Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 29 [ 722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Afknappers op (pension)stallen

 
Profiel   

Pff mijn afknappers?

Tijdens het kijken zeggen; we doen niet aan bemoeien en ongevraagd advies geven.
Sta er nu 1 maand en heb tot nu toe al gehoord: Ik denk dat je paard wel weer aan het werk kan hoor (merrie heb ik een jaar lang niks mee kunnen doen ivm niet controleerbare PSSM), je moet de sokken wel afgeknipt houden in de winter hoor, je paard dr hoeven zijn niet goed bekapt (bekapper kwam 2 dagen later, laatste beurt was 5 weken terug), zou beter eerst een ander op je paard laten rijden want ze gooit je er zo af, ja beter zou je overstappen op pavo.

Houd gewoon je mond en bemoei je met je eigen paard.
Verder nog; geen genoeg water geven, veels te weinig hooi geven, geroddel door staleigenaar over andere pensionklanten maar dan tegen die desbetreffende pensionklant wel poes lief en aardig zijn. Jonge meisjes die denken overal verstand van te hebben...

Oh jonges ik kan wel úúúúúúrén doorgaan. *\o/* *\o/* *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 02:17 



 
Profiel   

Pensionhouder die tegen je schreeuwt en roddelt over de pensiongasten
1001 regels heeft (als het zo laat is, die rij lampen en als er dan zoveel mensen rijden, die rij lampen aan in de bak). Uiteraard zijn er veel regels als je een grote stal hebt, maar als je ze continu verandert ben ik het spoor bijster.
En mooie website hebben met de mooiste verhalen die uiteraard niet bepaald overeenkomen, wel goede faciliteiten voor de ruiter maar niet voor het paard.
Tegen de herfst telkens een schoon paard uit de stal halen, er via via achter komen dat de paarden niet meer buiten komen want dan vertrappen ze de wei. Ze heeft er in totaal 5 maanden gestaan, december vorig jaar heb ik haar weggehaald daar. Heb mijn maand opzegtermijn betaald voor een lege stal, maar ik wilde haar zo graag weg hebben daar, dat ik het er graag voor over had. Ik keek ertegenop om naar stal te gaan, puur vanwege de eigenaren.

Nu staat ze op een paddock paradase, 24/7 buiten in een kleine kudde.
Ze blijkt uberhaupt moeilijk ertegen te kunnen opgesloten te zitten, maar omdat ik niets over haar verleden wist, ben ik er door schade en schande achter moeten komen wat haar gebruiksaanwijzing is.

Oh ja, ze was een rotpaard waarmee ik geen klik had en dat ik weg moest doen.
Sinds ze op de huidige plek staat die voldoet aan haar wensen, kan ik lezen en schrijven met haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 08:04 



 
Profiel   

Ratten zo groot als katten in de stal hebben lopen en dan zeggen dat er geen probleem was.
Ze vraten door de laag stro om in de stal in de voerbakken te komen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:18 



 
Profiel   

Lomax, je hebt toch wel je stro en voer opgehaald? Want zo zou ik dan nog wel zijn.

Ik heb ooit eens in zo'n situatie gezeten, maar uiteindelijk schold de stalhouder mij ook uit (letterlijk je rot maar op). En omdat ik al een andere stal gevonden had waar ik naartoe wilde, maar niet een maand dubbel kon betalen klonk dit als muziek in de oren en ben ik het eerstvolgende weekend weggegaan. In het donker met iemand mijn weidepalen uit de wei gehaald die ik betaald had, mijn hindernissen ingeladen en vervolgens paard nr 1 meegenomen. Hierna terug met de trailer en daarna paard nr 2 ingeladen en toen pas gezegd dat ik niet meer terugkwam. Dat ik op een zaterdagavond met de trailer wegging was niet raar, ik ging toen nog geregeld op wedstrijd, dus dat viel niet op.

Ik sta komende zondag al weer 13 jaar op de huidige stal. Nu nog maar met 1 paard, want helaas werden 2 paarden te duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:24 



 
Profiel   

Dat is nu ook wel alles behalve netjes…

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:28 



 
Profiel   

Poekkie schreef
Dat is nu ook wel alles behalve netjes…

Klopt, maar zoals ik daar behandeld ben is ook niet netjes. En nadat ik weg was ging het door met de volgende (en voor mij was er ook al iemand naar behandeld). Een paar maanden later stond ineens de helft van de stallen leeg. Die stalhouder heeft zelfs iemand achterna gezeten met een hooivork. Heb er 10 maanden gestaan, mijn paarden waren enorm afgevallen en als je vroeg om meer hooi omdat er onbeperkt hooi en strogebruik in het contract stond kreeg je dat niet, want in zijn ogen had een fjord net zo veel nodig als een paard van 1.70. En zo waren er dingen waar je volgens contract voor betaalde, maar die niet gedaan werden. En als je dan er wat van zei, dan kreeg je een grote mond. Maar het stond wel zwart op wit.

Ik ben helemaal geen persoon die graag van stal wisselt. Op elke stal is wel wat, maar als je volgens contract voor diensten betaalt moeten die wel uitgevoerd worden. Op die ene stal werden de paarden van de pensionhouder ook enorm voorgetrokken. Geen enkel paard mocht los in de bakken, maar hun eigen paarden wel bijvoorbeeld. Als de wei nog te nat was, stonden hun eigen paarden er wel in. De andere pensiongasten moesten mijn hindernismateriaal maar gaan gebruiken, en de zijne laten staan, zodat zijn materiaal niet sleet. Mijn materiaal mocht gebruikt worden door anderen, dat was de afspraak, maar niet dat het materiaal wat er al was niet meer gebruikt mocht worden. En als je het dan zo bont maakt dat je notabene MIJN materiaal verhuurt zonder met mij te overleggen (en ik dus ook geen cent ontving van het verhuurde materiaal), dan snap je wel dat meer dan een fatsoensnorm is overschreden.

Nu sta ik zonder contract, ik verzorg hun paarden ook er bij als ik er ben en zij nemen mijn paard mee als ik er niet ben. Zo ook met biks, wortelen, de ene keer kopen zij, de andere keer ik. Gewoon op gevoel. Vlas regel ik wel zelf. Zo kan het dus ook. Ik heb op die vorige stal ook nooit een stiefpaard gemaakt, als er nog paarden buiten liepen, dan haalde ik met alle liefde ze allemaal binnen. Als ik een wondje zag dacht ik niet van laat maar, maar meldde het gewoon, enz. Maar omgekeerd verwacht ik dan ook dat je netjes met mijn spullen of dieren omgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 13:07 



 
Profiel   

germie schreef
Lomax, je hebt toch wel je stro en voer opgehaald? Want zo zou ik dan nog wel zijn.


Nee ik heb de eer volledig aan mezelf gehouden.
Is ook in hetzelfde dorp als waar ik woon, ik wil ook geen geroddel achteraf dat ik me niet aan mijn afspraken houd. Dan maar pech, geld weg. Ik kon en kan het lijden.

Ik was trouwens een keer op stal terwijl de pensionhouder de staldeur van mijn merrie opende. Toen ze hem zag vloog ze achter de hoek van de stal in. Ze was als de dood voor hem. Ik kan maar beter niet weten wat daaraan vooraf gegaan is.
Nog iedere dag dankbaar dat ze daar weg is. Als ik niet voor haar op kom, dan doet niemand het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 14:54 



 
Profiel   

Oh dat interesseert me niets of de paarden van de stalhouder voorgetrokken worden. Echt niet. Zijn stal, zijn paarden, moet zelf weten wat hij doet.
Zolang de andere paarden zolang buiten komen als afgesproken en niets te kort komen, is daar niets mis mee. Ik trek mijn eigen paard ook voor :) de andere paarden komen heus niets te kort

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 15:07 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Oh dat interesseert me niets of de paarden van de stalhouder voorgetrokken worden. Echt niet. Zijn stal, zijn paarden, moet zelf weten wat hij doet.
Zolang de andere paarden zolang buiten komen als afgesproken en niets te kort komen, is daar niets mis mee. Ik trek mijn eigen paard ook voor :) de andere paarden komen heus niets te kort

Hier was het wel even anders. De paarden van de pensionhouder in de buitenbak, 20 bij 40. 2 paarden. De hele dag. De pensionpaarden: 6 tot 8 paarden in een stukje van 15 bij 20, 4 uur per dag.
Weidegang: strookbegrazing voor de pensionpaarden met echt verder een volledig kaalgevreten stuk land, met de bijbehorende ruzies om bij het beste gras te kunnen, paarden eigenaar in een groot stuk wei met veel ruimte en gras om rustig te grazen.
Wilde je rijden en de stalhouder was er niet, dan mocht je niet zijn paarden uit de bak halen. Dan kon je dus gewoon niets. Maar je betaalde wel voor de bak e.d. De faciliteiten staan niet exclusief tot uw beschikking stond er in het contract, evenals geen eigen instructeur laten komen. Maar ook hier waren some animals more equal than others, oftewel, sommigen mochten meer dan een ander ook al was hetzelfde contract getekend. Dit viel anderen ook wel op, en zodoende heeft een tijd de helft van de stallen leeggestaan. Hoe het er nu is weet ik niet.
Waar ik nu sta heb je dat gelukkig niet en alles in overleg. Ik ben ook niet moeilijk en help soms zelfs mee met onderhoud, terwijl ik dat feitelijk niet hoef te doen. Paard is weer gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 15:48 



 
Profiel   

Tja, op zich is: de faciliteiten staan niet exclusief tot uw beschikken en dat je die paarden niet uit de baan mag halen wel consistent. Ik wil ook niet hebben dat een ander met die van mij gaat lopen.
Overigens, er is geen enkele stal waar de faciliteiten exclusief zijn, dan moet je privé ergens gaan staan. Ik snap best wel dat dat soms vervelend is, maar wel inherent aan een pensionstal.

Het weidebeleid vind ik niet consistent, anderzijds is strookbegrazing echt wel heel goed voor de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:00 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Tja, op zich is: de faciliteiten staan niet exclusief tot uw beschikken en dat je die paarden niet uit de baan mag halen wel consistent. Ik wil ook niet hebben dat een ander met die van mij gaat lopen.
Overigens, er is geen enkele stal waar de faciliteiten exclusief zijn, dan moet je privé ergens gaan staan. Ik snap best wel dat dat soms vervelend is, maar wel inherent aan een pensionstal.

Het weidebeleid vind ik niet consistent, anderzijds is strookbegrazing echt wel heel goed voor de paarden.

Ja, maar als je geen paarden los mag laten, behalve de pensionhouder, dan is dat niet echt handig. Die g ooide ze er in, ging dan boodschappen doen en tja, daar sta je dan met een opgezadeld paard en ineens geen bak meer.
Strookbegrazing hoeft niet slecht te zijn, maar als je ponies en grote paarden bij elkaar zet, dan is er wel een verschil in behoefte.

Maar mijn hindernissen verhuren zonder mij in te lichten. Dat vond ik nog wel het ergste. Ik denk dat niemand dit normaal zou vinden. Het mocht gebruikt worden door anderen, maar dan verhuren zodat een ander er les mee mag gaan geven vind ik niet kunnen.

Er zijn hier pensionstallen waar je gewoon altijd mag rijden, je mag wel een les afspreken, maar een ander mag er altijd bij in. Dat is wel zo netjes natuurlijk. Zo zie je hier in de buurt het gewoon goed gaan. En dan houdt men ook rekening met elkaar. Als je NH les wilt hebben en dus je paard los wilt laten lopen, dan gebruik je in de winter de buitenbak, in de zomer de binnenbak of het weiland.

Ik heb met al die jaren paarden maar op 3 stallen gestaan, dus heb niet veel referentie. Stal 1 ging hengsten houden, en ik had de enige merrie. Dat ging gewoon niet goed meer, heb er 3 jaar gestaan zonder problemen verder. Stal 2 is dus waar ik het over heb. En op stal 3 sta ik dus zondag al 13 jaar.
Om mij heen zie ik ook wel mensen elke paar jaar verhuizen. Ik zie het gewoon zo, op elke stal is wel wat, maar als je paard er gelukkig is en je kunt gewoon trainen, en er is wederzijds respect, dan is het mij prima. En zo sta ik nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 16:10 



 
Profiel   

Ik proef de frustratie maar lees eigelijk nergens waarom je zelf dan als een dief in de nacht moest beginnen werken? Gewoon zeggen dat je niet akkoord was en je opzeg geeft lijkt mij een minimum aan fatsoen. Overigens boeit niet wat de paarden van een ander mogen, het enige wat uitmaakt is wat er aan jou gezegd of beloofd is. Wordt dat niet nagekomen is dat idd niet ok.
Mijn eigen paarden mogen ook meer, pech voor wie daar niet mee akkoord is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:23 



 
Profiel   

Poekkie schreef
Ik proef de frustratie maar lees eigelijk nergens waarom je zelf dan als een dief in de nacht moest beginnen werken? Gewoon zeggen dat je niet akkoord was en je opzeg geeft lijkt mij een minimum aan fatsoen. Overigens boeit niet wat de paarden van een ander mogen, het enige wat uitmaakt is wat er aan jou gezegd of beloofd is. Wordt dat niet nagekomen is dat idd niet ok.
Mijn eigen paarden mogen ook meer, pech voor wie daar niet mee akkoord is.

Het was niet in de nacht, maar het was in de winter. en het was ook niet een dief zijn, maar gewoon alles wat van mij is meenemen. Ik werk ook overdag he, dus dan is het gewoon donker 's avonds. Als het in de zomer geweest was, dan was het bij daglicht geweest.
En we hebben gewoon pas aan het einde gezegd dat we weggingen. Ik had immers geen opzegtermijn meer. Maar dit was gewoon een stal om te vergeten zeg maar.

Verder dus nooit problemen gehad gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:46 



 
Profiel   

Poekkie schreef
Dat is nu ook wel alles behalve netjes…


Nou ja, als een stalhouder zegt "rot maar op" dan heeft ze dat gewoon gedaan :D

Ik vind het bizar dat het op zoveel stallen misgaat. Zelf heb ik het ook een paar keer meegemaakt. Ik heb wel altijd de opzegtermijn betaald. Wel een keer niet gezegd dat ik die dag wegging, ik had alles betaalt en was er goed klaar mee. Had daar ook maar 3 maanden gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 19:01 



 
Profiel   

Ik zou ook wel benieuwd zijn naar het tegenovergestelde van dit topic “pensionklanten, je kunt er een boek over schrijven”

Elke stal is geven en nemen, ik sta op een stal met ongeveer 30 pensionklanten en heb het af en toe ook wel met de stalbaas te doen, het is niet niks om alle klanten tevreden te houden.

Net als wat Avalange al zegt, het boeit mij ook niet wat een pensionhouder met zijn eigen paarden doet, zolang mijn paarden maar de zorg krijgen die we afgesproken hebben. Zijn er dingen die op mijn stal anders of beter kunnen? Ja hoor, ik kan een waslijst schrijven van wat ik graag anders zou zien, maar het is niet mijn stal en zolang mijn paarden krijgen wat we afgesproken hebben, dan accepteer ik dat er altijd verbeter punten zullen blijven.

Net zoals mijn stalbaas ook punten van mij accepteert die hij waarschijnlijk zelf met schoen anders zou doen/willen zien. Hoewel ik (volgens mij) best een fijne pensionklanten ben, ik doe/regel veel zelf (ondanks vol pension) en ben één van de nettere pensionklanten. Het is geven en nemen.

Moet ook altijd wel even lachen als hij komt mopperen over het gedrag van sommige pensionklanten, zo zal hij vast ook wel eens mopperen over mij, maar we kunnen goed overleggen en als me iets dwars zit, dan bespreek ik het gewoon rustig. Wanneer ik zelf kan helpen met de oplossing van mijn/een probleem, dan doe ik dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 22:49 



 
Profiel   

Er is zeker ook een andere kant inderdaad. Wij hebben een kleine privé stal met eigen paarden en 4 pension klanten en dat is soms al lastig als stal eigenaar. Moet er niet aan denken om meer pension klanten te hebben :')
Hier is het principe voor en door elkaar maar je hebt altijd mensen die meer doen en mensen die de kantjes eraf lopen, veel rommel laten slingeren of waarvoor het nooit goed genoeg is. Dat is soms echt {:)-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 09:43 



 
Profiel   

Ik sta ook op een kleine privestal. De eigenaar regelt hooi en onderhoud en door de week worden de paarden binnen en buiten gezet, maar verder doen we onderling ook alles zelf. Dat levert ook wel eens irritatie op:

- mest niet naar achteren rijden op mesthoop, zodat een ander alles naar achter moet trekken voordat je jouw kruiwagen kan legen.
-het zijn altijd dezelfde die kleine extra klussen oppakken
- netjes achter laten van de poetsplaats is moeilijk
- even stalgang vegen als je uit stal/uit de bak komt wordt wisselend gedaan
-in de zomer moeten we 3 weken zelf de paarden binnen en buiten zetten. Het zijn altijd dezelfde die 's ochtends dat voor hun werk doen. De andere zeggen gewoon dat ze niet kunnen.

Nu spreken we gezamenlijk mensen daar over aan. Maar kan me voorstellen dat je als staleigenaar helemaal gek wordt van politie agent spelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 10:04 



 
Profiel   

Dat binnen en buiten zetten met stalgenoten vind ik echt heel vervelend. Dat komt misschien door het type paard wat ik heb. Mensen waren bang voor mijn oudste merrie en dat levert dan vervelende situaties op.

Bovendien snap ik wel dat niet iedereen voor het werk uit de paarden buiten kan zetten. Zeker als je een gezin met kleine kinderen hebt bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 12:21 



 
Profiel   

Of als je enorm vroeg (en schoon!) naar je werk wilt. Wij "moesten" dat op een vorige stal ook, maar echt niet hoor. Wil ik niet, ik moet al zo vroeg de deur uit, ik ga niet nóg vroeger opstaan. Iedereen had er een probleem mee trouwens, en dit werd er niet bij verteld bij het kijken. Bovendien moesten we alles zelf doen die 3 weken, maar wel het volle pond betalen. Na veel boze reacties zijn we met z'n allen om de tafel gegaan om erover te praten en kwam het er op neer dat de staleigenaar de verantwoording moest nemen iemand te regelen die de stal runde tijdens hun vakantie. Dit hebben ze ook gedaan uiteindelijk. We stonden niet voor niets volpension, ik heb geen tijd voor een doe-het-zelf-stal, en zeker niet in ons hoogseizoen waarbij ik dagen van 13/14 uur werk.

Er zijn twee grote irritaties die ik op mijn huidige stal heb en dit zal nooit veranderen bij deze staleigenaren: vaak te weinig hooi en dat de staleigenaar geen laatste ronde hooi voert 's avonds, dat moeten we zelf doen. Dat laatste doen we nu dmv voergroepen, wij hebben een groepje van 6 mensen met 7 paarden en 2 ezeltjes. Maar dit wordt er bij niemand bij verteld en de stal wordt als "volpension" verhuurd. Dus nieuwelingen waarschuwen we meteen, voordat hun dier 's avonds gewoon geen hooi krijgt. Na 16:00 uur (dat is de krachtvoer-ronde) zie je de staleigenaar niet meer, die is dan "vrij" en zit lekker binnen.
Ik heb dan ook mijn garage altijd vol met hooibalen, ik voer mijn dieren (veel) hooi bij. Veel mensen doen dat bij ons. Zeg je er iets van, dan krijg je er gemiddeld 2 dagen wat hooi bij, en dan ben je weer terug bij af. Ik heb het opgegeven, ik voer bij en reken dat bij mijn vaste lasten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 12:18 



 
Profiel   

Zit dat hooi 's avonds dan niet bij de prijs inbegrepen? Krijgen ze anders de hele nacht niets? Dat noem ik inderdaad geen volpension. Maar als er om 4 uur genoeg voor de hele nacht in de stal gegooid wordt kan ik er nog wel mee leven. Alleen vind ik 4 uur op stal wel heel erg vroeg, dat staat mijn paard zelfs niet in de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 12:59 



 
Profiel   

Hier in de omgeving is het vrij normaal dat buiten zetten en binnen halen niet bij het volpension hoort := Daar moet je of meer voor betalen zodat ze het 5 dagen doen en je in het weekend zelf moet, of je hebt een rooster met de hele stal.

Dat laatste hebben wij, stal zet ze buiten, klanten halen binnen en mesten de paddocks uit. In het weekend helemaal door de klanten. Elke week geef je door welke dagen je wel en niet kan. Dus als je doordeweeks niet kan ivm werk neem je een beurt in het weekend. Scheelt in vergelijking met andere stallen toch wel 30 euro per maand of meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 13:03 



 
Profiel   

Ik heb wel een volpension stal waarbij alles gedaan word inclusief het weekend. Scheelt echt veel stress, want geregel met stalgenoten levert gedoe op meestal. Ik ben van het afspraken nakomen, maar heel wat mensen niet…

Daarnaast vind ik andermans paarden buiten en binnen zetten nog best een ding qua veiligheid voor paard en mezelf met mijn lichamelijke issues.


Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 12-12-22 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 13:17 



 
Profiel   

germie schreef
Zit dat hooi 's avonds dan niet bij de prijs inbegrepen? Krijgen ze anders de hele nacht niets? Dat noem ik inderdaad geen volpension. Maar als er om 4 uur genoeg voor de hele nacht in de stal gegooid wordt kan ik er nog wel mee leven. Alleen vind ik 4 uur op stal wel heel erg vroeg, dat staat mijn paard zelfs niet in de winter.

Het hooi zit wel bij de prijs inbegrepen. Er staan tonnen voor elke box die volgegooid worden met hooi om 's avonds te voeren. Als die om 4 uur in de boxen gegooid zouden worden, dan is dat definitief 's avonds alweer op, dat is niet genoeg voor 15 uur (ze gaan om 7 uur naar buiten). Dat bieden ze wel aan hoor, ze willen wel voeren, maar dan al om 16 uur. Nu heb ik hooinetten in mijn stal en hooiruiven in de uitloop en kan ik beter bijhouden wat er gegeten wordt én hebben mijn dieren altijd hooi. Maar gewoon een avondronde hooi door de staleigenaar was makkelijker geweest -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 13:18 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Ik heb wel een volpension stal waarbij alles gedaan word inclusief het weekend. Scheelt echt veel stress, want geregel met stalgenoten levert gedoe op meestal. Ik ben van het afspraken nakomen, maar heel wat mensen niet…

Dat had ik voorheen ook, heel praktisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 13:19 



 
Profiel   

Ik heb maar op 3 pensionstallen gestaan en 1 daarvan was een kippenboerderij bij met 22.000 vrije uitloop kippen en nog 12 vleesstieren. Ik heb eens 5 dagen al die dieren inclusief de pensionpaarden verzorgd toen de stalhouder op vakantie was. Had toen de tijd ook, dus had er geen moeite mee. Voor het afdraaien van de eieren (dus uit de legkasten in de dozen) kreeg ik dan die 1.5 uur hulp. Maar verdere controles deed ik.
Ik snap wel dat als je geen tijd hebt je dit niet kunt doen. Maar een stalhouder kan natuurlijk ook eens op vakantie gaan, hebben ze ook recht op.
Wordt dat dan niet altijd goed geregeld?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 13:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 29 [ 722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen