Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 101 [ 2525 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] van onhandelbaar tot? We gaan het zien.....

 
Profiel   

ikke schreef
Avalanche81 schreef
Ga eens gewoon bij haar zitten in de box :) doe ik veel. Undemanding time. Paarden vinden het super gezellig ook.

Madammeke is erg bezitterig op mij. Ze werd pasgeleden erg boos op de buurman omdat hij naar mij keek :')
Ik ben namelijk HAAR mens en van niemand anders. Alleen haar vriendje mag ik ook knuffen.

Je zult er twee hebben die daar zo over denken......

Echt he :')

Met paarden waar ze vriendjes mee is is het wel ok. Maar deze is ook nog wit........ en zoals meer paarden heeft Madammeke de pest aan witte paarden.......

Overigens liet hij gisteren een scheet, en ook dat was reden om boos te worden.

Mij delen is nog een issue......
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:52 



 
Profiel   

Mag je d'r al op? De DA zou vandaag toch opnieuw komen checken, of vergis ik me?

Mijn lieve merrie had het ook niet op schimmels totdat haar maatje overleden was en ze bij een schimmel ruin in de wei kwam. Ze zocht meteen troost bij deze schimmel. Helaas viel deze schimmel na 14 dagen ineens dood om in de wei (had een bekend hart-probleem). Daarna was iedere schimmel die ze tegenkwam helemaal geweldig! Zo liep er op een concours een paard met een groot wit dek rond, lieve merrie was bijna niet te houden zo wilde ze er na toe.
Gelukkig had ik haar al laten dekken door een schimmelhengst dus een paar maanden later heeft ze haar eigen schimmelkind gekregen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:55 



 
Profiel   

irmaz schreef
Mag je d'r al op? De DA zou vandaag toch opnieuw komen checken, of vergis ik me?

Mijn lieve merrie had het ook niet op schimmels totdat haar maatje overleden was en ze bij een schimmel ruin in de wei kwam. Ze zocht meteen troost bij deze schimmel. Helaas viel deze schimmel na 14 dagen ineens dood om in de wei (had een bekend hart-probleem). Daarna was iedere schimmel die ze tegenkwam helemaal geweldig! Zo liep er op een concours een paard met een groot wit dek rond, lieve merrie was bijna niet te houden zo wilde ze er na toe.
Gelukkig had ik haar al laten dekken door een schimmelhengst dus een paar maanden later heeft ze haar eigen schimmelkind gekregen <3

*proest* dat doet me denken aan een paard hier in de omgeving. Ze hadden een schimmel-merrie en wilden daar graag een schimmelkind bij, dus met een schimmel-hengst gedekt.... komt er een bruin kind uit.....

_O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:01 



 
Profiel   

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* :# :# :# :# :# :# :D :D :D :D :D :D :D :D

DA kwam.
Het verband mocht eraf, de hechtingen eruit, en toen moest ik een rondje wandelen van de DA. Dat heb ik gedaan, 2 rondjes en toen ging de DA naar huis. Of naar de praktijk.

En toen ben ik heel stout geweest :oo

Ik ben niet terug naar de box gewandeld, maar ik heb het kind buiten in de baan gezet. =:) =:)

En daar heeft het kind een feest gevierd. Ze kan heus hard :')

En ze kan 180 graden bokken, knap he :D ik wist niet dat ze zo lenig was, joh <3

En daarna zijn we nog stouter gezet en hebben we haar grote vriend bij haar gezet, en nu hebben ze iets romantisch samen.
Madammeke heeft wel even heel duidelijk gemaakt dat ze NIET hengstig is en dat hij vooral niets hoeft te proberen. Waarvan akte.

En dan hebben ze gespeeld.

Stiekem denk ik dat dit nog niet mocht, maar ik heb na een een paar uur een heel vrolijk Madammeke terug op stal gezet.
Morgen mag ze weer de hele dag buiten, of het nu van de DA mag of niet 8-)

Love is in the air :)ddd

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:18 



 
Profiel   

*\%/* *\%/*
Woohoo, goed nieuws!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:22 



 
Profiel   

Ik was best blij dat ik er niet op zat :D

Ik kan een beetje leuk rijden, maar ik weet toch niet of ik dat uit zit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:24 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Love is in the air :)ddd

En spierpijn }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:24 



 
Profiel   

Hahahahaha de kans is aanwezig. Die mag ze er morgen uitlopen. Maar ze zit niet echt vast zo te zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:26 



 
Profiel   

Fijn en goed nieuws !

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:11 



 
Profiel   

*\o/* madam heeft groot gelijk, feestjes moet je vieren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:12 



 
Profiel   

Ja toch :D vonden wij ook. We hebben heus lol gehad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:24 



 
Profiel   

Wat een goed nieuws!! *\o/* *\%/*

En de lente komt eraan dus houd die 2 in de gaten hoor <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:23 



 
Profiel   

Hahahahaha ja ik verwacht dat ze dit jaar wel lekker hengstig zal zijn. Misschien volgend jaar eens een veulen........

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:27 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Hahahahaha ja ik verwacht dat ze dit jaar wel lekker hengstig zal zijn. Misschien volgend jaar eens een veulen........

Pas maar op want voor je het weet heb je er ineens 5 op stal staan (been there, done that %) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:30 



 
Profiel   

Nah ik moet ze zelf ook gaan rijden en ik ben mijn leven nog niet zat :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:55 



 
Profiel   

Merries zijn over het algemeen luid en duidelijk het is standaard nee tenzij. En dan bedoel ik in alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:13 



 
Profiel   

:j

Ik vind dat echt superstoer 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:25 



 
Profiel   

Morganlefay schreef
Merries zijn over het algemeen luid en duidelijk het is standaard nee tenzij. En dan bedoel ik in alles.

Nou, dat bestrijd ik dan te vuur en te zwaard!

Merries zijn duidelijker in hun mening maar dat is niet hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:28 



 
Profiel   

Mijne (de oudste) zegt altijd 'ja, maar... (ik heb een beter idee)' :D

Spoiler:
[ img ]
Niet het stabilisatiestangetje pakken
'Ja, maar volgens mij hoort dit in mijn mond'

[ img ]
Zullen we de greppel springen?
'Ja, maar er zitten krokodillen in'

[ img ]
Even poseren in het water?
'Ja, maar ook spetteren'

[ img ]
Afsprong kunnen we ook rustig doen
'Ja, maar zo is het cooler'

[ img ]
Oh lekker in het water plonzen
'Ja, maar badderen is nog leuker'

[ img ]
Zullen we eens kijken hoe hoog de opsprong is (even moed verzamelen om die aan te rijden)
'Ja, maar als je erop wil kan dat wel hoor baasje'


Mijn jongste zegt overal 'ja' op (als ik maar mee ga) Ze snapt alleen een hoop dingen nog niet en dan wordt ze onzeker, en dan krijg ik nog wel eens een 'nee'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:59 



 
Profiel   

Oh super gaaf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:04 



 
Profiel   

Die van mij zei vroeger standaard overal nee op. Nee dat kan ik niet Nee dat wil ik niet Nee dat doe ik niet. Nu we meer samen werken begint ze te zeggen ja oke dat wil ik wel proberen. Ja oke dat wil ik wel doen. Soms is het ja dat doe ik wel!!! en dan doet ze het en denkt ze oh nee dat was toch te veel haha. En ja ik heb ook een merrie haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:01 



 
Profiel   

maj0 schreef
Die van mij zei vroeger standaard overal nee op. Nee dat kan ik niet Nee dat wil ik niet Nee dat doe ik niet. Nu we meer samen werken begint ze te zeggen ja oke dat wil ik wel proberen. Ja oke dat wil ik wel doen. Soms is het ja dat doe ik wel!!! en dan doet ze het en denkt ze oh nee dat was toch te veel haha. En ja ik heb ook een merrie haha


Haha...geweldig...zo herkenbaar! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:05 



 
Profiel   

Oh dat doet me denken aan 2 merries waar ik mee heb gewerkt.
Beide waren erg van de 'nee ik weiger pertinent'
En dan gewoon niet willen lopen tot 'steigeren' aan toe.
Het was geen hoog steigeren, maar dreigen met het hoofd omhoog en de hoeven een halve meter van de grond.
En dan gewoon rustig blijven vragen.
'Ik wil alleen dat je 3 meter vooruit gaat, dat is echt alles'
En dan waren ze stiekem toch super trots dat ze het hadden gedaan en heel blij met de beloning.
1 van die merries mis ik nogsteeds heel erg.. Was echt mijn maatje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:08 



 
Profiel   

Mijn laatste was net een blije labrador.
'Wat gaan we doen? Oh ja leuk!!!!' 'Kom baas, gaan we al??' Dat laatste was vooral zodra hij de vrachtwagen hoorde. Ik kon hem zo loslaten en hij draafde er dan zo in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:23 



 
Profiel   

Earth schreef
Mijn laatste was net een blije labrador.

Ook niet handig, een paard dat in elke sloot springt waar je langs loopt :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 101 [ 2525 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen