Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 156 van de 238 [ 5933 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 238  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Harmonie in chaos vinden

 
Profiel   

Ik heb beeld :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:14 



 
Profiel   

en dan heb je een DA die zegt "ma die is toch braaf eh." en terwijl legt Joy die twee oren plat omdat ik zo juist medegedeeld heb dat hij de DA niet mag bijten omdat ie hem prikt. _O- en hardop "ja het is een lief manneke" *aait geërgerde Joy over de bol*
Stel je een gefrustreerde peuter voor die denkt dat ie volwassener behandeld moet worden dan gebeurt. Dan heb je Joy op zo'n moment. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:41 



 
Profiel   

Haha wel compliment voor jou dat je Joy ondanks zijn ergernis braafjes laat ogen voor de DA :D En als eigenaar weet jij hoeveel communicatie het kost om dat voor elkaar te krijgen. Een buitenstaander ziet gewoon een brave kleuter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 06:53 



 
Profiel   

Nouja hij was ook braaf, toch....? O:)

Wel mooi is dat als je je dieren zo goed kan lezen, dat geeft toch een hele extra dimensie er aan hè :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 07:43 



 
Profiel   

_O- hij is gewoon leuk. :)) en behoorlijk duidelijk met zijn uitdrukkingen. <3 Sky durfde ook wel bij de DA komen kijken zolang hij achter Joy kon blijven staan. :j Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat verstoppen als ie Joy voorbij groeit. :)) Joy heeft hem inmiddels terug in gehaald)

Gisteren zei mijn man dat hij het afdak terug ging op ruimen zodat we de 3e stal terug kunnen leeg maken voor het geval dat "miss pretty woman" eerder weg moet dan de weide waar we haar willen zetten klaar is. :+
Ik kan me niet herinneren dat ik hier thuis ooit haar volledige naam gebruikt heb. Ik zeg meestal Pret (prit)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 12:23 



 
Profiel   

Lieve meedenkende man.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 12:51 



 
Profiel   

Die ziet de bui al hangen... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 14:49 



 
Profiel   

Yep, die ziet de bui inderdaad al hangen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 15:28 



 
Profiel   

:j en hij weet van wie Rêve haar karakter heeft dus hij kijkt er vast naar uit gezien hij niet door de weide kan lopen zonder zweep als Rêve er staat. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:16 



 
Profiel   

Voortaan met een taser de wei in :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:39 



 
Profiel   

pmarena schreef
Voortaan met een taser de wei in :=
Jij bent echt erg _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:46 



 
Profiel   

Zolang manlief geen taser nodig heeft voor Ayasha is er nog niets aan de hand. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:26 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Zolang manlief geen taser nodig heeft voor Ayasha is er nog niets aan de hand. :D


Haha dan hangt er een herder aan zn arm :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:28 



 
Profiel   

Muga schreef
Maflinger_S schreef
Zolang manlief geen taser nodig heeft voor Ayasha is er nog niets aan de hand. :D


Haha dan hangt er een herder aan zn arm :+
Dat dus _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:42 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Muga schreef


Haha dan hangt er een herder aan zn arm :+
Dat dus _O-

;j Hij heeft zijn trainer inmiddels al gezegd dat die hem gekl**t heeft met die 2e pup. (yaiko dus. :+)
Wij hadden toen twee pups gekozen en trainer heeft de knoop door gehakt omdat het zijn nestkeuze was en die heeft Yaiko gekozen. Dus nu zit mijn man met een herder die heel trots is als hij mij kan verdedigen. _O- _O- Als ik bv de was aan het vouwen ben dan zit ie ofwel langs me met zijn blik richting de deur ofwel ligt hij langs me maar hij is altijd klaar om te verdedigen. _O-

Hij heeft vorig jaar denk ik gedreigd om een veeprikker te kopen voor Rêve toen ze het uitzonderlijk bont gemaakt had dus die taser zou zo ver gezocht niet eens zijn. := := Rêve was, vanzelfsprekend, niet zo onder de indruk van dat dreigement.... := Vandaag is ze blijkbaar ook een etter geweest want vanmiddag vroeg ie of ik heel boos zou zijn als hij een stroomband kocht voor haar... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:01 



 
Profiel   

Oei oei dan heeft ze het echt wel uitgehangen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:04 



 
Profiel   

Arme man. Hij is zo zwaar in de minderheid ten opzichte van al die beestjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:12 



 
Profiel   

Reve heeft haar bijnaam dus weer eer aangedaan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:34 



 
Profiel   

Waarom ze het doet weten we niet want ze heeft er geen reden toe. Maar ze heeft de neiging om met de oren plat achter mijn man aan te gaan… :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 23:51 



 
Profiel   

De veulens gaan naar alle waarschijnlijkheid morgen verhuizen naar hun grote weide. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 12:41 



 
Profiel   

De 2 boys samen....? En is dat dan een ruimere wei bij je wat was ook alweer (schoon-) ouders?
Of die wei waar je een huurder afgeknikkerd hebt die er een zooitje van gemaakt had?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 06:21 



 
Profiel   

Dit is een weide van iets meer dan een hectare waar ze nu op staan. Dat is de weide waar die huurster op gezeten heeft idd. :j Die hebben we nu in orde gemaakt voor de hengsten.

Geen ide of dit werkt want het is een lijst...
edit:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 3eOch-RPgj

het insluiten werkt niet zo geloof ik.

Al bij al ging het erg goed. Joy moest als eerste de camion op omdat hij de zwaarste van de twee is en mijn man die liever aan de bestuurderskant heeft staan. Die twijfelde dus even omdat ie Sky daarvoor moest achter laten maar al bij al hebben we denk ik vijf minuten gedaan over allebei laden. :+ Terwijl Joy wat treuzelde (is ook nog maar zijn 3e keer uiteindelijk) moest ik Sky tegen houden om er niet op te rennen. _O- Die dacht "de laatste keer dat ze me op dat ding zette kreeg ik eten, wie weet wat ik nu krijg" volgens mij. _O-

Joy is trouwens bezweet op zijn borst en buik omdat hij de gehele rit zijn moeder eer aan gedaan heeft en kabaal heeft staan maken. :=
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Een paar dagen in het gras en ze zijn ook weer proper. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 15:17 



 
Profiel   

Wat een heerlijke plek voor ze!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 15:21 



 
Profiel   

Oh ik zit mijn man op 1 van de filmpjes idd uit te lachen. Je hoort hem niet vloeken maar hij had dus even aan de stroomdraad gehangen. _O- De twee bovenste draden zijn een min en een plus zodat ze altijd stroom krijgen als ze "over" de draad willen hangen en manlief hing daar dus even aan. :+
6 is trouwens het absolute maximum dat ik er wil hebben lopen. Ik gok eerder een 5tal met "ruimte voor een 6e" in geval van nood. :) Alles hangt ook wat af van hoe de weide het doet. Ze hebben er met 7 op gelopen en dat ging eigenlijk goed (geen modder ook niet in de winter) dus in theorie moet het kunnen. :) Helemaal achteraan hebben ze de hooiruif staan omdat die plek het meeste schaduw heeft en daardoor ook het minste gras. Ze hebben twee grote drinkbakken staan, 1tje kort bij waar ze staan op de foto's en eentje aan de stallen. Alles is er op voorzien dat als er een etter tussen zit, die niet de andere kan weerhouden van eten of drinken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 15:31 



 
Profiel   

Inderdaad een geweldige plek voor ze.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 15:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 156 van de 238 [ 5933 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 238  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen