Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cadeau als bedankje voor verzorgster?

 
Profiel   

Of, niet helemaal verzorgster. Een meisje uit de buurt mest hier 1x per week tegen betaling de stal en het weiland. Meisje is 27 of 28, ze doet dit al 2 jaar bij ons en ze helpt me altijd uit de brand. Zo ook een maand terug, ik moest ineens halsoverkop naar het ziekenhuis om te bevallen, 3 wkn eerder dan gepland. Dan is het 1 appje en ze regelt alles omtrent de verzorging. Zo iemand is me echt goud waard :D

Nu wil ik haar weer eens bedanken, heb vorig jr ook al eens een pakketje gegeven (met een paardenboek, liksteen en een doos chocola) en ik weet nu niet zo goed iets te verzinnen. Het is echt een paardenmeisje, ze leeft voor de paarden zo ongeveer. Dus een Rituals pakket ofzo maak ik haar niet blij mee.

Maar wat dan wel? Dacht aan iets van rond de €50. Iemand een leuk idee? Ik kom niet verder dan een cadeaubon van de Divoza of Welkoop ofzo.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:54 



 
Profiel   

Wat een lief idee! Ik zou denken aan een leuke fotoshoot met paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:57 



 
Profiel   

https://chocstar.nl/chocolade-cadeaus/bedankje

:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:57 



 
Profiel   

Dat begrijp ik helemaal, dat zij goud waard is!
Wat lief ook dat je haar daarvoor wil bedanken.

Een (cadeaubon voor een) buitenrit (samen)? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:58 



 
Profiel   

Steentje schreef
Dat begrijp ik helemaal, dat zij goud waard is!
Wat lief ook dat je haar daarvoor wil bedanken.

Een (cadeaubon voor een) buitenrit (samen)? :)


Ze heeft een eigen paard, waar ze ook mee buitenrijdt. Wel leuk idee anders!

Fotoshoot is ook een leuk idee misschien! Hoewel ik niet 100% zeker weet of ze dat echt wat vindt.. eens over nadenken.

Chocstar ken ik, ZO lekker! Maar €50 euro Chocstar is beetje te gek haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 23:03 



 

Een mooie trui, wanten, muts, verlichting voor de winter.
Supertof dat je dit doet, maar voor haar ook zeker dik verdient. Fijn dat jullie zo'n fijne klik hebben samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 23:38 



 
Profiel   

Een mok met een leuke foto van de paarden. eventueel met bij passende onderzetters. Een fotoshoot. Rijles.buitenrit uuuh

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 23:52 



 
Profiel   

Het ligt ook heel erg aan het type meid. Houd ze van setjes bijv? Dan is een dekje met bijpassende peesbeschermers/springschoenen ook leuk. Maar goed, moet je wel haar smaak weten. Heeft ze misschien nog wensen voor haar eigen paard of is er recent iets stuk gegaan? Mooi halster met touw komt ook altijd van pas.
Je kunt ook zelf een soort bon maken voor kaartjes voor horse-event/equiday/indoor amsterdam/rotterdam/den bosch oid voor volgend jaar.
Horse en hunk kalender :D. Als ze wedstrijden rijdt kun je ook een soort glans pakket maken met shampoo, glansspray, hoevenspul, vliegenspray, elastiekjes om in te vlechten bijv. Een mooie fleecedeken/zweetdeken is ook nog te betalen.
Als je een mooie foto van haar paard hebt, die laten afdrukken op een mok/nachtjapon/strandlaken/muismat.
Iets minder paardachtig is een mooi theepakket of iets met kruiden/koken.
Een grote fles drank met glazen?
Een leuke bodywarmer bedrukt met allerbeste stalhulp/jij bent goud waard oid.

En nog gefeliciteerd met je baby ook! :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 02:05 



 
Profiel   

Hoewel het een beetje saai is vind ik een cadeaubon van Divoza van 50 euro best een goed idee. Dan kan ze kopen wat ze wil. Ik zou er wel blij mee zijn. En dan wat chocola erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 02:13 



 
Profiel   

Ik zelf ben altijd nog het meest blij met simpelweg geld. Heb te vaak dingen gekregen waar ik toch niets mee doe en vind dat eigenlijk ook wel zonde. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 03:02 



 
Profiel   

Samen een etentje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 03:09 



 
Profiel   

Ik heb mijn bijrijdster een ring gegeven met Mando zijn haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 05:46 



 
Profiel   

Een cadeau bon is het leukste dan kun je kopen wat je wilt met een doos merci ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 05:50 



 
Profiel   

Ook ik zou gaan voor een kadobon en een doos chocola :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 06:24 



 
Profiel   

Idd zo'n sieraad met paardenhaar als ze tenminste ooit sieraden draagt of bv. Sleutelhanger van laten maken of iets dergelijks

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 06:29 



 
Profiel   

Een lesje bij haar favoriete instructeur. Of juist eens bij een andere, als ze normaal dressuur rijdt een lesje longeren met dubbele lijnen, grondwerk of juist springen wat je maar denkt dat ze leuk vindt.

Een fotoshoot met haar paard?

Of idd een mooi sierraad met paardenhaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 06:35 



 
Profiel   

Je kan ook wachten tot eind vh jaar en dan een leuk kerstpakketje in de stal leggen en haar vragen of ze misschien tijd heeft de paarden even te doen.. zodat ze het vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:15 



 
Profiel   

Wat een leuke ideeën hebben jullie! Thanks!

Ga er even over nadenken en evt. even bij een stalgenootje van haar polsen wat ze leuk zou vinden. Ik ken haar niet supergoed dus of ze echt van setjes o.i.d. houdt vind ik lastig beoordelen. Maar genoeg leuke opties, evt. doe ik een cadeau en een bon!

(Met Kerst geef ik sowieso al iets kleins, wil nu echt iets geven als bedankje voor afgelopen wkn na de bevalling.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 13:46 



 
Profiel   

Hoe houdt ze haar paard? Ik heb bij femke dolle een mini mineralenbuffet gekocht. Is ook leuk om te geven! Maar dat is niet zo handig als ze echt op zo'n traditionele stal nog staat. Is leuker als ze in eigen beheer zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:34 



 
Profiel   

Ik denk idd dat een cadeaubon bij paardenwinkel erg leuk is, zodat ze zelf wat kan uitzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:35 



 
Profiel   

Laura_ schreef
Hoe houdt ze haar paard? Ik heb bij femke dolle een mini mineralenbuffet gekocht. Is ook leuk om te geven! Maar dat is niet zo handig als ze echt op zo'n traditionele stal nog staat. Is leuker als ze in eigen beheer zijn.


Redelijk traditionele stal. Maar leuk wel, misschien voor mezelf haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:12 



 
Profiel   

Misschien een knuffelpaardje (laten) haken dat op haar eigen paard lijkt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:21 



 
Profiel   

Ik zie hier allemaal ideeën voorbij komen die in mijn ogen vooral geschikt zijn voor jonge meiden, zij is al 27-28 jaar....
Ik zou ook gaan voor een cadeaubon :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:41 



 
Profiel   

Ik kreeg laatst een cadeaubon van de primera, dan kan je zelf kiezen waar je hem uitgeeft. Vond ik een heel tof cadeau en geld is goed gebruikt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:45 



 
Profiel   

Een leuk kussen met de fotos van de paarden die ze verzorgt ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen