Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 429 van de 499 [ 12457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie gaat er op zoek naar een paard?

 
Profiel   

Earth schreef
Ik kreeg er eentje aangeboden met een sketchy manenkam. Kort en wat ongelijk. Dat vind ik dan ook een alarmbel. Het hoeft natuurlijk niet hé.

Je kunt ernaar vragen als je het verder een aansprekend paard vindt.Misschien had hij een verzorgster die oefende voor kapster.Of heeft een weidegenoot het gedaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:50 



 
Profiel   

Earth schreef
Ik kreeg er eentje aangeboden met een sketchy manenkam. Kort en wat ongelijk. Dat vind ik dan ook een alarmbel. Het hoeft natuurlijk niet hé.


Heeft die toevallig een deken met halsstuk om? Daar krijg je ook hele "creatieve" kapsels van.

Anders ZE specifiek in de overeenkomst als ontbindende voorwaarde opnemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:32 



 
Profiel   

Proficiat Evamarie! Ik ben benieuwd wat je gekocht hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:04 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Evamarie!!

Ik begrijp af en toe niets van jouw berichten Tita. Misschien ligt dat aan mij hoor, maar heel vaak vind ik ze nogal onsamenhangend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:22 



 
Profiel   

Je mag geen advertenties bespreken dus dan gaat half in geheimtaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:04 



 

Bedankt voor de felicitaties!

Nu zeg ik nog even niets over het paard. Pas als hij op stal staat en ik het dus echt zeker weet, zal ik de foto's delen met jullie ;)

Mijn vriendin zei al, ik ga pas juichen voor je als hij er echt is :D

Ik heb zo rare dingen meegemaakt met verkopers dat ik voorzichtig blijf. :o

Bedankt voor de tips ook wat het dek betreft. Ik heb het met de verkoper overlegd, dus het komt goed.

Spannend, ik hoop natuurlijk ook nog een goede combi te gaan vormen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:08 



 
Profiel   

Proficiat met je nieuwe aanwinst! *\o/* Nog een paar spannende dagen te gaan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:24 



 

Dankjewel!

Zit nu bucas dekens te bekijken. Hij gaat van dichte stal, veel binnen naar veel buiten. Twijfel over de bucas smartex medium of extra :)

Is toch minder erg dan twijfelen over een aankoop en de stress van het proces :D

Nu alles rond is ga ik er steeds meer zin in krijgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:16 



 
Profiel   

Jongens

Ik heb aantal pb’s gehad over het paard of ik wil vertellen wat er mis is. En dat wil ik niet.

Contact met de verkoper en die vindt het heel naar om te horen want zij zegt dat de merrie gezond is

De prijs is voor mij te hoog en ik geloof haar wel.

Ik ga dus niet de pb’s beantwoorden waarvan ik bericht had gekregen wat er mis is met het paard omdat het voor mij speculaties zijn.

Prijs is nu 15000€ dus neem aan dat ie gekeurd gaat worden.
Dus mensen die twijfelen gewoon gaan kijken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:36 



 

Oké je haakt zelf af op de prijs. Er zijn twee problemen met het paard en je raadt nu hier de mensen aan bij het paard te gaan kijken? 8)7

Hopelijk lees ik het verkeerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:51 



 
Profiel   

Als je a zegt moet je b ook zeggen of gewoon niks zeggen :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:52 



 
Profiel   

Je mag niet roddelen en als de koper zegt paard is gezond dan moet ik dat geloven.
En ik geloof dat ook :D

Ik haak af op de prijs en dat weet ze.

Ze is gezakt van 18000 naar 15000 en ik vind dat het niet waard …… ik wil niet zoveel uitgeven.
Ik krijg pb van mensen die vragen wat ze mankeert ik heb die vraag terug gekoppeld aan verkoper die zegt ze is gezond.

Dan ga ik niet verder de roddels verspreiden want ik weet dat niet of het waar is

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:57 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Als je a zegt moet je b ook zeggen of gewoon niks zeggen :x



Heb geen zin om 10 PB’s te sturen deze post lezen ze allemaal.
Zo vanaf weekend ga ik weer eens kijken of er vers bloed op MP heb komende dagen geen tijd om te kijken.


Laatst bijgewerkt door tita op 18-01-22 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:58 



 
Profiel   

Ik snap echt geen reet van wat je nou zegt tita. Vage berichten veelal zonder interpunctie die voor een buitenstaander gewoon niet te begrijpen zijn. Misschien dan gewoon laten ipv cryptische berichtjes typen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:59 



 
Profiel   

Zocht er iemand een drachtige kwpn merrie? Dacht zoiets gelezen te hebben. Er staat er 1 te koop in ons buurland ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:03 



 

Ja, iemand hier een drachtige merrie? Eenmaal andermaal? :P :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:05 



 
Profiel   

Kalea schreef
Verwijderde chip zou ik OK vinden mits voor de rest in orde. Luchtzuiger begin ik niet meer aan.

Dat geldt blijkbaar niet voor iedereen. Een leuke 16 jaar oude ruin op MP, Z-dressuur, lief met kinderen, maar wel een luchtzuiger. Advertentie is er gisteravond opgezet. Begin van de middag kon ik al geen afspraak meer maken om hem te bekijken (althans, de verkoper reageert ineens niet meer op mijn tweede appje met een voorstel voor morgen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:09 



 
Profiel   

Evamarie schreef
Ja, iemand hier een drachtige merrie? Eenmaal andermaal? :P :Y)


Zocht jij? Opzich best een leuk dier om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:14 



 
Profiel   

Lieser schreef
Kalea schreef
Verwijderde chip zou ik OK vinden mits voor de rest in orde. Luchtzuiger begin ik niet meer aan.

Dat geldt blijkbaar niet voor iedereen. Een leuke 16 jaar oude ruin op MP, Z-dressuur, lief met kinderen, maar wel een luchtzuiger. Advertentie is er gisteravond opgezet. Begin van de middag kon ik al geen afspraak meer maken om hem te bekijken (althans, de verkoper reageert ineens niet meer op mijn tweede appje met een voorstel voor morgen).


Die heeft er eerder al opgestaan, maar voor een andere prijs. Paard vond ik destijds op film niet heel soepel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:26 



 
Profiel   

Ik heb jaren zuiger gehad geen problemen mee gehad.
Zou zo weer kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:26 



 
Profiel   

Dat kan, ligt er maar net aan wat je ervaringen zijn.. Fijn voor die paarden dat er voldoende mensen zijn die wel interesse hebben in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:09 



 
Profiel   

Ik had er ook geen problemen mee, daarom Uni toen ook gekocht. Die zoog al vanaf jaarling af aan. Hij was 5/6 toen ik hem kocht van een vriendin en echt nog nooit wat gehad.
Kende twee zuigers die verder nooit problemen hadden en al ruim 25+ waren... dus voor mij was het ook geen probleem.

Later veel meer er over geleerd en bij hem bleek het vooral voort te komen uit maag/spijsvertering problematiek.
Ook met een luchtzuiger hoef je nooit problemen te krijgen, maar ze zijn doorgaand wel gevoeliger, zeker op de maag. Maar hij kreeg het na 8 jaar wel en ook meteen heel extreem.
En aangezien ik altijd wel pech hem sluit ik zulke zaken voor de toekomst graag uit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:25 



 
Profiel   

Ik laat de dieren wel staan op peesblessure, hko,ks, en weven/luchtzuigen, pollenallergie.Ze kan ik mee leven zit relatief aan de kust en je hebt tegenwoordig goede dekens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:57 



 
Profiel   

Padoertje schreef
Lieser schreef

Dat geldt blijkbaar niet voor iedereen. Een leuke 16 jaar oude ruin op MP, Z-dressuur, lief met kinderen, maar wel een luchtzuiger. Advertentie is er gisteravond opgezet. Begin van de middag kon ik al geen afspraak meer maken om hem te bekijken (althans, de verkoper reageert ineens niet meer op mijn tweede appje met een voorstel voor morgen).


Die heeft er eerder al opgestaan, maar voor een andere prijs. Paard vond ik destijds op film niet heel soepel.

Dan heeft ze deze keer blijkbaar meer succes.
Ik zag op de filmpjes trouwens niks geks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 08:57 



 
Profiel   

Spaansepony schreef
Zocht er iemand een drachtige kwpn merrie? Dacht zoiets gelezen te hebben. Er staat er 1 te koop in ons buurland ;-)

Dat was Derma, ze zocht geloof ik wel een springer als ik het goed onthouden heb :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 429 van de 499 [ 12457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen