies van de stal vast (ofwel doe een paar pogingen tot ik een keer goed grijp), heb ik ook meteen mijn rek en strek oefeningen gehad. Ik trek me dan aan de tralies rustig omhoog op zijn rug. Nou heeft Duke een gevoelige rug en vind hij het leuk om overal van te schikken, dus via een muurtje of een bakrand of dergelijke er op is geen optie, het moet rustig en gecontroleerd gaan.

Ik moet het echt eens filmen, leuk voor “funniest home video’s”

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 00:09 



 
Profiel   

Ik kan het me levendig voorstellen, zelfs zonder filmpje :') ik geraak er normaal nog wel op met een lege bierkrat, maar nooit getest met een bbp die steunwrongen heeft zeg maar, alleen met gewone onderleggers

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 00:28 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik kan het me levendig voorstellen, zelfs zonder filmpje :') ik geraak er normaal nog wel op met een lege bierkrat, maar nooit getest met een bbp die steunwrongen heeft zeg maar, alleen met gewone onderleggers


Ik heb gewoon een simpele FRA, die zijn niet duur en erg fijn! Hoewel die wel verdwijnt op de rug van zo’n joekel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 01:13 



 
Profiel   

Oké ik wilde hem eigenlijk niet posten maar ik ben te happy :')
Niet bepaald bokt proof maar hé, als ik van Dexter kan vallen en dan nog gaan werken, moet Duke kippetje eitje zijn, daar val ik niet zo hoog :+

KIJKKKKK!!

[ img ]

Zoals je aan mijn prachtige zomerse outfit (incl melkflessen) kunt zien was dit niet bepaald de bedoeling :+ Maar nu was een vriendin vroeg klaar met werken en die kwam me even helpen, wat vliegenmaskers gepast (Duke paste zijn cob niet meer, gek! ) en toen zei ik; hou hem eens vast ik ga langs hem springen. Doe ik wel vaker, mensen vinden het ook niet meer raar als ik idioot in de wei sta te dansen en springen :P En Duke dus ook niet!

En toen ja, voor die keer dat ik hulp had... plastic tuinstoel gepakt en dan wilde ik hem over zijn rug aan de andere kant op zijn buik kroelen, dat ging ook prima :D en toen ben ik gaan liggen whieeee braaf paard!
Maar toen wilde ik op die stoel springen en toen krakte ik dus door de stoel :') maar zelfs dat kon Duke weinig uit maken hahaha

DUS. Keukenladder gepakt, nog wat gehangen, gekroeld, gedanst en toen zat ik ineens :D

Hier is het filmpje, heb er maar een paar seconden op gezeten, ben ook niet van plan dit al regelmatig te doen, maar hem eens een keer in de paar maanden laten wennen aan die wiebelende benen langs zijn buik kan geen kwaad denk ik :) beter zo langzaam stap voor stap dan met 4 jaar geen geduld meer hebben en alles willen hahahaha



Heb ook nog een filmpje dat ik door de stoel ga maar die ga ik maar niet plaatsen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 11:46 



 
Profiel   

*\%/* :')

...
...
...

Foei.

Dit kan niet. WAAROM heb jij geen cap, bodyprotector, bubbeltjesplastic?! WAAROM heeft de grondman geen handschoenen aan? Cap op? Bodyprotector?! WAAROM heeft Mr. D. Geen slof om?! Of bit? Of cap? Of bodyprotector?

Ik mis de groentesoep.

Ik tem even want dit is een héél slecht voorbeeld...






:') _/-\o_

*\%/* *\%/* *\%/*

YAAAY!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 11:56 



 
Profiel   

Was dat de aller eerste keer? Wat gaaf zeg! Natuurlijk wordt je daar blij van. Gewoon delen. En hou op je te verontschuldigen! Jij doet het gewoon op jouw manier.
Bokt moet niet zeiken... :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 17:14 



 
Profiel   

Gimme_Joy schreef
*\%/* :')

...
...
...

Foei.

Dit kan niet. WAAROM heb jij geen cap, bodyprotector, bubbeltjesplastic?! WAAROM heeft de grondman geen handschoenen aan? Cap op? Bodyprotector?! WAAROM heeft Mr. D. Geen slof om?! Of bit? Of cap? Of bodyprotector?

Ik mis de groentesoep.

Ik tem even want dit is een héél slecht voorbeeld...






:') _/-\o_

*\%/* *\%/* *\%/*

YAAAY!


_/-\o_ geweldige reactie.

Maar euh, vet gaaf toch. Zo'n eerste keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 17:32 



 
Profiel   

Gimme_Joy schreef
*\%/* :')

...
...
...

Foei.

Dit kan niet. WAAROM heb jij geen cap, bodyprotector, bubbeltjesplastic?! WAAROM heeft de grondman geen handschoenen aan? Cap op? Bodyprotector?! WAAROM heeft Mr. D. Geen slof om?! Of bit? Of cap? Of bodyprotector?

Ik mis de groentesoep.

Ik tem even want dit is een héél slecht voorbeeld...






:') _/-\o_

*\%/* *\%/* *\%/*

YAAAY!


Eh ik heb al deze dingen érgens, wat is het probleem precies? Zelfs sloffen met konijntjes en een dubbele airbag aan de voorkant.

Het is wel echt heuuulll gaaf ja :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 18:40 



 
Profiel   

Chasey schreef
Was dat de aller eerste keer? Wat gaaf zeg! Natuurlijk wordt je daar blij van. Gewoon delen. En hou op je te verontschuldigen! Jij doet het gewoon op jouw manier.
Bokt moet niet zeiken... :p

Jep aller aller eerste keer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 18:40 



 
Profiel   

Granoek schreef
Gimme_Joy schreef
*\%/* :')

...
...
...

Foei.

Dit kan niet. WAAROM heb jij geen cap, bodyprotector, bubbeltjesplastic?! WAAROM heeft de grondman geen handschoenen aan? Cap op? Bodyprotector?! WAAROM heeft Mr. D. Geen slof om?! Of bit? Of cap? Of bodyprotector?

Ik mis de groentesoep.

Ik tem even want dit is een héél slecht voorbeeld...






:') _/-\o_

*\%/* *\%/* *\%/*

YAAAY!


Eh ik heb al deze dingen érgens, wat is het probleem precies? Zelfs sloffen met konijntjes en een dubbele airbag aan de voorkant.

Het is wel echt heuuulll gaaf ja :D


_O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 18:55 



 
Profiel   

Ben toch wel heel benieuwd naar zijn reactie in het filmpje waar je door de stoel heen bent gezakt _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 19:15 



 
Profiel   

Hahahahhahahah schitterend weer :')

GJ niet zo bokt achtig doen :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 20:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 59 van de 112 [ 2779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 112  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen