Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 282 van de 482 [ 12045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 482  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

 
Profiel   

Gefeliciteerd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:25 



 
Profiel   

Seven schreef
Ik heb een paard bekeken die voldoet aan die eisen hoppit
Die was echt super flegmatisch, kalm en ondanks dat hij jong was heel braaf en flink barok
Maar kwpn gefokt


Ehh zul je net zien he :P Die mogen we helaas echt niet kwijt bij ons, mijn haflinger kruising is al één van de grotere paarden. Die voor mijn vriend wordt ook nog wel geaccepteerd dat hij niet op een ijslolly past, maar liever dichter bij de 160cm dan bij de 170cm. We staan al jaren op deze droomstal, dus op dat vlak respecteren we ook hun wens (en een koudbloed past ook bij ons beter of 't moet al een hele dooie WB zijn :D }:0 )

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:27 



 
Profiel   

Durquia schreef
Ik ben blij, m’n Spaanse merrie kwam vandaag door de keuring en staat sinds vanavond op stal *\o/*


Super!! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:31 



 
Profiel   

Hoppit, freiberger. Past in wat je zoekt. Advies, neem dan wel een oudere die je echt kunt testen. Geef maar PB mocht je meer willen weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:58 



 
Profiel   

Belker schreef
Hoppit, freiberger. Past in wat je zoekt. Advies, neem dan wel een oudere die je echt kunt testen. Geef maar PB mocht je meer willen weten.


Yess, die houdt ik via FB idd in de gaten (ook in Duitsland), alleen vrij veel jonge dieren atm of is er mogelijk nog een ander interessante importeur? Een 10-14j uit het leger zou idd ideaal zijn. Ik stuur even pb, mss heb jij nog wat andere stallen om in de gaten te houden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:03 



 
Profiel   

Durquia schreef
Ik ben blij, m’n Spaanse merrie kwam vandaag door de keuring en staat sinds vanavond op stal *\o/*


Gefeliciteerd! Wat fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:04 



 
Profiel   

Hoppit schreef
Seven schreef
Ik heb een paard bekeken die voldoet aan die eisen hoppit
Die was echt super flegmatisch, kalm en ondanks dat hij jong was heel braaf en flink barok
Maar kwpn gefokt


Ehh zul je net zien he :P Die mogen we helaas echt niet kwijt bij ons, mijn haflinger kruising is al één van de grotere paarden. Die voor mijn vriend wordt ook nog wel geaccepteerd dat hij niet op een ijslolly past, maar liever dichter bij de 160cm dan bij de 170cm. We staan al jaren op deze droomstal, dus op dat vlak respecteren we ook hun wens (en een koudbloed past ook bij ons beter of 't moet al een hele dooie WB zijn :D }:0 )


Deze was rond de 164 dus geen kasteel maar wel heel rond :=
En ja echt heel nouja doods zogezegd, hij was echt super stoïcijns :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:13 



 
Profiel   

Durquia schreef
Ik ben blij, m’n Spaanse merrie kwam vandaag door de keuring en staat sinds vanavond op stal *\o/*


Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:27 



 
Profiel   

Dank jullie wel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:54 



 
Profiel   

Hier ook geslaagd, vanavond na de kliniek doorgereden naar stal. Meet Piroska, oftewel; Pien zoals wij haar omdopen. <3 <3 <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 23:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Durquia!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 23:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd beiden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 06:29 



 
Profiel   

Hoppit schreef
Hoihoi,
zou ik van jullie expertise en netwerk ook een keer gebruik mogen maken? Ik lees eigenlijk al jaren dit topic stil mee gewoon om op te pikken waar je nu juist op let en welke vragen er gesteld horen te worden.
Onze vorige (en huidige) paarden zijn we allemaal een soort van tegenaan gelopen :)

We zijn echt op zoek naar een doodbrave biefstuk om een grote volwassen ruiter weer het vertrouwen in rijden op te geven. We staan op een koudbloeden stal, kruisingen zijn wel welkom, voorkeur voor niet te grote dieren. Hiervoor Comtois gehad, dat is ook ongeveer het maatje wat we weer zoeken. Maar het maakt eigenlijk niet uit wat het is, als het maar stevig, gezond en DOODBRAAF is.

Heeft er mogelijk ook iemand contacten binnen dat soort paarden?


Volg je Horracio Hippique op Facebook al?
Die heeft ook vaak leuke, brede kruisingen staan.
Zij is nog niet heel lang bezig maar lees niet veel gekkigheid qua betrouwbaarheid etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 07:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Pien!

Horracio lees ik over dat de paspoorten niet altijd in orde zijn bij import. Wellicht een aandachtspunt. Verder zie ik leuke dieren voorbij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 07:40 



 
Profiel   

Wiwabalia schreef
Hier ook geslaagd, vanavond na de kliniek doorgereden naar stal. Meet Piroska, oftewel; Pien zoals wij haar omdopen. <3 <3 <3

[ [url=m/vg6qdA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Knap koppie hoor! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:24 



 
Profiel   

Gefeliciteerd beiden *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd beide!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd beiden!

Hoppit, staan Fjorden ook op de lijst? Op de Facebookgroep Fjorden zoeken baas staan best wat leukers!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:59 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:59 



 
Profiel   

boemel schreef
Gefeliciteerd met Pien!

Horracio lees ik over dat de paspoorten niet altijd in orde zijn bij import. Wellicht een aandachtspunt. Verder zie ik leuke dieren voorbij komen.

Mijn zusje heeft daar een hele leuke Comtois gekocht. Er zat nog wel een verrassing in de buik van de merrie...Is ook wel een puntje van aandacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Wiwabalia

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:04 



 
Profiel   

Wij zouden morgen gaan keuren maar dat gaat niet door
Dierenarts heeft een ongeluk gehad en is er minimaal een paar maand uit

Afwachten wanneer het nu kan bij de andere kliniek(en)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:06 



 
Profiel   

Wiwabalia schreef
Hier ook geslaagd, vanavond na de kliniek doorgereden naar stal. Meet Piroska, oftewel; Pien zoals wij haar omdopen. <3 <3 <3

[ [url=m/vg6qdA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gefeliciteerd wat een leukerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:41 



 
Profiel   

different1 schreef
Hoppit schreef
Hoihoi,
zou ik van jullie expertise en netwerk ook een keer gebruik mogen maken? Ik lees eigenlijk al jaren dit topic stil mee gewoon om op te pikken waar je nu juist op let en welke vragen er gesteld horen te worden.
Onze vorige (en huidige) paarden zijn we allemaal een soort van tegenaan gelopen :)

We zijn echt op zoek naar een doodbrave biefstuk om een grote volwassen ruiter weer het vertrouwen in rijden op te geven. We staan op een koudbloeden stal, kruisingen zijn wel welkom, voorkeur voor niet te grote dieren. Hiervoor Comtois gehad, dat is ook ongeveer het maatje wat we weer zoeken. Maar het maakt eigenlijk niet uit wat het is, als het maar stevig, gezond en DOODBRAAF is.

Heeft er mogelijk ook iemand contacten binnen dat soort paarden?


Volg je Horracio Hippique op Facebook al?
Die heeft ook vaak leuke, brede kruisingen staan.
Zij is nog niet heel lang bezig maar lees niet veel gekkigheid qua betrouwbaarheid etc.



Yes, die volg ik zeker en idd zeker het type paarden wat wij zoeken... Alleen wij hebben al een keer meegemaakt wat een overdonderd 'braaf' omgeschoold karrepaard is. 3wkn geleden uit Frankrijk getrokken en nu al braaf drie gangen onder de man en door Rotterdam heen geweest = overdonderde knol. Dat is voor een goede dappere ruiter zeker een leuk paard, mijn vriend gaat daar helaas weer tegenaan lopen.

Meestal zijn ze ook binnen de paar uur dat ze geadverteerd worden ook al weer verkocht, wat niet echt bij ons past. Dus niets negatief ten op zichte van hen, maar we willen graag op een relaxte manier kennismaken en de kans krijgen een weloverwogen keuze te maken zonder aankoopdruk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 282 van de 482 [ 12045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 482  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen