Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 30 [ 729 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een tweede kans voor Joep, een Welsh A hengst veulentje

 
Profiel   

Ohh jeetje. Heel veel sterkte :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:01 



 
Profiel   

Och, wat ontzettend naar. Hoop op veel beterschap voor je. Sterkte met alles!
Goh, ik zou heel graag willen, heb een zelfde soort plek als hij gewend is en ben verliefd op Joep geworden, maar ik ben echt bang dat mijn merrie hem opeet. Letterlijk.. :\
M'n volwassen uit de kluiten gewassen Shet heeft het al lastig zat met die bazige merrie en Joep is zo klein en kwetsbaar, ik durf het niet aan, helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:03 



 
Profiel   

Heel erg veel sterkte en beterschap TS! Zelf niet in staat om lieve Joep over te nemen helaas maar ik zal rond vragen! Er waren zoveel fans, er moét wel iemand tussen zitten die Joep verder wilt helpen! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:40 



 
Profiel   

Ik heb helaas mijn eigen geweldige paard en lieve welshpony weg moeten geven omdat ik te slecht kan lopen om goed voor ze te zorgen. Dat geldt helaas nog steeds, heb geen paarden meer en kan ze ook niet meer hebben helaas. Anders mocht hij graag komen!

Ik zal eens rondvragen. Wens je heel veel sterkte met je eigen genezing en hoop heel erg op een tophuis voor Joep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:44 



 
Profiel   

Veel sterkte, moed en kracht voor de komende tijd :(:)
Ik hoop mee dat er voor Joepke en je andere pony een gouden huisje gevonden wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:50 



 
Profiel   

Ach ts, het is dat mijn haflinger hier de boel klein houd maar wat een ontzettend lief diertje en wat een fijne start heb jij heb al kunnen geven. Sterkte en succes met de komende dagen. Joep komt zeker op een prachtig plekje die jij uit kiest. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:11 



 
Profiel   

Bedankt voor de lieve berichten allemaal! Woensdag heb ik mijn eerste afspraak in het ziekenhuis.

Ik heb van twee bokkers een Facebook tip doorgestuurd gekregen. Deze mensen heb ik geappt maar nog geen. reactie.

Vrijdag komt er iemand kijken voor mijn veulen. Als dat doorgaat krijgt ze een fantastisch huisje in een mooi Limburgs landgoed!
Ik heb zelf een beetje bedacht om voorzichtig voor te stellen dat ze joep ook mee neemt... :+
Dat zou voor allebei super zijn, want ze zijn de beste vriendjes...
Fingers crossed...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:47 



 
Profiel   

Oh dat zou fantastisch zijn! Wie weet. Ik duim voor jullie en Joep! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:50 



 
Profiel   

Gaat het een beetje? Sterkte en beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 22:16 



 
Profiel   

En al een huis voor Joep?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 11:31 



 
Profiel   

Volgens mij ben ik vandaag geweest waar Joep woont.
Ik zag zijn groepje rond de ruif staan.
Ik heb hem nog even gezocht maar kon hem niet vinden. Hoe gaat het met hem en jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:06 



 
Profiel   

Was dat in Nijkerk? Dan zou het goed kunnen!
Joep moet je soms inderdaad goed zoeken, hij is de kleinste van allemaal en staat er vaak tussen verstopt. Als je hem roept komt hij er altijd tussen uit lopen.
Ik ben nu helaas wat minder vaak op stal en als ik er ben, is het kort.

Mijn andere veulen is verkocht en verhuist morgen naar haar nieuwe plekje. Die gaat me toch naar een mooi paradijs... <3 phoe hee....
Heerlijk op een landgoed tussen de bomen bij mensen aan huis. Ik heb nog geprobeerd of Joep ook mocht verhuizen, want dat gun ik hem zo. Ik zag haar twijfelen want ze vond hem heel schattig. Maar het werd toch een nee. Ze wilde geen hengsten. Misschien ga ik nog een poging wagen als ik aanbied de castratie te betalen... :D
Er zijn anders ook al wel wat andere opties die ik na kan gaan.

Ik ben inmiddels aan de medicatie en het wachten is of het aan gaat slaan. De waarden in mijn bloed waren zo hoog dat ik me eigenlijk nog veel slechter zou moeten voelen, volgens de arts. Mogelijk is medicatie niet voldoende en moeten we een andere weg gaan volgen.
Volgens mij heb ik nog niet eens verteld dat ik heb... :+
Ik voelde me al een tijd niet goed en dat werd steeds erger. Ik blijk de ziekte van graves te hebben.
Maar gelukkig nu aan de medicatie en onder controle in het ziekenhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:18 



 
Profiel   

Hier ook iemand met de zieke van Graves en dat is ontzettend goed onder controle te krijgen. Bij mij is op een bepaald moment wel de schildklier verwijderd en ik gebruik dus de rest van mijn leven dagelijks schildklier vervangend hormoon in pil-vorm. Komt goed!

Dat betalen van de castratie is trouwens niet eens zo'n slecht idee. Voorstellen kun je het altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:51 



 
Profiel   

Beterschap hoop dat het snel beter gaat met je. En dat je het onder controle krijgt.

Joep op zoek naar een huisje.
Hoop dat hij een goed huisje krijgt.
Ik woon in Putten.
Weet niet of je het bv op fb wilt delen anders kan ik het delen voor je.

Zelf zit ik niet meer in de paarden.
Alleen als je al kijkt naar Joep <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:14 



 
Profiel   

Er is trouwens een topic harderwijk en omstreken zoiets.
Wie weet wilt iemand Joep uit dat topic.
San blijft Joep wel in de regio

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:16 



 
Profiel   

Wat naar zeg. Brutale vraag maar snap je keuze nu je je zo voelt. Maar als je straks goed ingesteld bent op medicatie (als dit aanslaat), ben je dan niet bang dat je spijt gaat krijgen van de verkoop van Joep? Hier zelf namelijk ook ooit die fout gemaakt met mijn maatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:34 



 
Profiel   

Joep kan sowieso niet blijven. Hij staat in pension en hoewel ik nu nog gematst word door de eigenaar, kan dat niet zo blijven.
Als hij aan huis had gestaan had hij natuurlijk wel kunnen blijven!
Maar ik ga zeker mijn best doen om een goed plekje te vinden voor hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:59 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:11 



 
Profiel   

Jaydee_WP schreef
Was dat in Nijkerk? Dan zou het goed kunnen!
Joep moet je soms inderdaad goed zoeken, hij is de kleinste van allemaal en staat er vaak tussen verstopt. Als je hem roept komt hij er altijd tussen uit lopen.
Ik ben nu helaas wat minder vaak op stal en als ik er ben, is het kort.

Mijn andere veulen is verkocht en verhuist morgen naar haar nieuwe plekje. Die gaat me toch naar een mooi paradijs... <3 phoe hee....
Heerlijk op een landgoed tussen de bomen bij mensen aan huis. Ik heb nog geprobeerd of Joep ook mocht verhuizen, want dat gun ik hem zo. Ik zag haar twijfelen want ze vond hem heel schattig. Maar het werd toch een nee. Ze wilde geen hengsten. Misschien ga ik nog een poging wagen als ik aanbied de castratie te betalen... :D
Er zijn anders ook al wel wat andere opties die ik na kan gaan.

Ik ben inmiddels aan de medicatie en het wachten is of het aan gaat slaan. De waarden in mijn bloed waren zo hoog dat ik me eigenlijk nog veel slechter zou moeten voelen, volgens de arts. Mogelijk is medicatie niet voldoende en moeten we een andere weg gaan volgen.
Volgens mij heb ik nog niet eens verteld dat ik heb... :+
Ik voelde me al een tijd niet goed en dat werd steeds erger. Ik blijk de ziekte van graves te hebben.
Maar gelukkig nu aan de medicatie en onder controle in het ziekenhuis.


Ja, dat was in Nijkerk :-) Leuke plek......
Dan had hij zich inderdaad goed verstopt, ik geef hem geen ongelijk met dat vreselijke weer van gisteren.

Als ruin maakt hij inderdaad wel meer kans. De vraag is vanaf wanneer dat verstandig is gezien zijn conditie.
Ik woon 20 minuten verderop, en liep al te dubben.... maar ik denk wel dat ik vermoord word als ik er nog 1 bij zet. Je kan hem ook een keer 's nachts over de omheining gooien natuurlijk _O-
Houd je ons op de hoogte?

Wat vervelend dat je ziek bent en zoekende hoe je hiermee om moet gaan. Bemoedigend verderop in het topic te lezen dat je dus met medicatie je heel veel fijner kunt voelen.
Ik wens je daarmee veel sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:17 



 
Profiel   

Ninx schreef
Jaydee_WP schreef
Was dat in Nijkerk? Dan zou het goed kunnen!
Joep moet je soms inderdaad goed zoeken, hij is de kleinste van allemaal en staat er vaak tussen verstopt. Als je hem roept komt hij er altijd tussen uit lopen.
Ik ben nu helaas wat minder vaak op stal en als ik er ben, is het kort.

Mijn andere veulen is verkocht en verhuist morgen naar haar nieuwe plekje. Die gaat me toch naar een mooi paradijs... <3 phoe hee....
Heerlijk op een landgoed tussen de bomen bij mensen aan huis. Ik heb nog geprobeerd of Joep ook mocht verhuizen, want dat gun ik hem zo. Ik zag haar twijfelen want ze vond hem heel schattig. Maar het werd toch een nee. Ze wilde geen hengsten. Misschien ga ik nog een poging wagen als ik aanbied de castratie te betalen... :D
Er zijn anders ook al wel wat andere opties die ik na kan gaan.

Ik ben inmiddels aan de medicatie en het wachten is of het aan gaat slaan. De waarden in mijn bloed waren zo hoog dat ik me eigenlijk nog veel slechter zou moeten voelen, volgens de arts. Mogelijk is medicatie niet voldoende en moeten we een andere weg gaan volgen.
Volgens mij heb ik nog niet eens verteld dat ik heb... :+
Ik voelde me al een tijd niet goed en dat werd steeds erger. Ik blijk de ziekte van graves te hebben.
Maar gelukkig nu aan de medicatie en onder controle in het ziekenhuis.


Ja, dat was in Nijkerk :-) Leuke plek......
Dan had hij zich inderdaad goed verstopt, ik geef hem geen ongelijk met dat vreselijke weer van gisteren.

Als ruin maakt hij inderdaad wel meer kans. De vraag is vanaf wanneer dat verstandig is gezien zijn conditie.
Ik woon 20 minuten verderop, en liep al te dubben.... maar ik denk wel dat ik vermoord word als ik er nog 1 bij zet. Je kan hem ook een keer 's nachts over de omheining gooien natuurlijk _O-
Houd je ons op de hoogte?

Wat vervelend dat je ziek bent en zoekende hoe je hiermee om moet gaan. Bemoedigend verderop in het topic te lezen dat je dus met medicatie je heel veel fijner kunt voelen.
Ik wens je daarmee veel sterkte!!


Aaaahh eentje meer of minder maakt ook niet uit... *D En Joep is heel speciaal! Iedereen wordt altijd meteen verliefd op Joep.... <3
Mocht je het serieus overwegen kunnen we het er altijd over hebben. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 20:49 



 
Profiel   

Als ik Joep was zou ik bij Ninx willen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 20:55 



 
Profiel   

Ir111 schreef
Als ik Joep was zou ik bij Ninx willen!


Hahaha.... houd op en schei uit!!!! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 21:08 



 
Profiel   

We helpen met liefde om Joep over het hek te tillen hoor _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 22:16 



 
Profiel   

<<) haha! :=

Nou, ik zal eens kijken of er al wat te castreren valt. Dan maakt hij sowieso meer kans!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 17:48 



 
Profiel   

Mocht je niks vinden mag hij evt hier wel staan. Volgens mij hebben we wel is contact gehad over eventuele opfok ;) Komt tie bij een groepje van 3 a 4 andere jaarlingen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 07:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 30 [ 729 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen