Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 155 van de 242 [ 6035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 242  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Harmonie in chaos vinden

 
Profiel   

nafkedemi schreef
Dat nieuws is Kwalitatief Uiterst Teleurstellend!!!! Sterkte...


Dit dus...

Gelukkig kun jij hem wel dat jaar op de wei geven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 19:50 



 
Profiel   

Zo, dat is een partij flink balen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 19:53 



 
Profiel   

Muga schreef
nafkedemi schreef
Dat nieuws is Kwalitatief Uiterst Teleurstellend!!!! Sterkte...


Dit dus...

Gelukkig kun jij hem wel dat jaar op de wei geven.

Na alles wat hij voor mij gedaan heeft vind ik dat wel het minste dat ik voor hem kan doen. Hij heeft zoveel meer gedaan dan ik had durven dromen. :)
Normaal gesproken had ik dit jaar nog een keer niveau 4 amateur willen starten (subtop maar dan zonder dat je een speciale licentie moet.) omdat hij daar klaar voor was maar dat gaat niet meer gebeuren vrees ik. Ik kan niet eerlijk zeggen dat ik dat niet jammer vind maar hij is succesvol Z2 gestart en dat is veel meer dan iemand ooit van hem verwacht had. Voor hem maakt het niet uit of ie nog start of niet. Hij staat nu in de klei, daar heeft ie wel een mening over. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:00 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Sam heeft vandaag een echo gehad en in tegenstelling tot wat die kneus van vorige keer zei is er helaas wel een aardig letsel te zien op de oppervlakkige buigpees. Op de plek waar ik dus al zei dat ik dacht dat een scheur zat. :x :x
Jaartje op weide en dan opnieuw een echo om te kijken hoe het geheeld is. Ik heb even niet meer zo'n zin in vandaag..


Jeetje wat een kl*te nieuws, sterkte en heel veel beterschap voor Sam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:03 



 
Profiel   

Wat verdrietig dit nieuws. Pffffff

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:11 



 
Profiel   

|( klote nieuws. Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:17 



 
Profiel   

Ach, nee hè, Sammie. Da's balen om het maar eens voorzichtig uit te drukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:30 



 
Profiel   

Wat een rotnieuws! Gelukkig kan Sam lekker op de wei bij jou. Zou hij met Pretty samen kunnen staan? Eventueel met Reve er bij. Dat Sam steeds gezelschap heeft als je met Reve iets doet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:46 



 
Profiel   

Jeutje dat is niet het nieuws dat je wilt vernemen. Dan is je plezier in die dag inderdaad voorbij.

Arme Sam

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:53 



 
Profiel   

Ah nee Sam.. wat is dat rot :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:02 



 
Profiel   

Bloemetje75 schreef
Wat een rotnieuws! Gelukkig kan Sam lekker op de wei bij jou. Zou hij met Pretty samen kunnen staan? Eventueel met Reve er bij. Dat Sam steeds gezelschap heeft als je met Reve iets doet?

Voorlopig blijft hij hier. We kunnen er hier drie zetten. Dan is er nooit eentje alleen als eentje mee op wedstrijd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:03 



 
Profiel   

Ah wat ontzettend balen :( sterkte hopenlijk dat het jaar op de weide hem helpt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:19 



 
Profiel   

Och jeetje dat is een heftige blessure, zeker op zijn leeftijd. Vraag eens aan Janderegelaar op bokt of hij iemand in je buurt kent met een laser.... Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:57 



 
Profiel   

Wat een kl*tebericht… :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 22:00 



 
Profiel   

Hij krijgt gewoon rust. Hij mankt niet meer dus hij wordt een jaartje grasmaaier en dan een nieuwe echo maar ik ga hem niet meer uit brengen. DA zei dat al die methodes vooral veel geld kosten en misschien een maand van de hersteltijd halen… Ik begrijp de tip maar het wordt gewoon rust. Zelfs nu met de echo was het al best een kunststuk om te voorkomen dat hij ging weven. :(:)
Ik heb net de wedstrijden gepland met Rêve. Tenzij ze me verongelukt op de eerste (daar komt een trein door naast de piste en dat kent ze niet.) gaat ze een paar keer mee vanaf half april. Gewoon ervaring op doen. Geen verwachtingen kwa scores.

[ img ]
[ img ]
Helaas was mijn mobiel vol en brak hij het filmpje af maar dit is het letsel. Dit is vlak boven de kogel.

Is er trouwens een manier om klei netjes aan te brengen of? _O-

Rêve wilde zich perse bemoeien dus ik wreef mijn handen af aan haar been. Ze stak prompt haar neus er in en zag dat ze net nog steeds langs haar andere been aan het wrijven was om er van af te komen. Zal haar leren. Nieuwsgierige snuit, :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 22:57 



 
Profiel   

Polie hebben wij ook toen op de wei gezet en ze is weer helemaal goed. Ik mocht weer rijden en dat heb ik nog heel voorzichtig gedaan maar ik kon voelen dat het niet 100% meer was ook al zag niemand wat, vooral na een uurtje buiten begon dat gevoel en altijd gelijk afgestapt. Dus toen is ze vooral als handpaard meegegaan naar buiten en als mijn man ook mee wilde ging hij op Hercule, liep ik met Pol ernaast en alleen op sommige plekken ging ik erop ,mocht ze voorop en draafde we naar het pad naar boven en dan voelde ze fantastisch en kon ze goed aan. Dat vonden de paarden ook zo vreselijk gaaf en wij ook. Toen Hercule overleden was ging Polie met pensioen. Het was goed zo.
Je besluit dat Sam geen wedstrijden meer hoeft is verstandig, net als een jaar rust.
Wij hebben alleen een dierenarts/ osthepaat er bij gehad want Polie was heel erg gevallen en had te zware blessure en ze stond volledig uit het lood (bekken). Maar je ziet er niets meer van en ze is gelukkig in haar groepje altijd buiten. Het is wat het is, helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:56 



 
Profiel   

Ah wat poep zeg....voor jou vooral want het had toch wel gaaf geweest als je Sammie nog een beetje verder had kunnen krijgen als kers op de kers op de taart. Dit klinkt als iets dat stilzwijgend in een pensioentje over gaat :(:) Hopelijk herstelt hij vlot en blijkt er toch nog wat meer in te zitten dan alleen maar ouwe l*llen ritjes hierna, want ik denk dat hij het zelf ook wel leuk zou vinden om nog wat werkjes te doen...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:07 



 
Profiel   

Jakkes dat is inderdaad kl*te nieuws. GEzien zijn leeftijd snap ik dat je hem niet meer gaat starten. Jaartje rust op de wei en dan afwachten wat nog mogelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:11 



 
Profiel   

pmarena schreef
Ah wat poep zeg....voor jou vooral want het had toch wel gaaf geweest als je Sammie nog een beetje verder had kunnen krijgen als kers op de kers op de taart. Dit klinkt als iets dat stilzwijgend in een pensioentje over gaat :(:) Hopelijk herstelt hij vlot en blijkt er toch nog wat meer in te zitten dan alleen maar ouwe l*llen ritjes hierna, want ik denk dat hij het zelf ook wel leuk zou vinden om nog wat werkjes te doen...?

Dat is wel een beetje zo natuurlijk maar hem zal dat niet zoveel uit maken. Als hij voldoende hersteld om nog te kunnen werken zonder pijn mag hij thuis nog wat licht werk doen, misschien wat stapritten buiten. Als hij zich iig rustig genoeg wil houden daarvoor. _O-

Iedereen zegt me van "ja maar zus en zo hebben dat ook gehad en na 1.5 jaar waren die volledig hersteld. Ja das mooi maar dan is Sam bijna 20. Dan ga ik dat arme dier toch niet uit persen na alles wat hij gedaan heeft om nog een wedstrijdje mee te rijden? :(:)

Nee, Rêve mag de boel op stelten gaan zetten op wedstrijd. :+

Joy is ook geënt gisteren, die vond dat hij per prik de DA 1 keer mocht happen. Dat ik vond van niet ergerde hem enigszins. :+ Ik kreeg zo'n blik van "jamaar hij...." " nee Joy." :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:43 



 
Profiel   

Nee inderdaad moet je hem dat niet meer aan doen op die leeftijd. Dat is het verschil met een 10-jarige die dezelfde blessure heeft. Zelfs een 15-jarige zou ik over twijfelen als die helemaal herstelt om terug in de sport te brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:46 



 
Profiel   

Nou dat vooral, als hij zich rustig genoeg wil houden... ik denk dat bepaalde paardjes toch wel graag wat meer willen dan bejaardenritjes. Om hem nu weer helemaal op-en-top op wedstrijdniveau te krijgen daar zou ik idd. maar even niet vanuit gaan, maar ik duim voor jullie dat er wel wat meer in zit voor nog een beetje uitdaging onder het zadel...stel je voor dat 'ie fit 30 wordt, dan wil je nog wel wat bezigheden hebben om een beetje fijn tussen de oortjes te blijven :=

Eerst maar eens even lekker tutten op de wei. Kunnen Sam en Reve in principe wel fijn samen staan met Pretty denk je....?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:47 



 
Profiel   

ja, Sam heeft altijd met Pretty gestaan, Rêve is snel gaan zwerven maar in principe veel minder kieskeurig op haar gezelschap dan Sam dus zolang Sam haar nog herkend komt dat wel goed. :j

petraaken: bij een 15 jarige zou ik ook al twijfelen. Maar bij eentje van 20 kan ik alleen maar hopen dat het genoeg hersteld dat ik hem, zoals pmarena zegt, fijn kan bezig houden. Hij trekt buiten wel graag een sprintje dus als zijn pees daar te zwak voor is valt dat af. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:52 



 
Profiel   

Nou ik ben benieuwd hoor. Vooral ook of Pret idd. bij je terug komt. Wie weet ga je nog wel een echte band met haar opbouwen dan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:54 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Joy is ook geënt gisteren, die vond dat hij per prik de DA 1 keer mocht happen. Dat ik vond van niet ergerde hem enigszins. :+ Ik kreeg zo'n blik van "jamaar hij...." " nee Joy." :+

Haha, dat herken ik van mijn Rockes. Die werd daar ook niet zo gelukkig van. Wist dat ie geen hapjes mocht nemen, noch van de arts, noch van mij. Die kropte het dan op en als ie terug mocht op de paddock, liet ie wel heeeeeeeeeeel duidelijk merken, dat we hem met die prikjes, wel heeeeeeeel boos hadden gemaakt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:01 



 
Profiel   

Joy kan zo'n typische kop trekken, hij kijkt me dan recht aan en je ziet dat mondje dan zo ietwat scheef richting de DA gaan zonder dat ie echt zijn hoofd beweegt alsof hij toestemming wil vragen voor zijn plan. _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 155 van de 242 [ 6035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 242  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen