Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 176 van de 243 [ 6056 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 243  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Harmonie in chaos vinden

 
Profiel   

Nou hij zou er niet misstaan, ik zou spontaan een sprongetje opzij doen als hij zo aan komt stampen :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:08 



 
Profiel   

Ik ook. Hij komt echt met een attitude af "maak plaats". :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:47 



 
Profiel   

Aan de kant voor de rots in de branding voor de theemuts, hij lost het wel even op <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:48 



 
Profiel   

_O- toen ik in het ziekenhuis lag vroegen de verpleegsters altijd waar mijn bodyguard was als hij even van mijn zijde geweken was. _O-

Ik zie hem zo dus helemaal niet. :)) veel mensen zijn ook enigszins bang voor hem. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 15:02 



 
Profiel   

Tja hij komt wel soldaat/bodyguard over als je hem zo ziet lopen over een terrein. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 15:11 



 
Profiel   

Ach kan geen kwaad toch dat jij / je man en jullie schoothondjes wat ontzag inboezemen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:53 



 
Profiel   

petraaken schreef
Tja hij komt wel soldaat/bodyguard over als je hem zo ziet lopen over een terrein. _O-

_O- ik moet wel zeggen dat ik over het algemeen erg respectvol benaderd wordt zodra ze weten wie mijn man is. En ze hem standaard als ‘die brede meneer’ omschrijven. _O-
Ze maken zich ook altijd zorgen om mij terwijl ik degene met het meeste temperament ben. :=

Hem mag je veel in de weg leggen maar mij of mijn paarden niet. Dan heb je al snel met hem te doen. := hij is erg beschermend ook naar Rêve en zo mogelijk nog meer naar Joy.

Rêve dwingt echter zelf al het nodige respect af op een of andere manier. Met Sam werd ik constant afgesneden en moest ik steeds remmen. Met Rêve heb ik eigenlijk steeds vrije doorgang. :+


pmarena schreef
Ach kan geen kwaad toch dat jij / je man en jullie schoothondjes wat ontzag inboezemen O:)

Onze schoothondjes. _O- de buren kijken ook altijd zo prachtig als ze me met Yaiko op stap zien gaan. _O-

Morgen mag ik weer naar het ziekenhuis dus mis Terror mag genieten van een weekje vrij. Heeft ze ook wel verdient. :j volgende week toch Chris maar eens bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 00:41 



 
Profiel   

Succes in het ziekenhuis vandaag. Voel me ook niet al te best maar toch al beter dan gisteren. Gisteren was ik echt niets waard. Mijn ouders hebben s'avonds mijn paarden gevoerd. Had gelukkig de energie gevonden om dat klaar te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 08:28 



 
Profiel   

Hierna volgen meestal ook een paar k*tdagen. De dokter begint me gelukkig stilaan te kennen en snapt dat pushen averechts werkt. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:52 



 
Profiel   

Voor sommige mensen zou ik zo graag iets willen doen om het soms wat makkelijker te maken, jij bent er daar toch wel 1 van.
Sterkte de komende dagen. :(:) Lekker knuffelen met je schoothondjes (autocorrect wilde er schoonmoeder van maken :x )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:14 



 
Profiel   

Sterkte Kathleen!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:20 



 
Profiel   

Vandaag niet meer maar morgen maak ik een topic of zet ik ze in het vorige wedstrijd topic maar al eentje:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:31 



 
Profiel   

Ziet er zeer netjes uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:52 



 
Profiel   

Mooie combinatie zijn jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:09 



 
Profiel   

Netjes hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:09 



 
Profiel   

Heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:24 



 
Profiel   

Heb de update in dit topic toegevoegd voor wie het leuk vind. :D
Ayasha @ [RIJ-ITP] To a new era.... Rêve D'or op wedstrijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:17 



 
Profiel   

Mooie foto’s Kathleen, ziet er heel fijn uit.
En fijn dat haar kuch over is.
Hoe gaat het met jou, nog veel last van het ziekenhuisbezoek ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 20:48 



 
Profiel   

jokari schreef
Mooie foto’s Kathleen, ziet er heel fijn uit.
En fijn dat haar kuch over is.
Hoe gaat het met jou, nog veel last van het ziekenhuisbezoek ?

Ik ben al wat helderder dan gisteren. Wel nog stijf en lamlendig. Zal nog wel een paar dagen snel moe zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 22:00 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Vandaag niet meer maar morgen maak ik een topic of zet ik ze in het vorige wedstrijd topic maar al eentje:

[ [url=m/z2NJtB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig plaatje! Lekker zadel ook. Wel naar achteren leggen, ligt nu zo 5 cm te ver naar voren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 20:32 



 
Profiel   

Klopt. Mijn man heeft gezadeld ipv ik zelf. := hij moet nog steeds wennen aan dressuurzadels. := normaal trek ik het nog naar achter voor ik de singel vast doe maar ze stond klaar toen ik mijn laarzen aan had en heb er niet voldoende op gelet. :o

Sowieso komt ook wel de zadelpasser even nu het wat ‘ingereden’ is. Kijken of de kussens bijgevuld moeten worden enz.

Vandaag gaan zwemmen met de bende en mijn man wilde een gezinsfoto. :+:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 21:25 



 
Profiel   

Heerlijke foto met de honden!
Je man hoeft zich geen zorgen om jou te maken als jij in je eentje wandeld met die krachtpatsers naast je :)) Niemand gaat proberen je geld of spullen te stelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 21:52 



 
Profiel   

Mars schreef
Heerlijke foto met de honden!
Je man hoeft zich geen zorgen om jou te maken als jij in je eentje wandeld met die krachtpatsers naast je :)) Niemand gaat proberen je geld of spullen te stelen

Er kwamen natuurlijk wat jongeren kijken naar het gespetter want hoe je het ook draait of keert. Zo’n kleine roedel Mechelse herders trekt aandacht. Vroeg eentje of ze beten dus mijn man zegt ‘alleen op commando.’
Daarop wil hij Yaiko komen aaien (want die ziet het schattigste uit.)
En mijn man meteen ‘eh behalve die als mijn vrouw hem vast heeft…’ := :=
Hij heeft Arras mogen Aaien. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 22:04 



 
Profiel   

Prachtige foto !

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 06:40 



 
Profiel   

Schitterende foto. Je zou als vervelende jongere toch echt een heel grote dwaas moeten zijn om aan Kath te komen met zo'n honden en haar man bij haar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 09:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 176 van de 243 [ 6056 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 243  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen